Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Den er så gossin.  Håper mamman er i nærheten, at han ikke er foreldreløs..

Jeg kjenner jeg blir litt bekymret for dyreunger som er alene. Kunne ikke se på program og filmer hvor dyr mistet foreldrene sine når jeg var liten, så Bambi, og da var det krise i heimen når moren døde. 🙄

Ja, samme her! Håper virkelig hun dukker opp snart! Den er utrolig søt, av og til ser det ut som den hilser på enkelte som ser på den, kikker på de og gir ett lite nikk liksom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg leste at de skal lage den nye Pirates of the Caribbean uten Johnny Depp, er det for noe idioti 😡 Blir ikke noe Pirates of the Caribbean, uten Depp :jolie: Blir som Mr. Bean uten Rowan Atkinson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hvordan KatteFant vil reagere?   Lukter godt, og så  kan den ikke få noe.

KatteFant     ----->     :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
9 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, samme her! Håper virkelig hun dukker opp snart! Den er utrolig søt, av og til ser det ut som den hilser på enkelte som ser på den, kikker på de og gir ett lite nikk liksom 😅

Det er skikkelig mye folk rundt den! Godt de har leid inn vektere til å passe på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tro hvordan KatteFant vil reagere?   Lukter godt, og så  kan den ikke få noe.

KatteFant     ----->     :grine:

Kattesnacks-Latz-Party-Mix.jpg.c6b2e1c35a341935c6578fbc4c5d1c7c.jpg

Sånn er populært! Og fin avledning når man vil ha maten i fred.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Kattesnacks-Latz-Party-Mix.jpg.c6b2e1c35a341935c6578fbc4c5d1c7c.jpg

Sånn er populært! Og fin avledning når man vil ha maten i fred.😉

Takk.   Skal handle i morra.   Får se hva jeg finner av mat og snacks.    😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min mor en veldig sjelden gang glemte mat til katten fikk han brød med leverpostei.   Han elsket det.

Men i dag skal jo ikke dyr ha noe menneskemat.  Syns det er litt teit, for katter ble gamle og var friske før i ti'a, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig vær for utemat.   Sol, bris, ikke for varmt.

 

Og grillmat er alltid godt.    😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berlin ble under 2 verdenskrig bombet av den Franske marine 7-8 Juni 1940,  Dette var bare et ensomt fly som fløy fra Bordeaux og slapp en bombe på Berlin.

Det bar britene og RAF som bombet Berlin flest ganger under 2 verdenskrig. første gang var 25-26 August 1940,  Dette var begynnelsen på den strategiske bombingen av Berlin.

Berlin ble bombet 363 ganger i løpe av 2 verdenskrig. Britene slapp  45 517 tonn med bomber og Amerikanerne slapp 23 000 tonn med bomber, Berlin ble også bombet av Russerne

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Når min mor en veldig sjelden gang glemte mat til katten fikk han brød med leverpostei.   Han elsket det.

Men i dag skal jo ikke dyr ha noe menneskemat.  Syns det er litt teit, for katter ble gamle og var friske før i ti'a, også.

Er det samme for gravide. Nå for tiden er det visst ei hel smørbrødliste over hva man skal spise og ikke spise. Jeg fikk bare beskjed om å unngå spekemat og Mjøs-ørret :ler:

er visst mye mer enn det nå for tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi levd i 1917 så ville vi sagt at Glittertinden var Norges høyeste fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, mia83 skrev:

Er det samme for gravide. Nå for tiden er det visst ei hel smørbrødliste over hva man skal spise og ikke spise. Jeg fikk bare beskjed om å unngå spekemat og Mjøs-ørret :ler:

er visst mye mer enn det nå for tiden. 

Så... du er en gravid katt...?   😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Driter i tullet.   KatteFant får brød med leverpostei og en skål melk....slik jeg har sett katter få i over 50 år uten at de ble dårlige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
5 minutter siden, Rumle skrev:

@Daryl Dixon Ligger selungen der enda, eller er det "gamle" opptak? :unsure:

Står jo direkte da, men er det fortsatt sol i Oslo nå liksom? :vetikke: Aner ikke jeg. Men så fint de leter etter mora. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Står jo direkte da, men er det fortsatt sol i Oslo nå liksom? :vetikke: Aner ikke jeg. Men så fint de leter etter mora. 

Gjør de? 😍

 

Men, hvordan leter man etter en selemamma?  :unsure:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...