Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Eget soverom :opplyser: 

 

6 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Ørepropper :opplyser:

Då må det bli eget soverom, ørepropper virker ikke på denne bassen... 😔😔

5 minutter siden, Rant skrev:

Hm. Jeg er såpass forelsket nå at jeg ligger på brystet hans selv om det høres ut som et sagbruk. 

Han snorker kun om han er forkjølet/eller full. Og snorker mindre når han ligger på siden. 

Kanskje partner kan prøve å ligge på siden? Eventuelt prøve slik man setter i nesen? 

Han snorker i alle stillinger, til og med før han har sovnet skikkelig. Blir verre og verre. Sånne som vier ut nesegangen? Jo, absolutt, det kan jeg prøve, stapper hva som helst i nesa hans snart. Høres ut som om han er "slapp" i halsen eller mye som tetter, stopper å puster innimellom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

 

Då må det bli eget soverom, ørepropper virker ikke på denne bassen... 😔😔

Han snorker i alle stillinger, til og med før han har sovnet skikkelig. Blir verre og verre. Sånne som vier ut nesegangen? Jo, absolutt, det kan jeg prøve, stapper hva som helst i nesa hans snart. Høres ut som om han er "slapp" i halsen eller mye som tetter, stopper å puster innimellom.. 

Uff. Han bør få sjekket det ut. Kan være søvnapné om han stopper å puste innimellom. Han får ikke en god natt søvn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
12 minutter siden, Rant skrev:

Uff. Han bør få sjekket det ut. Kan være søvnapné om han stopper å puste innimellom. Han får ikke en god natt søvn. 

Prøver å få ham til lege, han er stå. Sier han kan bruke min lege som kjenner han litt nå, men det var vist kleint. Stolthet altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Rant skrev:

Uff. Han bør få sjekket det ut. Kan være søvnapné om han stopper å puste innimellom. Han får ikke en god natt søvn. 

Tenkte jeg og.. I tillegg kan det bli ganske alvorlige konsekvenser av uoppdaget søvnapné.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viss klovn/gal mann i Det Hvite Hus setter inn føderale sammensatte styrker mot befolkningen.  Er dette starten på en ny borgerkrig?  Det er vel grunnlovsstridig også i USA å bruke militæret mot egen befolkning??

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent ble Grunnlovstillegg 2 innsatt for at befolkningen skulle kunne forsvare seg mot overgrep fra Staten/Myndighetene.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Prøver å få ham til lege, han er stå. Sier han kan bruke min lege som kjenner han litt nå, men det var vist kleint. Stolthet altså..

Om han evt er mye sliten på dagen og sånn også, er det en ekstra god grunn til å mase på han. 

 

Nå har jeg fortsatt ikke fått  kontroll på pustemaskinen min, og tar av maska og skrur av maskinen i søvne. Men de gangene jeg har noen å dele seng med, er personen veldig mye mer fornøyd når jeg bruker maska, enn når jeg er trøtt og sovner før jeg får tatt den på meg 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper sjefen ikke skal være dust å plutselig nekte meg ferien som i utgangspunktet starter fredag kl. 16...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

En viss klovn/gal mann i Det Hvite Hus setter inn føderale sammensatte styrker mot befolkningen.  Er dette starten på en ny borgerkrig?  Det er vel grunnlovsstridig også i USA å bruke militæret mot egen befolkning??

 

Jeg tror ikke føderale styrker nødvendigvis er militæret, det som er nevnt er at personell fra tollvesenet og grensepoliti er satt inn. Det mest skremmende er de gruppene som ikke er identifisert som anholder folk. Med tanke på hvor mange tvilsomme grupperinger med våpen som det finnes i USA så aner man altså ikke om det er myndighetspersoner i det hele tatt som kjører rundt og tar med seg privatpersoner.

Om det som skjer er grunnlovsstridig diskuteres i USA også, presidenten har laget en forordning/ instruks hvor han sender ut føderale styrker for å beskytte føderale bygninger. Det har han visstnok lov til. Problemet er at disse personene har handlet langt unna føderale bygninger, presidenten har også sagt at han gjør dette i byer som styres av demokratene, altså er det politisk begrunnet.

Det spiller vel egentlig ikke noen rolle uansett om dette er grunnlovsstridig så lenge senatet er villig til å tolerere hva som helst av presidenten.

I likhet med deg har jeg også fått assosiasjoner til borgerkrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Jeg tror ikke føderale styrker nødvendigvis er militæret, det som er nevnt er at personell fra tollvesenet og grensepoliti er satt inn. Det mest skremmende er de gruppene som ikke er identifisert som anholder folk. Med tanke på hvor mange tvilsomme grupperinger med våpen som det finnes i USA så aner man altså ikke om det er myndighetspersoner i det hele tatt som kjører rundt og tar med seg privatpersoner.

Om det som skjer er grunnlovsstridig diskuteres i USA også, presidenten har laget en forordning/ instruks hvor han sender ut føderale styrker for å beskytte føderale bygninger. Det har han visstnok lov til. Problemet er at disse personene har handlet langt unna føderale bygninger, presidenten har også sagt at han gjør dette i byer som styres av demokratene, altså er det politisk begrunnet.

Det spiller vel egentlig ikke noen rolle uansett om dette er grunnlovsstridig så lenge senatet er villig til å tolerere hva som helst av presidenten.

I likhet med deg har jeg også fått assosiasjoner til borgerkrig.

Ja.  Jeg vet hva de sammensatte føderale styrker består av.

   Men likevel... de settes inn mot befolkningen. At de kaller det en sammensatt styrke uten det militære er kun for å omgå grunnloven.   Regulær statlig oppvigling.   Men der sier 2. Grunnlovstillegg at hver og én skal ha våpen og beskytte seg mot myndighetenes overgrep.  Et par gode US presidenter har blitt myrdet. Om én dårlig led samme skjebne.....   vel...  

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
47 minutter siden, Titania skrev:

Om han evt er mye sliten på dagen og sånn også, er det en ekstra god grunn til å mase på han. 

 

Nå har jeg fortsatt ikke fått  kontroll på pustemaskinen min, og tar av maska og skrur av maskinen i søvne. Men de gangene jeg har noen å dele seng med, er personen veldig mye mer fornøyd når jeg bruker maska, enn når jeg er trøtt og sovner før jeg får tatt den på meg 😅

 

Skal mase på at han sjekker litt jeg. Mulig det virket mindre skummelt med det enn operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Skal mase på at han sjekker litt jeg. Mulig det virket mindre skummelt med det enn operasjon.

Det vil jeg tro 😅

Det er i hvertfall verdt å sjekke ut - spesielt om du merker han slutter å puste når han sover også. Om det er søvnapne er det skummelt nok, det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...