Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

StellaNova skrev (7 minutter siden):

Så hyggelig! 😃

Har bare truffet en kjendis, det var da jeg var barn, og det var Minken Fossheim 😄 Hadde jo sett henne i Carl og co og huset med det rare i så det var stas. Jeg vinket og hun vinket tilbake! Om det telles som "truffet" da 😊 

Var så glad i henne når jeg var liten, hun var så koselig og flink til å fortelle 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Mann er visst i Ulm. Haha, gøy😃

I en strategispillserie jeg har hatt lyst på en stund heter en faction Ulm 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

I en strategispillserie jeg har hatt lyst på en stund heter en faction Ulm 🤓

😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

matprisene og drivstoffprisene stiger i hele europa, i usa så stiger inflasjonen opp mot 10 % . I norge så er det både økte matvarepriser  , drivstoffpriser OG strømpriser . Medias økonomiske uttalere sier at det skyldes landbruksopgjøret i Norge. Ja det må være litt av ett oppgjør i revidert budsjett , som rammer hele vesten. De lyver så det renner av seg. Mitt spørsmål er , har Støre sørget for at pensjonistene og de med minstesats på uføretrygd får kompensasjon for inflasjonen . Pengene er blitt mindre verdt og det er en selvfølge at lønningene og trygdene stiger i takt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig lagt meg, men er fortsatt litt fuktig i håret, så velger å sitte litt oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Det var han ikke på Hotell Cæsar. Da spilte han en skikkelig ond karakter, men han spilte veldig bra. 

Og folk kjefta på han på gata og sånn😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Titania skrev (2 timer siden):

Ms. Marvel ble egentlig en grei serie etter de to første episodene. 

Men det er kjipt å se ferdig serien alene når man har pleid å se den med noen

Ja tok seg litt opp etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (12 minutter siden):

Og folk kjefta på han på gata og sånn😆

Random person ute: Hvorfor driver du å klår på små jenter?

Helge: Det har jeg ikke gjort

Random person ute: Hva er det du prater om, jeg så jo deg på tv for 20 minutter siden!

Folk kan være svært dumme :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Finn.no på hyttetomter og hytter til salgs der vi har hytte. Foreldrene mine og besteforeldrene mine bygde hytten selv og den har stått i åresvis. Det var et naturparadis før. Og nå? Nå er det ødelagt. Det er mer hytter enn det er natur 😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Jeg så på Finn.no på hyttetomter og hytter til salgs der vi har hytte. Foreldrene mine og besteforeldrene mine bygde hytten selv og den har stått i åresvis. Det var et naturparadis før. Og nå? Nå er det ødelagt. Det er mer hytter enn det er natur 😔

Var vel flere som ville ha en bit av paradiset :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven
Cid skrev (44 minutter siden):

Random person ute: Hvorfor driver du å klår på små jenter?

Helge: Det har jeg ikke gjort

Random person ute: Hva er det du prater om, jeg så jo deg på tv for 20 minutter siden!

Folk kan være svært dumme :murvegg:

Ja vanligvis vil jeg si at folk har en diagnose hvis de ikke  kan skille fakta og fiksjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

😃

Det heter Dominions og er et fantasyspill der guder kriger om makt, de fleste fraksjonene er basert på ekte mytologi men noen (som Ulm) er basert på eldre fantasy og sånn også og/eller inspirert av ekte historiske folk, eller en blanding. Spillet er delt i tre perioder der første periode er en urtid der menneskeheten er ung og det overnaturlige er mektig, andre periode er heroisk middelalder og gullalder for menneskeheten og tredje periode er en nedgangstid der ragnarok/dommedag nærmer seg og verden er mer korrumpert og fæl igjen.

F.eks Ulm:

1. periode: en av få menneskedominerte grupper, Conan barbaren + germanske stammer

2. periode: middelalder-Tyskland, riddere og Tyske Orden inspirerte korsfarer typer

3. periode: mørkt og gotisk med ulver og vampyrer og så videre🦇🧛🏻‍♂️

Har ikke spilt men veldig lyst på. Og nei Ulm er ikke den kuleste fraksjonen en gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (5 timer siden):

Skjønner at du blir trist da 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det heter Dominions og er et fantasyspill der guder kriger om makt, de fleste fraksjonene er basert på ekte mytologi men noen (som Ulm) er basert på eldre fantasy og sånn også og/eller inspirert av ekte historiske folk, eller en blanding. Spillet er delt i tre perioder der første periode er en urtid der menneskeheten er ung og det overnaturlige er mektig, andre periode er heroisk middelalder og gullalder for menneskeheten og tredje periode er en nedgangstid der ragnarok/dommedag nærmer seg og verden er mer korrumpert og fæl igjen.

F.eks Ulm:

1. periode: en av få menneskedominerte grupper, Conan barbaren + germanske stammer

2. periode: middelalder-Tyskland, riddere og Tyske Orden inspirerte korsfarer typer

3. periode: mørkt og gotisk med ulver og vampyrer og så videre🦇🧛🏻‍♂️

Har ikke spilt men veldig lyst på. Og nei Ulm er ikke den kuleste fraksjonen en gang 😅

Oioi. Sikkert megadumt spørsmål.. men dette er da typ fysisk brettspill liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...