Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Daryl Dixon said:

"Uff nei, nå ser du ut som en narkoman." Komplimentet jeg fikk av min mor i dag. Takk for det. 

Hva var konteksten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en flaske Mozell. Smakte på den og den var ikke like god som jeg husket den. Sjekket flasken og ser de har redusert  sukkeret med 30%.  Skjønner at å redusere sukkeret er bra for helsa, men synes ikke brusen smakte like godt. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, SVK skrev:

Kjøpte en flaske Mozell. Smakte på den og den var ikke like god som jeg husket den. Sjekket flasken og ser de har redusert  sukkeret med 30%.  Skjønner at å redusere sukkeret er bra for helsa, men synes ikke brusen smakte like godt. 

Jeg reagerte på akkurat det samme, tror de har puttet litt kunstig sukker i i stedet? Smaker i alle fall sånn :sukk:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle said:

Jeg reagerte på akkurat det samme, tror de har puttet litt kunstig sukker i i stedet? Smaker i alle fall sånn :sukk:

 

Ja, jeg syntes også det smakte sånn. Husker jeg tidligere har kjøpt feil Mozell-flaske og endt med å kjøpe light-utgaven i stedet for originalen. Nå syntes jeg originalen smakte som light-utgaven.  Liker det ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Ja, jeg syntes også det smakte sånn. Husker jeg tidligere har kjøpt feil Mozell-flaske og endt med å kjøpe light-utgaven i stedet for originalen. Nå syntes jeg originalen smakte som light-utgaven.  Liker det ikke!

Ikke jeg heller! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

"Uff nei, nå ser du ut som en narkoman." Komplimentet jeg fikk av min mor i dag. Takk for det. 

Det syns jeg var forferdelig stygt!     :angry:

:hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Den klematisen jeg trodde ikke skulle blomstre i år har fått en blomst, og fult med knopper!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! I dag kom pakken som har vært på vidvanke i tre uker. Sendt fra nabokommunen. Lurer på hvor den har vært. Posten ville ikke ut med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart hvor forskjellige vi er mentalt. Mange som sliter med depresjoner de aldri kommer ut av, mens andre virker å kunne gjøre hva som helst uten å evne å føle skam. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, SVK skrev:

Synes det er rart hvor forskjellige vi er mentalt. Mange som sliter med depresjoner de aldri kommer ut av, mens andre virker å kunne gjøre hva som helst uten å evne å føle skam. 

Godt spørsmål. Og hvorfor noen "bukker under" for minste motgang (tilsynelatende iallfall, man vet jo aldri hva som skjuler seg bak fasadene i de tusen hjem), mens livet slår andre midt i fleisen gang på gang, og de overlever uten spor av skade mentalt/psykisk, og står oppreist ved neste motbør også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er sant at vi blir født med forskjellige kort på hånda og dermed får forskjellig utgangspunkt i livet,
som igjen kan føre til veldig forskjellig liv... :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...