Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Måtte Google, ikke sett sånn før, men jeg har pizzastein og godt fornøyd med den. 

Takk,  men ikke stein jeg er ute etter.   ☺  ...men en slik bærbar ting med lokk jeg kan bære hvor jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Takk,  men ikke stein jeg er ute etter.   ☺  ...men en slik bærbar ting med lokk jeg kan bære hvor jeg vil.

Bære hvor du vil? Hvordan fungerer den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sola de skrev:

Nei, den må jo få et navn den og :ler: Om den ikke skal hete kattefant da :)

Den heter allerede KatteFant.    :fnise:   Enten lyder den alt navnet....eller den vet det blir noe å spise når jeg kommer og roper.

Tror nok egentlig helst det siste....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bære hvor du vil? Hvordan fungerer den? 

Øh.... en ting som er laget kun for å steke pizza i...med skjøteledning kan jeg ta den med ut.

Men du får gåggle pizzasteker...jeg er dårlig til å forklare.    :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Nå har jeg laget pesto, pizzasaus står å putrer, kyllingen ligger i marinade. Så da får jeg prøve en vaffel da. 

Jeg er litt rar når det gjelder vafler, forde jeg mener en vaffelplate er best om de har minst 5 hjerter, de med 6 er best, men 5 går. Ikke 4.

:spise:

Klart vi spiser med både munn og øyne!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Så bra! Kost deg på hytta!

Takk det skal jeg! God lørdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått til en greit spisendes pizza i jernpanne under lokk på vedovn på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk plutselig lufta ut av Hoppeballongen og jeg ble både trøtt og sulten på en gang. 
Det henger nok sammen, så nå skal jeg åpne mitt kjøleskap og lage meg noe mat. :spise:  Eggser vil jeg ha! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nå er jeg nesten helt bra igjen :hoppendeglad: Og på hytta :hoppe:🌱🌸

Så bra! Kos deg 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene fra gården var her og hadde plukket mye kantarell. De lurte på om jeg ville kjøpe for 2 kr stykket  🙂 det ville jeg! Kjøpte 20 stk og de fikk en hundrings. Så da blir det stekt kantarell til middagen da 🙂 potetene er snart ferdige. Så steker jeg sopp og fisk sammen i Melange. Tror det vil smake, og nå er jeg sulten!  🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var på denne dag i 1849 at det kongelige slottet i Oslo (som da het Kristiania) ble innviet av Kong Oscar 1, Byggearbeidet startet i 1824, og grunnsteinen ble lagt ned 1 Oktober 1825 av Kong Carl Johann.

Her er en tegning av slottet fra 1840

032sAXqy3eUN?dimension=1200x1200

Dette er et maleri av slottet, det ble malt av Hans Lintsow som var arkitekten som lagde/tegnet slottet

02.01.0004-DIM-OB.01020-adjusted-1.jpg

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå gikk plutselig lufta ut av Hoppeballongen og jeg ble både trøtt og sulten på en gang. 
Det henger nok sammen, så nå skal jeg åpne mitt kjøleskap og lage meg noe mat. :spise:  Eggser vil jeg ha! 

"   Aah...egger! :spise:     Kommer Onkel Hoppus.   Med eneste gangen.   For nemlig.  "     -   S.T.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Lurer på om jeg skal putte potetskiver og smør i folie og legge på rista over bålet. Kan ta litt lang tid å lage mat sånn, men det smaker. Spiste hjemmelaget flatt brød med syltetøy til frokost. Spiste tre stykker 😄

men jeg innrømmer at jeg savner pizza nå, så det første jeg gjør i morgen når  jeg kommer hjem, er å ta en opp fra fryseren 🙂

Tips  :

Et stort bål brennes ned til en diger glohaug.    Mat i folie graves ned i denne.   DET blir godt, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tips  :

Et stort bål brennes ned til en diger glohaug.    Mat i folie graves ned i denne.   DET blir godt, det.

Ja, har tenkt på det. Kjæresten gjorde det når han var her et par ganger. Jeg får prøve når jeg er tilbake  🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ungene fra gården var her og hadde plukket mye kantarell. De lurte på om jeg ville kjøpe for 2 kr stykket  🙂 det ville jeg! Kjøpte 20 stk og de fikk en hundrings. Så da blir det stekt kantarell til middagen da 🙂 potetene er snart ferdige. Så steker jeg sopp og fisk sammen i Melange. Tror det vil smake, og nå er jeg sulten!  🙂

OMFG altså.   Åffer æ'kke jeg hos deg lissom? Hæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja, har tenkt på det. Kjæresten gjorde det når han var her et par ganger. Jeg får prøve når jeg er tilbake  🙂

Bare husk dobbelfolie.  Den sprekker lett i en slik varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...