Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En staut og fin pusegutt ja, men er det bare meg....eller forsøker den enda å sette begge frempoter i deg for å komme vekk fra "Strangler dolls" knugende grep rundt halsen sin? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha tror han tenkte noe sånn som dette: Helvete også, MÅ hun alltid kose med meg?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer han taktfast på to i hagen din og bærer plakat hvor det står: "NEI - til tvangskosing!"

:kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer han taktfast på to i hagen din og bærer plakat hvor det står: "NEI - til tvangskosing!"

:kjefte:

:fnise:

Hahaha det er ikke tull engang! :fnise: og han slenger nok med "Jeg koser for mat - helst leverpostei" :fnise:

Han er ikke noe glad i den der "åålillepuselusedusedeiligepuseguttesnaskenmin" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, jeg måtte bla meg bakover og se på bildet en gang til. Og ja, han ser litt tvangskost ut :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, jeg måtte bla meg bakover og se på bildet en gang til. Og ja, han ser litt tvangskost ut :sjokkert:

jameeen jameeeennnnnnnnnnn :sjenert: jeg er jo bare glad i han! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke hvor godt han egentlig har det. Full massasje hver dag jo. Heldige han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å kalle det "omsluttet av kjærlighet og omsorg". Du er en snill "doll" du. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

jammen jammen, jeg suger på tålmodighet på slike ting :(

Jammen Jammen du måååå jo nesten! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...