Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg skikkelig overrasket! WT - har ikke du kommet deg avgårde på jobben ennå? Driver du og gjør deg klar? Grer sveisen, pusser skoa og tar på etterbarberingsvann og sånn, mens du tyvkikker på KG?

Koselig det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, kult at du ikke er redd for å vise hvem du er kjære dokka! Så fin du er! Ser ut som du koser deg sammen med en venninne? :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det aldrisur :) Jeg er ikke redd for å vise hvem jeg er nei, de fleste vet allerede at jeg er her inne på forumet, og de som ikke kjenner meg de tenker jeg egentlig ikke over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er klart, de som ikke kjenner meg blåser jeg også en lang marsj i, men de som kjenner meg...

Vil gjerne være litt hemmelig, hvis ikke kan jeg ikke drive å tulle og tøve så fælt som jeg gjør nå. :skravle:

Men du, kanskje vi ødelegger for denne skikkelig uinteressante tråden, når vi er så interessante mener jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er klart, de som ikke kjenner meg blåser jeg også en lang marsj i, men de som kjenner meg...

Vil gjerne være litt hemmelig, hvis ikke kan jeg ikke drive å tulle og tøve så fælt som jeg gjør nå. :skravle:

Men du, kanskje vi ødelegger for denne skikkelig uinteressante tråden, når vi er så interessante mener jeg. :sjenert:

Jeg skjønner deg godt :) er lurt å være litt forsiktig på nett avogtil, jeg skulle ønske jeg var mer forsiktig enn hva jeg tidligere pleide å være... men er ikke noe å gjøre med.

Vi er for spennende nå ja! :skravle:

Jeg har rosa sokker på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh rød bukse! Bombe! :skratte:

Jeg drikker Ramløsa som jeg kjøpte på Harrytur forrige lørdag. :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent som Farris! :tristbla: Ikke veldig spennende på en fredagskveld, men godt (og en god del sunnere er det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er omtrent som Farris! :tristbla: Ikke veldig spennende på en fredagskveld, men godt (og en god del sunnere er det. :fnise:

Aldri smakt eller hørt om før faktisk :P

Sov godt, aldrisur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ble jeg skikkelig overrasket! WT - har ikke du kommet deg avgårde på jobben ennå? Driver du og gjør deg klar? Grer sveisen, pusser skoa og tar på etterbarberingsvann og sånn, mens du tyvkikker på KG?

Koselig det. :klemmer:

Psj, man har da smartphone. Satt i en varebil på veg til Lagunen for å hente barrikader at that very moment. Skopussen gjøres hver dag etter jobb (man er da offiser), sveisen taes rett etter dusj og aftershave står velplassert på kontoret på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen! :hoppendeglad: Måtte bare innom og hilse på dere før jeg logger fort av og stikker ut i verden!

Vi snakker sikkert sammen om noe skikkelig uinteressant senere i dag? :5: Ha en fin-fin lørdag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen! :hoppendeglad: Måtte bare innom og hilse på dere før jeg logger fort av og stikker ut i verden!

Vi snakker sikkert sammen om noe skikkelig uinteressant senere i dag? :5: Ha en fin-fin lørdag! :hjerte:

Kos deg masse i dag, Aldrisur :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...