Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg er lei av regn, vil ha sol. Håper det blir sol i morgen.

Enig. Æsj. Regn. 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Sjekke værmelding..regn i morgen også :sukk:

Det har vært så ustabilt vær i juli, litt sånn Bergens vær. 🙊🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Kanskje de mener det må spesifiseres hva underærnæringen kommer av. Om det er demens, kreft, MS  osv som gjør det. Jeg mener det absolutt kan prøves igjen, selv uten en annen diagnose, for underernæring er alvorlig nok. Jeg er ikke leggr eller en av de som bestemmer, men jeg spør og graver og har hatt en som jobber innen disse firmaene hjemme hos meg. Han var veldig på å oppsøke hjemmesykepleien og sykeavd i området her for å opplyse om det. 

Enig, det er alvorlig nok. Fortsett å spre budskapet, dette var viktig og kan treffe mange uvitende med behov som meg selv, takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt med regn :jepp:

Nesten ikke noe regn i fjor, etterslep mon tro? :klo: ta igjen for tapt nedbør :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Det har vært så ustabilt vær i juli, litt sånn Bergens vær. 🙊🤫

Ja, og jeg bor ikke i Bergen engang :cry3:.....nå vet vi i vertfall hvordan de har det til vanlig :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

En veldig bestemt dame jeg kjenner, hun mener at det er en viss mengde med nedbør i året. Så om sommeren er våt er vinteren snøfattig. Mye snø, så er sommeren  tørr. I 2018 og 19 snødde vi nesten bort her... ganske tørre og varme sommere. Lite snø nå i vinter som var, men en del regn... da bør høsten bli bra, ellers sprekker teorien hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Kanskje de mener det må spesifiseres hva underærnæringen kommer av. Om det er demens, kreft, MS  osv som gjør det. Jeg mener det absolutt kan prøves igjen, selv uten en annen diagnose, for underernæring er alvorlig nok. Jeg er ikke leggr eller en av de som bestemmer, men jeg spør og graver og har hatt en som jobber innen disse firmaene hjemme hos meg. Han var veldig på å oppsøke hjemmesykepleien og sykeavd i området her for å opplyse om det. 

 

Skulle bare mangle. Må være nyttig der jeg kan. ❤

❤️ Jeg blir veldig glad for hjelp, ingen i familien er kjent med hvordan sånne ting fungerer og mamma har blitt så tynn. Synd at du trenger sånne, men håper du finner noen du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

En veldig bestemt dame jeg kjenner, hun mener at det er en viss mengde med nedbør i året. Så om sommeren er våt er vinteren snøfattig. Mye snø, så er sommeren  tørr. I 2018 og 19 snødde vi nesten bort her... ganske tørre og varme sommere. Lite snø nå i vinter som var, men en del regn... da bør høsten bli bra, ellers sprekker teorien hennes. 

😅 Ja vi får se! Håper på mer sol før det blir sen høst vinter, det trengs virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Sjekke værmelding..regn i morgen også :sukk:

Det skal bli sol torsdag/fredag her og på hytta, kanskje hos deg også? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
11 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det skal bli sol torsdag/fredag her og på hytta, kanskje hos deg også? :blomst:

Her også, får håpe det stemmer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
8 minutter siden, Frøkensina skrev:

❤️ Jeg blir veldig glad for hjelp, ingen i familien er kjent med hvordan sånne ting fungerer og mamma har blitt så tynn. Synd at du trenger sånne, men håper du finner noen du liker?

Joda, sjokolade er grei, og en med sitron. Calogen kan blandes i melk feks. Og pulver smaker ikke. Så mye man kan klare i få i seg, og bruke det på ulike måter. Kan feks brukes litt som saus på desserter, i smoothie, fryses til is..  Det er mulig noen er spesielt god for Parkinson, for er egen til feks de med sår.. Fælt å høre at hun har det, ille sykdom. Håper hun har livskvalitet, og heldig som har deg.❤

Endret av Daryl Dixon
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Så... noen som har erfaring med snorkende partner?? Blir gal...

Eget soverom :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Så... noen som har erfaring med snorkende partner?? Blir gal...

Hm. Jeg er såpass forelsket nå at jeg ligger på brystet hans selv om det høres ut som et sagbruk. 

Han snorker kun om han er forkjølet/eller full. Og snorker mindre når han ligger på siden. 

Kanskje partner kan prøve å ligge på siden? Eventuelt prøve slik man setter i nesen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...