Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167961 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Sånn sett, men liker å sitte på bibliotek å tegne, da blir jeg ikke forstyrret av tv/radio/dataspill/internett osv 😀 Er jo bare å ikke ha på noe av det:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167962 Del Skrevet 1. juli 2022 Just now, Peanut said: Husker en gang da jeg var på GS (Georg Sverdrup) på Blindern og da det var en eldre mann der. Det var jo jenter som skravlet og lo og han gikk bort og faktisk sa kraftig i fra at «dette er et bibliotek og da skal dere være stille! Hvis ikke får dere gå!» Ble tyst som i graven etterpå Bra noen tør å si ifra. Har vært på biblioteket på Blindern, veldig flott bibliotek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167963 Del Skrevet 1. juli 2022 Må forresten si at biblioteket på Majorstua stort sett er ganske stille og behagelig 😊 Biblioteket på Lillehammer derimot 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167964 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er jo bare å ikke ha på noe av det:p Joda men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167965 Del Skrevet 1. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Bra noen tør å si ifra. Har vært på biblioteket på Blindern, veldig flott bibliotek! Ja det er flott 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167966 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Joda men Men? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2022 #167967 Del Skrevet 1. juli 2022 2 hours ago, Blå knapp said: Ja Jeg opplever ofte at jeg må lese meg opp på ting, etter et legebesøk . Anatomi er spennende! Jeg husker moren min fikk et brev fra en lege en stund etter et lårbensbrudd og den legen hadde nesten bare brukt latinske navn og skrev så innviklet som det ikke skulle gå an. Virket nesten som om vedkommende skulle «briefe» med å skrive så vanskelig som mulig 🤨 Så jeg hjalp moren min med det, fordi jeg kjenner til ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167968 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men? Litt vanskelig for det er f.eks. så gøy å prate med dere 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167969 Del Skrevet 1. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Litt vanskelig for det er f.eks. så gøy å prate med dere 😀 Om det er så bråkete på biblioteket der så er det et alternativ i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167970 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) 4 minutter siden, Entern said: Må forresten si at biblioteket på Majorstua stort sett er ganske stille og behagelig 😊 Biblioteket på Lillehammer derimot 😑 Har ikke vært på biblioteket på Majorstua, men har vært på tegneseriebiblioteket som er på Grunerløkka. Husker at jeg alltid besøkte det da jeg besøkte Oslo som barn. Endret 1. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167971 Del Skrevet 1. juli 2022 1 minutt siden, Entern said: Litt vanskelig for det er f.eks. så gøy å prate med dere 😀 Skjønner. Litt derfor jeg også besøker biblioteket, både for å komme meg vekk fra dataen, men også for å komme meg ut av hjemmet mitt. Man kan ha godt av litt variasjon i omgivelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167972 Del Skrevet 1. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Har ikke vært på biblioteket på Majorstua, men har vært på tegneseriebiblioteket som på Grunerløkka. Husker at jeg alltid besøkte det da jeg besøkte Oslo som barn. Ja tegneseriebiblioteket er skikkelig kult 😀 (det på Majorstua er et veldig vanlig bibliotek, men rolig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2022 #167973 Del Skrevet 1. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner. Litt derfor jeg også besøker biblioteket, både for å komme meg vekk fra dataen, men også for å komme meg ut av hjemmet mitt. Man kan ha godt av litt variasjon i omgivelsene. Ja samme her 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167974 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg har fyrt opp i grillen. Jeg synes grilling er litt oppskrytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167975 Del Skrevet 1. juli 2022 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Jeg har fyrt opp i grillen. Jeg synes grilling er litt oppskrytt. Hva skal dere grille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #167976 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg elsker grillmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167977 Del Skrevet 1. juli 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Hva skal dere grille? Ser ut som noen kjedelige svinekjøttgreier. Lagde en marinade for å fådet litt mer spennene. Og noen poteter og coleslaw. Coleslaw er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167978 Del Skrevet 1. juli 2022 Just now, Daryl Dixon said: Ser ut som noen kjedelige svinekjøttgreier. Lagde en marinade for å fådet litt mer spennene. Og noen poteter og coleslaw. Coleslaw er best. Selv hadde jeg kun potetkuler med aioli til middag, men veldig godt det også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2022 #167979 Del Skrevet 1. juli 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Selv hadde jeg kun potetkuler med aioli til middag, men veldig godt det også: De er faktisk gode. Jeg liker stort sett potetprodukter. Må kjøpe inn litt sånne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2022 #167980 Del Skrevet 1. juli 2022 Just now, Daryl Dixon said: De er faktisk gode. Jeg liker stort sett potetprodukter. Må kjøpe inn litt sånne. Jepp, jeg elsker potetkuler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå