Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Haha sant. 2.etasje har vært barnefløy og nå er det bare leker på utstilling. Maaange rom og innelåste leker i monter. Er visst fra 1300-tallet dette slottet. Ingen skumle dukker på rommet. Takk og lov😌 sove nå🙂👍

Utrolig fint i det rommet du la ut i ordet-tråden😍 Heldig som får bo på slott!👸

Sov godt!☺️ Håper du ikke får besøk av noen dukker, i natt😅😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Det er så vaaarmt. Blir nok lite søvn i natt også 🥵🤣

Blitt kjøligere her 16 grader. Men tidligere i dag var det nærmere 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Athena Catalina skrev (3 minutter siden):

Blitt kjøligere her 16 grader. Men tidligere i dag var det nærmere 30.

Er nok godt over 20 grader enda, tipper tropenatt 🤣 Håper det blir litt kjøligere i morgen :)

Har vifte på rommet heldigvis, hjelper litt. Men ikke godt nok 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (2 minutter siden):

Relativt behagelig der jeg er heldigvis 😊

Det er bra :) Ikke godt når det blir for varmt. Ikke når jeg skal sove iallefall 😛 Men heldigvis helg nå så slipper jobb til mandag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Det er bra :) Ikke godt når det blir for varmt. Ikke når jeg skal sove iallefall 😛 Men heldigvis helg nå så slipper jobb til mandag 😁

Ja😀

Det er varmt men ikke ubehagelig her, har vært overskyet stort sett hele dagen 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

Tenker Annabelle og Dolly Dearest med en gang. 

Ja de dukkene der blir levende om natta 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (1 minutt siden):

Ja😀

Det er varmt men ikke ubehagelig her, har vært overskyet stort sett hele dagen 😁

Det høres ganske behagelig ut ja 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg er inne på Facebook, tenker jeg: "Hit burde jeg komme oftere". Nå har jeg fått knota meg til å notere passordet et annet sted, iallfall. Kanskje det blir bedre da.

Været her er tipp topp, tommel opp 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden):

Det høres ganske behagelig ut ja 😄

Ja egentlig pluss fattern har sånn balkongdør som kan åpnes helt opp så det er godt og luftig 😀

Og fuglene kvitrer i vei utenfor 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var på Vestlandet så jeg hjort to ganger. Tror kanskje det var samme hjorten. En gang om natten og en gang tidlig på morgenen.

🦌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har mye rådyr. Var en mammarådyr og to små på jordet her, samboeren min kjørte drone over dem og de var veldig nysgjerrige, ble ikke skremt, fikk sett de veldig godt. Søte.

Men ikke når de spiser frukttrærne mine. :dry:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Når jeg var på Vestlandet så jeg hjort to ganger. Tror kanskje det var samme hjorten. En gang om natten og en gang tidlig på morgenen.

🦌

Vi får hjortebesøk i hagen her, ganske ofte😍❤️

🦌🦌🦌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Vi får hjortebesøk i hagen her, ganske ofte😍❤️

🦌🦌🦌

Så gøy og fint 🥰 hjort er så vakre dyr 🥰 før denne uka hadde jeg bare sett hjort i det fri en gang, fir over 30 år siden, på veldig lang avstand 😅

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Vi har mye rådyr. Var en mammarådyr og to små på jordet her, samboeren min kjørte drone over dem og de var veldig nysgjerrige, ble ikke skremt, fikk sett de veldig godt. Søte.

Men ikke når de spiser frukttrærne mine. :dry:

De er søte og fine dyr selv om de er fæle til å spise blomster og frukt da 😅 og lager skumle lyder 😅 men mest fine 🥰 en gang jeg var på vei hjem fra nasch (Oslo) løp en liten familie rådyr forbi meg ned stien 🥰

Når fattern hadde hus fikk vi innimellom besøk av elg i hagen 😅 stort sett var de ute etter nyper og det syntes fattern var greit 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

Så gøy og fint 🥰 hjort er så vakre dyr 🥰 før denne uka hadde jeg bare sett hjort i det fri en gang, fir over 30 år siden, på veldig lang avstand 😅

De er søte og fine dyr selv om de er fæle til å spise blomster og frukt da 😅 og lager skumle lyder 😅 men mest fine 🥰 en gang jeg var på vei hjem fra nasch (Oslo) løp en liten familie rådyr forbi meg ned stien 🥰

Når fattern hadde hus fikk vi innimellom besøk av elg i hagen 😅 stort sett var de ute etter nyper og det syntes fattern var greit 😅

Har elg her innimellom og. Er litt skeptisk til elg, vil ikke møte den i skogen. Spes ikke elgku med kalv.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Har elg her innimellom og. Er litt skeptisk til elg, vil ikke møte den i skogen. Spes ikke elgku med kalv.

Møtte elgku med kalv for 40 år siden på tur med fattern. Heldigvis gikk det bra. Ifølge fattern skjønte jeg helt instinktivt at her var det fare på ferde. Jeg fikk sitte på ryggen litt etterpå. ☺️

Har møtt elg en del ganger, noen ganger veldig nærme. De har enten stukket av eller ignorert meg 😅 men en kompis ble jaget av elg en gang, den jaget ikke veldig intenst da, han sa den egentlig bare bevegde seg noen skritt mot han men han løp for å være på den sikre siden 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (34 minutter siden):

Ja egentlig pluss fattern har sånn balkongdør som kan åpnes helt opp så det er godt og luftig 😀

Og fuglene kvitrer i vei utenfor 😀

Herlig 😄 Fuglekvitter er koselig :) Stort sett 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...