Gjest Cid Skrevet 22. juni 2022 #166741 Del Skrevet 22. juni 2022 Titania skrev (6 minutter siden): Jeg har stekt meg litt kjøttdeig Karbonadedeig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. juni 2022 #166742 Del Skrevet 22. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Den dagen jeg synger på noe Tix' så skal du få lov til å steike meg Bieber da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. juni 2022 #166743 Del Skrevet 22. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Karbonadedeig? Nope, kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. juni 2022 #166744 Del Skrevet 22. juni 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Nope, kjøttdeig Har du smakt ferskt fra slakteren før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. juni 2022 #166745 Del Skrevet 22. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Har du smakt ferskt fra slakteren før? Jepp - kjempegodt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. juni 2022 #166746 Del Skrevet 22. juni 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Jepp - kjempegodt 😄 Det du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. juni 2022 #166747 Del Skrevet 22. juni 2022 Titania skrev (15 minutter siden): Jeg har stekt meg litt kjøttdeig Hadde du noe krydder på? Kjøttdeig er godt det. Jeg stekte to pakker til pizza i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. juni 2022 #166748 Del Skrevet 22. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Det du har nå? Nei, fra meny. Adobyen skrev (Akkurat nå): Hadde du noe krydder på? Kjøttdeig er godt det. Jeg stekte to pakker til pizza i går. Ble bare salt 😅 Har en teit tannkjøttbetennelse etter å ha spist popcorn, så alt med litt "styrke" gjør vondt som søren å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. juni 2022 #166749 Del Skrevet 22. juni 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Har du smakt ferskt fra slakteren før? Jeg spiser biff tartar en gang eller to i året, og da får jeg slakteren til å kverne biffen til meg. Den er god den 👍 jeg er veldig glad for at jeg ble lurt til å smake på slikt en gang. Angrer ikke på det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. juni 2022 #166750 Del Skrevet 22. juni 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Nei, fra meny. Ble bare salt 😅 Har en teit tannkjøttbetennelse etter å ha spist popcorn, så alt med litt "styrke" gjør vondt som søren å spise Uff da, men kjøttdeigen var nok god uansett 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. juni 2022 #166751 Del Skrevet 22. juni 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Uff da, men kjøttdeigen var nok god uansett 😀 Det var den 😄 Og jeg er glad jeg orket å steke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #166752 Del Skrevet 23. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Den dagen jeg synger på noe Tix' så skal du få lov til å steike meg 👍 enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #166753 Del Skrevet 23. juni 2022 Adobyen skrev (5 timer siden): Jeg spiser biff tartar en gang eller to i året, og da får jeg slakteren til å kverne biffen til meg. Den er god den 👍 jeg er veldig glad for at jeg ble lurt til å smake på slikt en gang. Angrer ikke på det nei. Jeg syns også det er nydelig🥰 og ler litt av at når jeg er på restaurant med Mann, og hvis vi får ny servitør, så tror de oftest at det er Mann som skal ha rått kjøtt😉 Så de må bytte om, han skal ha den lekre lille fiskesaken😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juni 2022 #166754 Del Skrevet 23. juni 2022 Hunden min skal til veterinær i dag og legges i narkose for tannrens/fjerning av tannstein. Det betyr at hun skal leveres til klinikken fastende nå på morgenen, dvs ikke få noe frokost... og det ble det en meget forvirret hund av! Rutinene brytes! Jeg gikk inn på kjøkkenet og ga henne medisinen hennes, som hun skal ha hver dag, men så gikk jeg bare ut fra kjøkkenet igjen. Vanligvis følger frokostserveringen til hunden direkte etter medisinen, men ikke i dag. Selv går jeg inn i stuen, men hunden følger ikke etter som hun alltid ellers gjør. Nå legger hun seg halvveis i døråpningen til kjøkkenet og venter og STIRRER mot meg. Prøver å signalisere at her er det noen som venter på noe!!! Men jeg later som jeg ikke ser og driver med mitt. Etter 25 minutters intens stirring fra døråpningen til kjøkkenet gir hunden opp og går og legger seg i stua, der jeg er. Men hun stirrer enda, og jeg kjenner blikket hennes naglet til ansiktet mitt og det blir jeg lei av. Jeg ber henne kutte ut og gå og legge seg i stedet. Det gjør hun. Jeg går og dusjer og pusser tenner. Om et kvarter skal vi dra til veterinærklinikken. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #166755 Del Skrevet 23. juni 2022 Million skrev (59 minutter siden): Hunden min skal til veterinær i dag og legges i narkose for tannrens/fjerning av tannstein. Det betyr at hun skal leveres til klinikken fastende nå på morgenen, dvs ikke få noe frokost... og det ble det en meget forvirret hund av! Rutinene brytes! Jeg gikk inn på kjøkkenet og ga henne medisinen hennes, som hun skal ha hver dag, men så gikk jeg bare ut fra kjøkkenet igjen. Vanligvis følger frokostserveringen til hunden direkte etter medisinen, men ikke i dag. Selv går jeg inn i stuen, men hunden følger ikke etter som hun alltid ellers gjør. Nå legger hun seg halvveis i døråpningen til kjøkkenet og venter og STIRRER mot meg. Prøver å signalisere at her er det noen som venter på noe!!! Men jeg later som jeg ikke ser og driver med mitt. Etter 25 minutters intens stirring fra døråpningen til kjøkkenet gir hunden opp og går og legger seg i stua, der jeg er. Men hun stirrer enda, og jeg kjenner blikket hennes naglet til ansiktet mitt og det blir jeg lei av. Jeg ber henne kutte ut og gå og legge seg i stedet. Det gjør hun. Jeg går og dusjer og pusser tenner. Om et kvarter skal vi dra til veterinærklinikken. Stakkars hund 😢 Får være ekstra snill med henne etterpå da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 23. juni 2022 #166756 Del Skrevet 23. juni 2022 @Tvillingsjel håper det går bra med deg. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juni 2022 #166757 Del Skrevet 23. juni 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Stakkars hund 😢 Får være ekstra snill med henne etterpå da 😊 Fikk litt vondt av henne, ja. Hun vet jo ikke at det er for hennes egen sikkerhet sin skyld at hun ikke kunne få noe frokost i dag. Hun får noe tyggesnacks når vi kommer hjem senere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #166758 Del Skrevet 23. juni 2022 Million skrev (9 minutter siden): Fikk litt vondt av henne, ja. Hun vet jo ikke at det er for hennes egen sikkerhet sin skyld at hun ikke kunne få noe frokost i dag. Hun får noe tyggesnacks når vi kommer hjem senere Blir godt for henne med hundegodteri når tennene er i orden igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #166759 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg syns også det er nydelig🥰 og ler litt av at når jeg er på restaurant med Mann, og hvis vi får ny servitør, så tror de oftest at det er Mann som skal ha rått kjøtt😉 Så de må bytte om, han skal ha den lekre lille fiskesaken😂 Blir litt som med innvandrere jeg kjenner, når de er på indisk restaurant sammen med etniske nordmenn tror alltid servitørene det er de som skal ha sterk mat 😅 (de jeg kjenner fra Nord-Afrika og Midt-Østen liker ikke sterke krydder😅). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juni 2022 #166760 Del Skrevet 23. juni 2022 Hunden min våknet raskt etter narkosen, så jeg har allerede vært og hentet henne. Hun er åpenbart kvalm, for sikkelet renner, og å sikle er noe hun normalt aldri gjør. De nevnte det på klinikken også, at hun antageligvis var kvalm etter narkosen (det er det jo en del mennesker som blir også). Hun ligger nå og peser på gulvet og ser litt stusselig ut. Vi avventer derfor den snacksen jeg hadde tenkt å gi henne (siden hun ikke har fått frokost/hundemat). Får vente og se når hun virker å føle seg bedre. Hun har fått narkose 1-2 ganger i året pga tannrens i hele sitt liv (hun er 11 år), men det er første gang hun virker å være kvalm etterpå. Merkelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå