Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (46 minutter siden):

Natti natt Fryden :sFun_sleeping:

Natta Entern🙂 ånei.. 23.00.. men mamma og pappas siste kveld hos meg🥹❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (8 minutter siden):

De er borte nå uansett 😊

Tenker på deg Titania❤️ Hvordan er det i kveld? Skjønte dagen på jobb var litt røff, eller du hadde det tungt, jobb var vel kanskje ok å være på..?:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (2 timer siden):

Både fjelltur og turer i skogen, men blir mest i skogen, når jeg går alene. Synes det er aller koseligst, å gå sammen med noen, når jeg skal gå i fjellet!☺️💛

Det er bare sunt og få kommet seg ut litt da. Så det er jo fint at du ofte turer ut til sentrum, og får gjort noe, eller slappet av i andre omgivelser😊 :sol: Jeg pleier å dra på kaffebar, for å lese eller høre podcast/lydbok. Så jeg får kommet meg ut litt..og det er skikkelig deilig!😍 Går til fots, bort til kaffestedet, så jeg får gått meg en liten tur. Og så får jeg kaffe som belønning, når jeg er framme!:laugh:

Sprekt!🏃‍♂️ Høres ut som at du er veldig flink til å holde deg aktiv, i hvert fall!🤩 Kanskje du kan prøve en turgruppe eller noe, for å treffe folk med fellesinteresser da? DNT f.eks. ? Det har jeg vurdert å prøve selv, for det er ofte jeg savner noen å gå med, og jeg vil gjerne gå mer på tur😊

Viktig å benytte seg av den fine naturen vi har! Jeg er litt dårlig på det, men liker ikke å ferdes i skogen om sommeren. Mye flått og diverse. Senhøsten og vinteren er prima☺️

Ja, er sunt å komme seg ut om det så bare er for å ta en kaffe og glo på folk😅 Selv hadde jeg blitt gal av å bare sitte inne og sture.

Takk, jeg liker å holde meg litt i form, ja. Turgruppe kunne sikkert vært fint det, altså. Eller noe annet som var sosialt. Men syns det er vanskelig å ta initiativ til noe sånt. Men du må jo bare gå for det siden du er så glad i å gå tur😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Natta Entern🙂 ånei.. 23.00.. men mamma og pappas siste kveld hos meg🥹❤️

Håper dere har hatt det hyggelig og kost dere sammen 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Tenker på deg Titania❤️ Hvordan er det i kveld? Skjønte dagen på jobb var litt røff, eller du hadde det tungt, jobb var vel kanskje ok å være på..?:klem1:

Dagen er bæsj. Hurra for nye klær jeg ikke har prøvd enda, ny sykkel og mestring i form av å faktisk klare å sykle de verste bakkene hjem, og ikke minst på en tid jeg er overrasket over. Jobb gikk ok - sjefene er litt snillere etter at jeg hadde sofamøte med de i går om at jeg ikke rekker alle oppgavene mine og at jeg sliter med depresjon og det som hører med i form av dårlig konsentrasjon og hukommelse - jeg føler jo jeg aldri klarer å gjøre en bra jobb… 

 

Men ellers er det dritt. Som om man ikke følte seg ensom fra før, er nå følelsen «alene i verden», selv om det fortsatt er litt kontakt med personen også. 
Jeg hater det. Kunne jeg ikke bare håndtert det, liksom? Men nei da - det skal man ikke få lov til for 5 øre 🥳

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på handletur i nabolandet og gjort unna sommerens storhandel. Sparte en del der. Også fått et bedre inntrykk av den nye gammelbilen, den er litt funny siden den egentlig var handlet som pendlerredskap. Men det ser ut til at jeg har fått en drivstoffgjerrig og sterk bil i veldig god stand for småpenger. Så nå sitter jeg og regner sammen hva det vil koste å sette den i tilnærmet ny stand. Hm hm. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 time siden):

Viktig å benytte seg av den fine naturen vi har! Jeg er litt dårlig på det, men liker ikke å ferdes i skogen om sommeren. Mye flått og diverse. Senhøsten og vinteren er prima☺️

Ja, er sunt å komme seg ut om det så bare er for å ta en kaffe og glo på folk😅 Selv hadde jeg blitt gal av å bare sitte inne og sture.

Takk, jeg liker å holde meg litt i form, ja. Turgruppe kunne sikkert vært fint det, altså. Eller noe annet som var sosialt. Men syns det er vanskelig å ta initiativ til noe sånt. Men du må jo bare gå for det siden du er så glad i å gå tur😀

Norge har jo kjempefin natur, på høsten og vinteren, også da!:jepp: Og jeg gleder meg faktisk veldig, til å gå på høst-tur, igjen☺️Men Vinter er jeg ikke så glad i, siden jeg er skikkelig frysepinn:fryser: Føles ut som at det er vinter helt fra november til mars, så den blir liksom litt for lang for meg🙈

Hadde blitt helt gal av å bare sitte inne, jeg og! Så jeg går til og med ut, når det er vinter:P :fryser: 

Skjønner det. Kan synes at det er vanskelig, jeg også. Men synes at det er fint med sånne ting man kan melde seg på, for da "må" man liksom bare hive seg ut i det. Og det er ofte det, som er mest skummelt, for meg. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Sverige?

Nederland. Jeg har vært i veldig få land og aldri tatt fly. Funfact.

Endret av Anonymburker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Vært på handletur i nabolandet og gjort unna sommerens storhandel. Sparte en del der. Også fått et bedre inntrykk av den nye gammelbilen, den er litt funny siden den egentlig var handlet som pendlerredskap. Men det ser ut til at jeg har fått en drivstoffgjerrig og sterk bil i veldig god stand for småpenger. Så nå sitter jeg og regner sammen hva det vil koste å sette den i tilnærmet ny stand. Hm hm. 

På Harryhandel? 

Jeg assosierer "Hairy", med navnet "Harry", av en eller annen grunn:vetikke: Og jeg føler alltid at du er en person ved navn Harry, hver gang jeg ser deg, inne på forumet her!😂

Endret av Blå knapp
Endret "Hairryhandel" til "Harryhandel", fordi jeg fant ut at det egentlig ikke var morsomt, og at jeg bare er overtrøtt.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Har alle lagt seg?

Nei, men burde egentlig ha gjort det, for lenge siden😬 Skal opp i 7-tiden, i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (2 minutter siden):

Nei, men burde egentlig ha gjort det, for lenge siden😬 Skal opp i 7-tiden, i morgen.

På jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (16 minutter siden):

Har alle lagt seg?

Nei, dessverre. Må opp før 7.30 så jeg håper jeg får sove snart 😳

 

Dvs. jeg har lagt meg, men er lys våken.

Endret av Sjokoladepenge
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (2 minutter siden):

Nei, dessverre. Må opp før 7.30 så jeg håper jeg får sove snart 😳

 

Dvs. jeg har lagt meg, men er lys våken.

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐏🐑🐑🐑🐐🐑🐑

Tell sauer. Og 2 andre dyr; ser du hvilke?😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (3 minutter siden):

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐏🐑🐑🐑🐐🐑🐑

Tell sauer. Og 2 andre dyr; ser du hvilke?😅

Spoiler

Geit, og en eller annen type bukk(?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...