Titania Skrevet 1. juli 2022 #167881 Del Skrevet 1. juli 2022 Her har jeg gått opp idag 🥵😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. juli 2022 #167882 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ja men de får vel lov å ta abort hvis de har blitt voldtatt tror jeg, eller hvis det er fare for morens liv. Det finnes jo mange aborter som tas av andre grunner også. Irland og enkelte land i sør Amerika har de strengeste abortlovene, der kan man ikke ta abort under noen omstendigheter. Kan til og med få opptil 30 års fengsel hvis Man spontanaborterer 😲 Skummelt at man kan straffes for å miste et batn som var ønsket. Skulle ikke forundre meg om de har slike lover i endel arabiske land også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167883 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Og min forrige Mann var eldre enn Cids far. 😳Føler meg gammel. Må trøsteshoppe tullete ungdommelige ting i Køben😎😂 Han var over 10 år eldre enn deg? Pappa er 52 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Nja å måtte føde tross voldtekt eller egne helsevansker som kan oppstå ( som vel heller ikke er ok grunn?) syns jeg er vanskelig å se mildt på ass Så gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167884 Del Skrevet 1. juli 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): Skummelt at man kan straffes for å miste et batn som var ønsket. Skulle ikke forundre meg om de har slike lover i endel arabiske land også. Ja tror det er fordi de mistenker ulovlige aborter, men sånt er jo vanskelig å bevise/motbevise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167885 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Ja men de får vel lov å ta abort hvis de har blitt voldtatt tror jeg, eller hvis det er fare for morens liv. Det finnes jo mange aborter som tas av andre grunner også. Irland og enkelte land i sør Amerika har de strengeste abortlovene, der kan man ikke ta abort under noen omstendigheter. Kan til og med få opptil 30 års fengsel hvis Man spontanaborterer 😲 Det er jo bare helt sykt!! Og det absolutt siste man trenger etter en spontanabort……💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167886 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Han var over 10 år eldre enn deg? Pappa er 52 Så gale 13 år eldre men føler han er ung av seg, møter ham innimellom (via-via) føler ikke han er så gammel. jeg må lese meg litt opp på abortgreiene så jeg ikke hiver ut feil ting her. Men ja litt sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167887 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Mange tilfeldigheter som gjør at akkurat DU eksisterer 😀 Det er ganske kult!🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167888 Del Skrevet 1. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Det er jo bare helt sykt!! Og det absolutt siste man trenger etter en spontanabort……💔 Ja ganske å leve der tror jeg, vi er tross alt ganske heldige her i Norge selv om vi også har våre utfordringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2022 #167889 Del Skrevet 1. juli 2022 Titania skrev (7 minutter siden): Her har jeg gått opp idag 🥵😁 😱 hvorfor🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167890 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 13 år eldre men føler han er ung av seg, møter ham innimellom (via-via) føler ikke han er så gammel. jeg må lese meg litt opp på abortgreiene så jeg ikke hiver ut feil ting her. Men ja litt sprøtt! Via via? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167891 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja ganske å leve der tror jeg, vi er tross alt ganske heldige her i Norge selv om vi også har våre utfordringer Det er vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167892 Del Skrevet 1. juli 2022 Titania skrev (9 minutter siden): Her har jeg gått opp idag 🥵😁 Oii!😯Så gøy! Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. juli 2022 #167893 Del Skrevet 1. juli 2022 Titania skrev (9 minutter siden): Her har jeg gått opp idag 🥵😁 Jeg vil også. «Klatre, klatre, kladre». I dag leker jeg nakensnegle på vei opp til toppen av tårnet. Nakensnegle med klatreutstyr vel og merke 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167894 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Via via? Han er venn av venninne så når jeg er i bursdager og nyttårsfester og lignende hos henne så møtes vi. Når det er quiz om gjestene gjør jeg det jævlig bra da så klart med en samboer og en eks på gjesteliste😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167895 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han er venn av venninne så når jeg er i bursdager og nyttårsfester og lignende hos henne så møtes vi. Når det er quiz om gjestene gjør jeg det jævlig bra da så klart med en samboer og en eks på gjesteliste😂😂😂 Er samboer på din alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167896 Del Skrevet 1. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er samboer på din alder? Ja🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. juli 2022 #167897 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Han er venn av venninne så når jeg er i bursdager og nyttårsfester og lignende hos henne så møtes vi. Når det er quiz om gjestene gjør jeg det jævlig bra da så klart med en samboer og en eks på gjesteliste😂😂😂 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juli 2022 #167898 Del Skrevet 1. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja🙂 Føler du at dere har mye til felles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli 2022 #167899 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (12 minutter siden): 😱 hvorfor🥵 Jeg fikk lyst 😁 Også er det sjukt klamt, så var ganske hett å gå opp 😅 Blå knapp skrev (10 minutter siden): Oii!😯Så gøy! Hvor er det? Helsingborg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juli 2022 #167900 Del Skrevet 1. juli 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Ja men de får vel lov å ta abort hvis de har blitt voldtatt tror jeg, eller hvis det er fare for morens liv. Det finnes jo mange aborter som tas av andre grunner også. Irland og enkelte land i sør Amerika har de strengeste abortlovene, der kan man ikke ta abort under noen omstendigheter. Kan til og med få opptil 30 års fengsel hvis Man spontanaborterer 😲 Lest meg litt opp på biltur. Mors liv og fare for det er eneste unntak kan det se ut som. Må svare noe mer.. Ja, fare for liv er en ting da. Men det er jo nyanser ikke sant. Men personlig ville jeg anta at helsen min ble mye skadet av å gå gravid og om alt kunne latt seg fikse vet jeg ikke. Jeg kunne heller ikke hatt et barn. Det ville ikke gått. Ville også hatt en 50-50-odds for barn med samme genfeil som meg. Den kan man leve fint med den så det er heller ikke god nok grunn til å slippe. Enten måtte da noen jobbet for meg da for å ta seg av dette barnet som assistent. Eller mann ta det omtrent alene. Eller at noen hadde adoptert og jeg hadde sittet igjen.. rævkjørt på alle vis. Men daua hadde jeg jo ikke. Så unntak var det nok ikke. Men ja. Ble derfor nesten uvel av å ta den lova innover meg. Glad jeg er i Norge.❤️ Sånn. Åpenhet ferdig. Til slottet 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå