Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
15 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Driter i tullet.   KatteFant får brød med leverpostei og en skål melk....slik jeg har sett katter få i over 50 år uten at de ble dårlige!

Da blir den glad :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Så... du er en gravid katt...?   😉

Noe sånt :ler: poenget mitt er at nå for tiden er det mye mer som er "farlig" enn det var tidligere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rumle skrev:

Neiii det er jo bra? Eller? :unsure:

Nm ser hva du mener! :Nikke:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mia83 skrev:

Noe sånt :ler: poenget mitt er at nå for tiden er det mye mer som er "farlig" enn det var tidligere. 

Ja. Og mye er bare hysterisk vrøvl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Da blir den glad :strix: 

Den syns ikke det var halvgærn't nei.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
13 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Den syns ikke det var halvgærn't nei.   😊

Min katt får også melk og leverpostei, av og til. Men brød vil hun ikke ha, slikker bare av leverposteien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt kjølig om kveldene og nettene til å være i juli. Men jeg har tent bålet og sitter ved elvekanten og nyter stillheten. Hører bare vannet.. Og nå har jeg ikke badet på to dager 😮 har bare vasket meg. Men det er ikke såå nøye her! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YouTube anbefaler meg videoer av John F. Kennedy Jr. Rart tenkte jeg og klikket på en av videoene. Karismatisk fyr, så jeg sjekker i kommentarfeltet hva de mener om han.  Der ser jeg drøssevis av folk som skriver at John F. Kennedy Jr.  lever fortsatt og at han styrer USA sammen med Donald Trump!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Min katt får også melk og leverpostei, av og til. Men brød vil hun ikke ha, slikker bare av leverposteien. 

"Min"  glefset i seg alt.   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, SVK skrev:

YouTube anbefaler meg videoer av John F. Kennedy Jr. Rart tenkte jeg og klikket på en av videoene. Karismatisk fyr, så jeg sjekker i kommentarfeltet hva de mener om han.  Der ser jeg drøssevis av folk som skriver at John F. Kennedy Jr.  lever fortsatt og at han styrer USA sammen med Donald Trump!

 

Haha, konspirasjonsteorier er populære. Mye rart og både se og lese av hva folk tror og tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Når min mor en veldig sjelden gang glemte mat til katten fikk han brød med leverpostei.   Han elsket det.

Men i dag skal jo ikke dyr ha noe menneskemat.  Syns det er litt teit, for katter ble gamle og var friske før i ti'a, også.

Har gitt både katter og hunder det. Har gitt dem menneskemat jeg, men ikke noe med mye salt og farlige greier. Brød med leverpostei tåler de 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom KatteFant har erobret hammocken fant jeg fram en gammel feltseng. 

Der skal jeg sove nå...med like tjukke ulltepper som katten fikk.   Har ikke sovet på denne på 30 år.   Men det må gå.  Jeg SKAL sove ute.   

:vinke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...