Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Minerwa said:

Godt spørsmål. Og hvorfor noen "bukker under" for minste motgang (tilsynelatende iallfall, man vet jo aldri hva som skjuler seg bak fasadene i de tusen hjem), mens livet slår andre midt i fleisen gang på gang, og de overlever uten spor av skade mentalt/psykisk, og står oppreist ved neste motbør også.

Sant og samtidig sant at det ikke alltid er lett å vite hvor mye motbør noen har hatt eller hvor tungt de tar ting. Er som du sier kun fasaden vi ser. 

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg tror det er sant at vi blir født med forskjellige kort på hånda og dermed får forskjellig utgangspunkt i livet,
som igjen kan føre til veldig forskjellig liv... :glare: 

Ja, vi er nok født med forskjellige kort på hånden og vi kan ha hatt viktige erfaringer i barneårene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg rakk å se like før den stakk.😍😍

Kom moren?! Jeg så bort i 10 sekunder, så var den borte! :grine:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Rumle skrev:

Kom moren?! Jeg så bort i 10 sekunder, så var den borte! :grine:

 

Nei, den ble skremt.. noen fløy med drage, og den datt ned like ved, da fortet den seg ut i vannet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Nei, den ble skremt.. noen fløy med drage, og den datt ned like ved, da fortet den seg ut i vannet. 

Aww stakkars, håper den finner moren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Rumle skrev:

Aww stakkars, håper den finner moren!

Ja! Stakkar. Den koste seg i sola da.

Minner meg på at jeg fortsatt har lyst på den selputen, som ser ut som en ekte sel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Ja! Stakkar. Den koste seg i sola da.

Minner meg på at jeg fortsatt har lyst på den selputen, som ser ut som en ekte sel.

Ja, du må få deg en sånn, de var søte :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Kanskje litt barnslig da. 🙈🙈

Neiiida! :ler:

Men, kanskje pus blir sjalu? :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Titania skrev:

Du kan legge deg først, også kan pusen ligge oppå deg å sove? 😄

Tuvlete for meg å komme inn når jeg har dratt over dekkenet.  KatteFant kan få ha den i fred.

Jeg rota fram ei gammal feltseng.     😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet symaskinen og alt tilhørende som lå på mitt største arbeidsbord. Ferdig med prosjektet
for denne gang er jeg, men det kommer sikkert noe nytt om ikke så veldig lenge. Alltid noe å fikse på.  :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ut, og jeg har bestemt meg for å sage opp et tre som er skylt halvveis i land

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
8 minutter siden, Rumle skrev:

Neiiida! :ler:

Men, kanskje pus blir sjalu? :unsure:

Tror han bryr seg pent lite om det. 🤣 det er så vidt han bryr seg oss en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Tror han bryr seg pent lite om det. 🤣 det er så vidt han bryr seg oss en gang. 

😅

Selungen er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, SVK skrev:

Synes også det er rart hvor mye uklokt svært smarte mennesker har gjort. 

Power (and money) is always dangerous, it attracts the worst and corrupts the best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Johnny Deep's film liste : 1. A Nightmare on Elm Street, 1984 2. Private Resort, 1985 3. Platoon, 1986 4. Cry-Baby, 1990 5. Edward Scissorhands, 1990 6. Arizona Dream, 1992 7. Benny & Joon, 1993 8. What's Eating Gilbert Grape, 1993 9. Ed Wood, 1994 10. Don Juan DeMarco, 1994 11. Dead Man, 1995 12. Nick of Time, 1995 13. Donnie Brasco, 1997 14. The Brave, 1997 15. Fear and Loathing in Las Vegas, 1998 16. The Ninth Gate, 1999 17. The Astronaut's Wife, 1999 18. Sleepy Hollow, 1999 19. The Man Who Cried, 2000 20. Before Night Falls, 2000 21. Chocolat, 2000 22. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, 2003 23. Once Upon a Time in Mexico, 2003 24. Secret Window, 2004 25. Finding Neverland, 2004 26. The Libertine, 2004 27. The Libertine, 2005 28. Charlie and the Chocolate Factory, 2005 29. Corpse Bride, 2005 30. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, 2006 31. Pirates of the Caribbean: At World's End, 2007 32. Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, 2007 33. The Imaginarium of Doctor Parnassus, 2009 34. Public Enemies, 2009 35. Alice in Wonderland, 2010 36. The Tourist, 2010 37. Rango, 2011 38. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, 2011 39. The Rum Diary, 2011 40. Dark Shadows, 2012 41. The Lone Ranger, 2013 42. Transcendence, 2014 43. Into the Woods, 2014 44. Mortdecai, 2015 45. Black Mass, 2015 46. Yoga Hosers, 2016 47. Donald Trump's The Art of the Deal: The Movie, 2016 48. Alice Through the Looking Glass, 2016 49. Fantastic Beasts and Where to Find Them, 2016 50. Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, 2017.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig slått gress.  To uker siden sist.  Gror ille.    😠

Fint å få gjort det for søndag meldes mye regn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Rumle skrev:

😅

Selungen er tilbake!

Den er så gossin.  Håper mamman er i nærheten, at han ikke er foreldreløs..

Jeg kjenner jeg blir litt bekymret for dyreunger som er alene. Kunne ikke se på program og filmer hvor dyr mistet foreldrene sine når jeg var liten, så Bambi, og da var det krise i heimen når moren døde. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...