Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #168301 Del Skrevet 3. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Utrolig trist😞💔 Ja..❤️❤️ Det var deg jeg tenkte på da jeg leste det i stad, siden du er i Danmark. Takk💙 så politibåt med blålys og helikopter.. trygge inne på hotell nå. Skummelt🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juli 2022 #168302 Del Skrevet 3. juli 2022 Anonymburker skrev (5 minutter siden): Takk. Aldri prøvd! Klarer maks 2 min på vanlig. Men det er jo bra det også 😁 Jeg får alltid rompa for høyt 🤪 Og holder maks 1-1,5 min 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. juli 2022 #168303 Del Skrevet 3. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Men det er jo bra det også 😁 Jeg får alltid rompa for høyt 🤪 Og holder maks 1-1,5 min 🤪 Det er jo bra det! Syns det er en fryktelig øvelse, og begynner å skjelve fort i ryggen. Armene gjør mest vondt, men mulig teknikken min er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 3. juli 2022 #168304 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Takk💙 så politibåt med blålys og helikopter.. trygge inne på hotell nå. Skummelt🥺 Skikkelig skummelt ja🥺 Godt at du er trygg💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juli 2022 #168305 Del Skrevet 3. juli 2022 Anonymburker skrev (10 minutter siden): Det er jo bra det! Syns det er en fryktelig øvelse, og begynner å skjelve fort i ryggen. Armene gjør mest vondt, men mulig teknikken min er dårlig. Jeg føler på en måte at jeg har kontroll, men begynner skjelve ganske fort 😅 Det er heller styrken som svikter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. juli 2022 #168306 Del Skrevet 3. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Jeg føler på en måte at jeg har kontroll, men begynner skjelve ganske fort 😅 Det er heller styrken som svikter Stå på, du er flink😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. juli 2022 #168307 Del Skrevet 3. juli 2022 Blå knapp skrev (4 timer siden): Litt søtt at alle begynte å skrive favorittfargene sine nå🙈😊 Tror min er grønn nå🤔 Men er veldig glad i blå også😄 Her er favorittfargene rød og blå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #168308 Del Skrevet 3. juli 2022 Anonymburker skrev (37 minutter siden): Denne uka er planen å ta 100 armhevinger hver dag, 200 situps, 5 min med "Planken", pluss en halvtime med andre styrkeøvelser. Deretter skal jeg øke mengden for hver uke resten av ferien. Målet er å bli kvitt "bulken" jeg har på magen, på en ellers slank kropp. Så får vi se om viljen er til stede😄 Sprek sommerplan! Trening i ferien føles bra syns jeg, og litt lettere enn i hektiske hverdager👍 Lykke til🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #168309 Del Skrevet 3. juli 2022 Anonymburker skrev (39 minutter siden): Denne uka er planen å ta 100 armhevinger hver dag, 200 situps, 5 min med "Planken", pluss en halvtime med andre styrkeøvelser. Deretter skal jeg øke mengden for hver uke resten av ferien. Målet er å bli kvitt "bulken" jeg har på magen, på en ellers slank kropp. Så får vi se om viljen er til stede😄 Sykt imponerende o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. juli 2022 #168310 Del Skrevet 3. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sprek sommerplan! Trening i ferien føles bra syns jeg, og litt lettere enn i hektiske hverdager👍 Lykke til🙂 Takk! Greit å bruke ferien på trening😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. juli 2022 #168311 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Sykt imponerende o: Takk. Gjenstår å se om jeg klarer å holde planen😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juli 2022 #168312 Del Skrevet 3. juli 2022 1 hour ago, Frøkenfryden said: Vi måtte se litt Harry i hotellsenga. En av de virkelig gøye carpool karaoke-innslagene. Digger den serien. Min favoritt er: Tenk å få synge karaoke i bilen med Paul McCartney! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #168313 Del Skrevet 3. juli 2022 Blå knapp skrev (7 timer siden): Trodde først det var du som var på profilbildet hennes, også. Og at hun var en superfan av deg!🐥🤩 Men nå har det visst kommet fram at hun er en fugl hun også(?) Veldig fine fugler begge to da☺️ Åå takk🐥💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli 2022 #168314 Del Skrevet 3. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Digger den serien. Min favoritt er: Tenk å få synge karaoke i bilen med Paul McCartney! Jaaa, så gøy den også! De lager pop up-konsert!! også gøy med Chris Martin, de drikker supersøt limonade og blir koko🤪 digger også den med J-Lo, men elsker J-Lo da 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juli 2022 #168315 Del Skrevet 3. juli 2022 5 hours ago, Entern said: Jeg spiser ofte en Inspira boks alene 😅 Denne er min favoritt av Inspira-boksene: Jeg spiser den opp alene jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juli 2022 #168316 Del Skrevet 3. juli 2022 Anonymburker skrev (53 minutter siden): Stå på, du er flink😀 Tenkte jeg skulle forsøke få til en forsiktig treningsøkt i uken som kommer - hadde aldri trodd jeg kom til å savne trening - men gjør visst det 😅 Og formen er ikke tipp topp etter koronaen enda - men litt forsiktig burde vel gå fint 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juli 2022 #168317 Del Skrevet 3. juli 2022 Det buldrer og braker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juli 2022 #168318 Del Skrevet 3. juli 2022 Titania skrev (11 minutter siden): Det buldrer og braker Jordskjelv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juli 2022 #168319 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jordskjelv? Tordenvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. juli 2022 #168320 Del Skrevet 3. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): 1D og Coldplay her COLDPLAY ER IKKE ET BOYBAND 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå