Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Blå knapp skrev (52 minutter siden):

Det antrekket, minner meg bare om Snusmumrikken!🪶:laugh:

8B5A378D-EC41-4562-B716-D446348F7B65.png

4C80EA54-22B8-4EAF-92F7-5B405BB64590.jpeg

Ja det gjør det, litt Snusmumrikken + Vera 😄 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (7 minutter siden):

Ja det gjør det, litt Snusmumrikken + Vera 😄 

Snusmumrikken og Veras "love child"!:laugh:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 time siden):

Og ja, jeg kjeder meg litt i dag😅 

Hva pleier du å gjøre i ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte alle bakkene hjem på vanlig sykkel, uten å dø helt 🙈

Det hadde jeg ikke for ett år siden 😊

Men nå - meget sliten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Derfor jeg skrev "dhl" 😛 

Men lurer fortsatt på hva den blanke belønningen er tenkt å være. 

Har vist blank pakke på vei også i følge spamboksen

DHL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

DHL?

Transportfirmaet. Men forstår jo at det ikke er de på slik mailen ser ut. Eksplodert av spammail som ender opp i innboksen fra «dhl» de siste dagene… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Titania skrev (2 timer siden):

Jeg har fått en mail fra "DHL" om siste varsel for blank belønning. 

Lurer på hva den blanke belønningen er 🤔

Avdelingen i DHL  hadde vært hjemme hos meg for å levere en pakke i dag men jeg var ikke hjemme sa sa de, men jeg kan klikke på en link for å spore pakken da😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

– I 16.30-tiden fikk vi en telefon fra en kvinne som hadde funnet en fremmed kvinne på treningsrommet i kjelleren da hun kom hjem til huset sitt. Den fremmede kvinnen var da i gang med å løpe på tredemøllen. Musikkanlegget var på fullt, sier operasjonsleder Eivind Hellesund i Vest politidistrikt til NTB.

Den 36 år gamle kvinnen ble kort tid senere anholdt av politiet, opplyser Hellesund.

– Hennes forklaring var at hun hadde gått rundt i området og kjent på dører, så fant hun dette huset og har forklart til oss at hun fikk lyst til å løpe litt, sier operasjonslederen.

Det var forklaringen sin det. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chomsky89 skrev (6 minutter siden):

– I 16.30-tiden fikk vi en telefon fra en kvinne som hadde funnet en fremmed kvinne på treningsrommet i kjelleren da hun kom hjem til huset sitt. Den fremmede kvinnen var da i gang med å løpe på tredemøllen. Musikkanlegget var på fullt, sier operasjonsleder Eivind Hellesund i Vest politidistrikt til NTB.

Den 36 år gamle kvinnen ble kort tid senere anholdt av politiet, opplyser Hellesund.

– Hennes forklaring var at hun hadde gått rundt i området og kjent på dører, så fant hun dette huset og har forklart til oss at hun fikk lyst til å løpe litt, sier operasjonslederen.

Det var forklaringen sin det. 

Lurer på hva som rører seg i topplokket på slike mennesker..

Siterer Forrest Gump "I just felt like running" 😆

I Just Felt Like Running GIF - Forrest Gump Running Just Felt Like Running  - Discover & Share GIFs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin ting med å være liten.. slike størrelser er ofte på salg😃 ny rosa kjole på meg:yvonne:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (2 timer siden):

Hva pleier du å gjøre i ferien?

Mye forskjellig!:laugh: Blir som regel familie- og vennebesøk, i hvert fall.  Og pleier å være mye på tur, men det kommer litt an på været. 

Men i år har det vært så mye stillesitting, pga. utmattelse og litt sånn. Så nå føler jeg meg skikkelig rastløs!:bond::bond:

Men jaja, får ta det igjen neste ferie.. Får i hvert fall slappet av, ganskee mye!:P🍹

Hva pleier du å gjøre da @Anonymburker ?😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Fin ting med å være liten.. slike størrelser er ofte på salg😃 ny rosa kjole på meg:yvonne:

🥳🥳:nordvesta:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Frøkenfryden said:

Fin ting med å være liten.. slike størrelser er ofte på salg😃 

Der er du heldig. Selv sliter jeg med å finne størrelsen min selv til ordinær pris. Finner jeg noe i min størrelse kjøper jeg ofte ekstra plagg kun fordi det kan gå lenge til neste gang. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Der er du heldig. Selv sliter jeg med å finne størrelsen min selv til ordinær pris. Finner jeg noe i min størrelse kjøper jeg ofte ekstra plagg kun fordi det kan gå lenge til neste gang. 

Den skjønner jeg! Kan finne på slikt selv også om jeg finner noe jeg liker godt siden jeg er lite opptatt av mote og har klærne over år🙂

 

PS- hører med til historien at jeg er såpass liten at jeg lærte å sy i ungdomstiden for å legge opp🙂 Så ikke kjempelett alltid her heller

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 time siden):

Mye forskjellig!:laugh: Blir som regel familie- og vennebesøk, i hvert fall.  Og pleier å være mye på tur, men det kommer litt an på været. 

Men i år har det vært så mye stillesitting, pga. utmattelse og litt sånn. Så nå føler jeg meg skikkelig rastløs!:bond::bond:

Men jaja, får ta det igjen neste ferie.. Får i hvert fall slappet av, ganskee mye!:P🍹

Hva pleier du å gjøre da @Anonymburker ?😊

Det er jo hyggelig med familiebesøk og vennebesøk😀 Er det fjellturer/toppturer du går på, eller turer i skogen?

Kjedelig med stillesitting spesielt når man vil gjøre ting og være i aktivitet. Jeg blir også rastløs, og klarer ikke sitte inne så lenge av gangen. Jeg må se folk hver hver dag og reiser til sentrum av byen hver dag bare for å komme meg ut.

Det er viktig med hvile også da😅

Jeg pleier å trene en del i feriene (kom nettopp hjem fra løpetur). Ellers blir det mye alenetid siden jeg har ingen nære venner. Det er til tider vanskelig, men blir litt besøk til familie, da. Ellers har jeg malt hus tidligere i sommer, og har egentlig ingen store planer for de resterende 2,5 ukene av ferien.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

._.  Så her skal samboer og jeg på ferie i august, de to siste ukene, og jeg håper håper håper det ikke blir noe krøll med noe som helst! :cry3:

 

:sukk:

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (19 minutter siden):

Det er jo hyggelig med familiebesøk og vennebesøk😀 Er det fjellturer/toppturer du går på, eller turer i skogen?

Kjedelig med stillesitting spesielt når man vil gjøre ting og være i aktivitet. Jeg blir også rastløs, og klarer ikke sitte inne så lenge av gangen. Jeg må se folk hver hver dag og reiser til sentrum av byen hver dag bare for å komme meg ut.

Det er viktig med hvile også da😅

Jeg pleier å trene en del i feriene (kom nettopp hjem fra løpetur). Ellers blir det mye alenetid siden jeg har ingen nære venner. Det er til tider vanskelig, men blir litt besøk til familie, da. Ellers har jeg malt hus tidligere i sommer, og har egentlig ingen store planer for de resterende 2,5 ukene av ferien.

Både fjelltur og turer i skogen, men blir mest i skogen, når jeg går alene. Synes det er aller koseligst, å gå sammen med noen, når jeg skal gå i fjellet!☺️💛

Det er bare sunt og få kommet seg ut litt da. Så det er jo fint at du ofte turer ut til sentrum, og får gjort noe, eller slappet av i andre omgivelser😊 :sol: Jeg pleier å dra på kaffebar, for å lese eller høre podcast/lydbok. Så jeg får kommet meg ut litt..og det er skikkelig deilig!😍 Går til fots, bort til kaffestedet, så jeg får gått meg en liten tur. Og så får jeg kaffe som belønning, når jeg er framme!:laugh:

Sprekt!🏃‍♂️ Høres ut som at du er veldig flink til å holde deg aktiv, i hvert fall!🤩 Kanskje du kan prøve en turgruppe eller noe, for å treffe folk med fellesinteresser da? DNT f.eks. ? Det har jeg vurdert å prøve selv, for det er ofte jeg savner noen å gå med, og jeg vil gjerne gå mer på tur😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (26 minutter siden):

._.  Så her skal samboer og jeg på ferie i august, de to siste ukene, og jeg håper håper håper det ikke blir noe krøll med noe som helst! :cry3:

 

:sukk:

Åh. Ja..! :unsure: Krysser fingrene for deg!🤞🤞

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo en ting :laugh: Samboers elsparkesykkel er på verksted, så han lånte Gunvald i dag. Skulle legge Gunvald sammen og kom borti bilhornet som satte i et *BÆÆÆÆÆRT!* da han var på toget. Det er en ganske HØY lyd så jeg skjønner godt han ble litt flau :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...