Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

John F. Kennedy planla faktisk og avlyse Apollo programmet, han holdt en tale i FN og mente at Soviet og USA heller burde samarbeide om og få mennesker til månen, noe soviet vist nok skal ha vært villige til å gjøre. Dette var en tale han holdt i FN 23 September 1963 

Dette er hva han sa i talen i FN 23 September 1963

Finally, in a field where the United States and the Soviet Union have a special capacity—in the field of space—there is room for new cooperation, for further joint efforts in the regulation and exploration of space. I include among these possibilities a joint expedition to the moon. Space offers no problems of sovereignty; by resolution of this Assembly, the members of the United Nations have foresworn any claim to territorial rights in outer space or on celestial bodies, and declared that international law and the United Nations Charter will apply. Why, therefore, should man's first flight to the moon be a matter of national competition? Why should the United States and the Soviet Union, in preparing for such expeditions, become involved in immense duplications of research, construction, and expenditure? Surely we should explore whether the scientists and astronauts of our two countries—indeed of all the world—cannot work together in the conquest of space, sending someday in this decade to the moon not the representatives of a single nation, but the representatives of all of our countries.

 

Men det ble det aldri noe av fordi JFK ble som kjent drept 22 November 1963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ettersom KatteFant har erobret hammocken fant jeg fram en gammel feltseng. 

Der skal jeg sove nå...med like tjukke ulltepper som katten fikk.   Har ikke sovet på denne på 30 år.   Men det må gå.  Jeg SKAL sove ute.   

:vinke:

God natt, sov godt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Haha, konspirasjonsteorier er populære. Mye rart og både se og lese av hva folk tror og tenker. 

Ja. Konspirasjonsteorier har blitt svært populære.  

 

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg er stort sett ikke noe fan av konspirasjonsteorier. 

Selv føler jeg å støtte de særeste konspirasjonsteoriene blir litt som å tro på julenissen i voksen alder. Ønsker ikke å tråkke på noen tær, men det virker som om enkelte ikke klarer å reflekterer over hva som er troverdig og ikke troverdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Har gitt både katter og hunder det. Har gitt dem menneskemat jeg, men ikke noe med mye salt og farlige greier. Brød med leverpostei tåler de 🙂

Ja.  Både katten og flere hunder hjemme elsket brød/leverpostei og melk.  Og alle var friske og ble gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
4 minutter siden, SVK skrev:

Ja. Konspirasjonsteorier har blitt svært populære.  

 

Selv føler jeg å støtte de særeste konspirasjonsteoriene blir litt som å tro på julenissen i voksen alder. Ønsker ikke å tråkke på noen tær, men det virker som om enkelte ikke klarer å reflekterer over hva som er troverdig og ikke troverdig. 

Enig! Det går litt over stokk og stein til tider. Da melder jeg meg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Enig! Det går litt over stokk og stein til tider. Da melder jeg meg ut. 

Melder meg ut jeg også.  Er ikke så glad i folk som skal misjonere og jeg har ikke lyst til å misjonere jeg heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
11 minutter siden, SVK skrev:

Melder meg ut jeg også.  Er ikke så glad i folk som skal misjonere og jeg har ikke lyst til å misjonere jeg heller. 

Ikke sant. Levd med en kristen mor som prøver å dytte meg inn i samme tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Ikke sant. Levd med en kristen mor som prøver å dytte meg inn i samme tro. 

Leit når det blir slik. Var selv heldig og hadde foreldre som ikke ønsket å presse meg til å dele deres meninger. Tenker det er sånn det skal være. Liker Trond Viggos: Tenke sjæl.  Har ikke barn, men hadde jeg hatt barn så tror jeg det viktigste er å lære dem å ta selvstendige valg og ikke kun mene noe fordi foreldrene/lærerne/klassekameratene mener det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt på at en del av indoktrineringen her i vesten er gjerne å ha folk til å tro at alle lyver, at det er normalt og oppfordrer indirekte folk til å lyve, slik at vi lettere aksepterer det når de lyver til oss?

Det er jo helt normalt, politikere skal jo lyve. Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, MarieLo skrev:

Har dere tenkt på at en del av indoktrineringen her i vesten er gjerne å ha folk til å tro at alle lyver, at det er normalt og oppfordrer indirekte folk til å lyve, slik at vi lettere aksepterer det når de lyver til oss?

Det er jo helt normalt, politikere skal jo lyve. Nei?

Politikere er jo de som lyver mest her i verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
10 minutter siden, SVK skrev:

Leit når det blir slik. Var selv heldig og hadde foreldre som ikke ønsket å presse meg til å dele deres meninger. Tenker det er sånn det skal være. Liker Trond Viggos: Tenke sjæl.  Har ikke barn, men hadde jeg hatt barn så tror jeg det viktigste er å lære dem å ta selvstendige valg og ikke kun mene noe fordi foreldrene/lærerne/klassekameratene mener det. 

 

Det ville jeg og gjort! Min far var sånn, veldig flink til å la oss være som vi var. 

Liker forresten Trond Viggo veldig godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Politikere er jo de som lyver mest her i verden ;)

Nettopp. Derfor ønsker de at vi og skal lyve, slik at det ikke er noe gale i at de lyver. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeds Rhinos er en rugby klubb fra Leeds, de ble stiftet i 1870 og har i løpe av de siste 150 årene vunnet 64 trofeer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da fikk jeg fikset oppvaskmaskinen i dag og selv om jeg har syntes det har vært greit å vaske opp for hånd, så greit å få det mer rent :sleep:

Jeg pleier å se på pupillene hos folk når jeg snakker med dem. Han som fikset oppvaskmaskinen fikk store utvidede pupiller når han snakket til meg og så ble de mindre når han holdt på med det andre :blink:  Det var nesten litt sånn :sjokkbla:  :laugh:
 

19 minutter siden, Catalina Culès said:

Neste lørdag er det 1. August...høsten nærmer seg.

Juli regnet nesten bort -_-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Peanut skrev:

Ja, da fikk jeg fikset oppvaskmaskinen i dag og selv om jeg har syntes det har vært greit å vaske opp for hånd, så greit å få det mer rent :sleep:

Jeg pleier å se på pupillene hos folk når jeg snakker med dem. Han som fikset oppvaskmaskinen fikk store utvidede pupiller når han snakket til meg og så ble de mindre når han holdt på med det andre :blink:  Det var nesten litt sånn :sjokkbla:  :laugh:
 

Juli regnet nesten bort -_-

Får håpe august blir bedre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Driter i tullet.   KatteFant får brød med leverpostei og en skål melk....slik jeg har sett katter få i over 50 år uten at de ble dårlige!

Brød med leverpostei fikk kattene jeg vokste opp med om vi gikk tom for vanlig kattemat :) 

Men melk har jeg aldri gitt kattene. Blir dårlige i magen av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Myggen er det overlegent mest farlige dyret i verden for oss mennesker! Ikke det at du faller død om når en mygg biter deg, det vet du jo godt av erfaring, men flere typer mygg kan bringe med seg svært farlige sykdommer. Den farligst sykdommen er malaria, og finnes i noen melanesiske land i sydhavet.
Drepte av mygg per år i verden: 2-3 millioner!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...