Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, Rant skrev:

Hva om en av dere gikk i søvne. 😳🤣

Han kjente etter hvor vi var. Han trodde det var meg, men var jo ikke det. Jeg har faktisk sovet hele natta(!), uvanlig for meg. Men men. Ikke var det innbrudd og ikke ble vi drept så får være det samme. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Han kjente etter hvor vi var. Han trodde det var meg, men var jo ikke det. Jeg har faktisk sovet hele natta(!), uvanlig for meg. Men men. Ikke var det innbrudd og ikke ble vi drept så får være det samme. 🤣

Ha ha. Det er enda godt. 🙈 

Leste engang om en mann som bodde i et skap/liten bod hjemme i leiligheten hos en annen. Han kom frem på natten. Ble oppdaget på kameraovervåking. Han som eide leiligheten skjønte ikke hvorfor det plutselig gikk tomt for f. eks melk. 😅 

Creepy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Rant skrev:

Ha ha. Det er enda godt. 🙈 

Leste engang om en mann som bodde i et skap/liten bod hjemme i leiligheten hos en annen. Han kom frem på natten. Ble oppdaget på kameraovervåking. Han som eide leiligheten skjønte ikke hvorfor det plutselig gikk tomt for f. eks melk. 😅 

Creepy. 

Lest noe lignende, og sett krim som sikkert er inspirert av den. Skikkelig ekkelt.. 😱 Jeg hallusinerer/så syner på natt innimellom før, så og en skikkelse stå ved badedøra, flere netter på rad, så stille en stund før det begynte igjen. Ble faktisk utrygg av det. Så ut som en lang slank kar. Så jeg sover faktisk med litt lys i rommet når jeg er alene på natt. 😳🙊 jeg vet... jeg er litt pysete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Lest noe lignende, og sett krim som sikkert er inspirert av den. Skikkelig ekkelt.. 😱 Jeg hallusinerer/så syner på natt innimellom før, så og en skikkelse stå ved badedøra, flere netter på rad, så stille en stund før det begynte igjen. Ble faktisk utrygg av det. Så ut som en lang slank kar. Så jeg sover faktisk med litt lys i rommet når jeg er alene på natt. 😳🙊 jeg vet... jeg er litt pysete. 

Kjenner igjen det å se syner, og det er skikkelig ubehagelig. Og noen ganger kommer tvangstankene etter jeg har gjemt meg under dyna. Da tenker jeg "om jeg ikke titter frem, så går h*n vekk. Om jeg ikke titter frem, så forsvinner det". 😅

Heldigvis en stund siden jeg har hatt slike tanker nå, men kan fortsatt være mørkredd. Så jeg forstår deg godt. Om jeg har sett en film som virkelig har skremt meg har jeg benyttet meg av et lite lys selv. 🤗 Du er ikke alene. Ingen skam å være litt pinglete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å ha sjokoladestopp i august. Lurer på hvordan det går! 😱🙈 :bond: :fnise: 

Nå skal jeg tegne av mønster til to kjoler. Stoffet kommer i posten etterpå :strix: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minerwa skrev:

Fysj. Har sovet en, en eneste, time i natt. Føler meg sur,ør, svimmel, kvalm. Men det kommer seg vel etterhvert. Har skjenket opp to kaffekopper. Skal ha begge selv. Håper jeg klarner opp etterpå.

Uff, føler med deg. Sånn blir jeg og uten søvn pluss litt til 😬

 

3 timer siden, Rumle skrev:

tenor.gif?itemid=5714430

God morgen :Gjesp:

:fnise: Jupp morn :Gjesp: :kaffekopp:

 

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jo, det er godt mulig. 🤣🤣 eller så var han trøtt og hadde drømt.

Søvnparalyse tenker jeg, men det er fordi jeg har hatt det. Bortsett fra at da hadde han blitt skremt, de føles skumle.

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har bestemt meg for å ha sjokoladestopp i august. Lurer på hvordan det går! 😱🙈 :bond: :fnise: 

Nå skal jeg tegne av mønster til to kjoler. Stoffet kommer i posten etterpå :strix: 

Lykke til! 😅 

Åh! :ninuskapus: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Frøkensina skrev:

Uff, føler med deg. Sånn blir jeg og uten søvn pluss litt til 😬

 

:fnise: Jupp morn :Gjesp: :kaffekopp:

 

Søvnparalyse tenker jeg, men det er fordi jeg har hatt det. Bortsett fra at da hadde han blitt skremt, de føles skumle.

Han bare satte seg opp og så seg rundt, sjekket at det ikke var oss og la seg igjen. Sikkert en skygge. Han ble ikke redd bare lo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt usikker på om Jansson har et hjem.  Men jeg ryddet bort spise- og soveting...og jagde ham i morges.

Det var faktisk ganske vondt å gjøre...     😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Fortsatt usikker på om Jansson har et hjem.  Men jeg ryddet bort spise- og soveting...og jagde ham i morges.

Det var faktisk ganske vondt å gjøre...     😢

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du stått på kysten av England i dag i 1588 kunne du ha fått øye på den Spanske Armada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hadde du stått på kysten av England i dag i 1588 kunne du ha fått øye på den Spanske Armada.

Det hadde nok vært litt av et skue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker den siste slurken med sort kaffe og jeg har enda litt ting som må vaskes og gnukkes på. 

P.s. her er det veldig varmt i dag. :svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...