Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

 

Dumt vi ikke har fått svevebrett eller selvknyttende skolisser da

Ja det hadde vært gøy 😀

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg har laget sein middag 

Hva da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Ble det noe godt? 

Ja :) stekte en pakke med 650g kyllingfilet (når det er stekt ferdig så bruker jeg å rive de i små biter) kokte en hel pakke med pasta og fordelte det til 3 porsjoner 😄 Elsker pasta og kylling, og jeg synes faktisk at det smaker bedre når det er kaldt så da vil de neste porsjonene smake enda bedre 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

Ja det hadde vært gøy 😀

Hva da? 😊

Men jeg knytter nesten aldri skolisser uansett, jeg knytter dem en gang når jeg kjøper skoene og etter det så bare har jeg de på uten å løsne lissene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Ja :) stekte en pakke med 650g kyllingfilet (når det er stekt ferdig så bruker jeg å rive de i små biter) kokte en hel pakke med pasta og fordelte det til 3 porsjoner 😄 Elsker pasta og kylling, og jeg synes faktisk at det smaker bedre når det er kaldt så da vil de neste porsjonene smake enda bedre 😁 

Nam nam nam 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Men jeg knytter nesten aldri skolisser uansett, jeg knytter dem en gang når jeg kjøper skoene og etter det så bare har jeg de på uten å løsne lissene 

Jeg pleier å kjøpe sko uten lisser 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (8 minutter siden):

1ern er best men alle er bra. 😀

IMDB er enig med deg der😛 Personlig syns jeg 2`ern er best, artig at de er både i 1955, 1985 og 2015.

Skulle ha reist tilbake i tid og fått overtalt regissørene til å lage en film nummer 4, 5 og 6 på 90-tallet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Nam nam nam 😊😊😊

Er litt slitsomt men verdt det når jeg har middag til i morgen med 😄 Det slitsomme er når jeg må bruke år og dag på å skjære opp kyllingfileten for å få bort sener osv og når jeg skal rive opp alle filetene til små biter etterpå men det er verdt det :) Liker det veldig godt stekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

IMDB er enig med deg der😛 Personlig syns jeg 2`ern er best, artig at de er både i 1955, 1985 og 2015.

Skulle ha reist tilbake i tid og fått overtalt regissørene til å lage en film nummer 4, 5 og 6 på 90-tallet!

Liker alle sammen. Tror kanskje det er min favoritt filmtrilogi 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

IMDB er enig med deg der😛 Personlig syns jeg 2`ern er best, artig at de er både i 1955, 1985 og 2015.

Skulle ha reist tilbake i tid og fått overtalt regissørene til å lage en film nummer 4, 5 og 6 på 90-tallet!

En ny en hadde aldri blitt det sammen siden det hadde blitt for moderne, jeg liker hvor old school de gamle er. Michael har parkinson nå så ikke så enkelt for han å være skuespiller som alle andre 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er litt slitsomt men verdt det når jeg har middag til i morgen med 😄 Det slitsomme er når jeg må bruke år og dag på å skjære opp kyllingfileten for å få bort sener osv og når jeg skal rive opp alle filetene til små biter etterpå men det er verdt det :) Liker det veldig godt stekt 

Kylling og pasta er godt 😊 muttern pleide å lage en veldig god kyllingsalat med pasta 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

En ny en hadde aldri blitt det sammen siden det hadde blitt for moderne, jeg liker hvor old school de gamle er. Michael har parkinson nå så ikke så enkelt for han å være skuespiller som alle andre 😕 

Nei, men jeg mener hvis de lagde filmene rett etter nummer 3 (som er fra 1990).. Mener så klart ikke at de skulle lagd ny film NÅ😁

Håper virkelig ikke de lager noen remake med andre skuespillere, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Kylling og pasta er godt 😊 muttern pleide å lage en veldig god kyllingsalat med pasta 😊

Jeg synes det er kjekt at der er noen matretter som jeg klarer å lage så godt, ofte så har jeg ikke likt så mye mat som jeg har prøvd å lage fordi jeg aldri har vært noen kokk :P Men kyllingfilet er den ene tingen jeg synes jeg gjør bedre enn andre, kjekt å ha minst en ting 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Nei, men jeg mener hvis de lagde filmene rett etter nummer 3 (som er fra 1990).. Mener så klart ikke at de skulle lagd ny film NÅ😁

Håper virkelig ikke de lager noen remake med andre skuespillere, i alle fall.

Det blir nok en ny en etterhvert med Tom Holland og Robert Downey Jr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Liker alle sammen. Tror kanskje det er min favoritt filmtrilogi 😊

Vanskelig å finne noen annen som er i nærheten. Mange vil sikkert si Ringenes Herre, men not for me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Det blir nok en ny en etterhvert med Tom Holland og Robert Downey Jr

NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 minutt siden):

Det blir nok en ny en etterhvert med Tom Holland og Robert Downey Jr

Ikke noen fan av å lage remakes av klassikere. Dømt til å mislykkes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å finne noen annen som er i nærheten. Mange vil sikkert si Ringenes Herre, men not for me.

Setter både Back to the Future og den opprinnelige Star Wars trilogien over Ringenes Herre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Ikke noen fan av å lage remakes av klassikere. Dømt til å mislykkes.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er kjekt at der er noen matretter som jeg klarer å lage så godt, ofte så har jeg ikke likt så mye mat som jeg har prøvd å lage fordi jeg aldri har vært noen kokk :P Men kyllingfilet er den ene tingen jeg synes jeg gjør bedre enn andre, kjekt å ha minst en ting 😅

Så fint 😊 det er veldig kjekt 😊 da kan du alltid kose deg med kylling og pasta 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...