Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så virkelig ikke for meg Jerry med en sovende og malende katt i fanget.....tro om den blir om jeg legger meg nedpå litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp Hamilton-musikalen på video. Likte den svært godt. Lastet den ned ulovlig, men siden det ikke er mulig å streame den lovlig i Norge så har jeg ikke så dårlig samvittighet. Når Disney(som eier filmen) ikke ønsker å selge den til nordmenn så er det jo de som har sagt de ikke ønsker pengene mine og ikke jeg som nekter å betale.  Det er i hvert fall sånn jeg rettferdiggjør det for meg selv. :P

Likte også at den har kommet på video slik at vi som ikke kan dra til New York har en mulighet for å få se originaloppsetningen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jeg så virkelig ikke for meg Jerry med en sovende og malende katt i fanget.....tro om den blir om jeg legger meg nedpå litt?

Dukket den bare opp hos deg? Vet ikke om den blir, men har den vært hos deg lenge? Så koselig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK skrev:

Så nettopp Hamilton-musikalen på video. Likte den svært godt. Lastet den ned ulovlig, men siden det ikke er mulig å streame den lovlig i Norge så har jeg ikke så dårlig samvittighet. Når Disney(som eier filmen) ikke ønsker å selge den til nordmenn så er det jo de som har sagt de ikke ønsker pengene mine og ikke jeg som nekter å betale.  Det er i hvert fall sånn jeg rettferdiggjør det for meg selv. :P

Likte også at den har kommet på video slik at vi som ikke kan dra til New York har en mulighet for å få se originaloppsetningen. 

 

giphy.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Dukket den bare opp hos deg? Vet ikke om den blir, men har den vært hos deg lenge? Så koselig 

Ja, fant den i går.  Den sov i steikepanna under utematmekkedekkenet.  :fnise:

Har vært her siden.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Ja, fant den i går.  Den sov i steikepanna under utematmekkedekkenet.  :fnise:

Har vært her siden.

 

🙂 kanskje det er noen som har reist fra den? Mange som reiser fra katter spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

🙂 kanskje det er noen som har reist fra den? Mange som reiser fra katter spesielt.

Ja. I ferietider gjør mange det....jævla drittsekker!

Vel..den får nå være her så lenge den vil.   Inni/under hammocken har den ly under eget tak og hustaket.  Den får få et par ulltepper, også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, fant den i går.  Den sov i steikepanna under utematmekkedekkenet.  :fnise:

Har vært her siden.

 

Så heldig du er. Du har en katt som har valgt DEG. Tenk på det. Av alle steikepanner den kunne sovet i, valgte den din.

Vår katt ble "gjenglemt" av noen sommerturister for noen år siden. Gikk vill i flere måneder, før den bestemte seg for å flytte inn hos oss. Dersom din katt blir værende hos deg, må du huske på å ikke skjemme den helt bort. Til å begynne med spiste vår katt alt, men nå er hun meeeeeget kresen. Kun Shebas og Whiskas, takk. Og fisk og annet , som man skulle tro katter spiste: Nei, takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg hvile middag i hammocken.   Så får vi se hva KatteFant finner på....    :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja. I ferietider gjør mange det....jævla drittsekker!

Vel..den får nå være her så lenge den vil.   Inni/under hammocken har den ly under eget tak og hustaket.  Den får få et par ulltepper, også.

Den blir godt tatt vare på da ❤️

Det var en mann som hadde flere katter. De hadde han funnet på campingplasser. Eierne hadde bare dratt fra dem 😞 så han tok vare på dem. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minerwa skrev:

Så heldig du er. Du har en katt som har valgt DEG. Tenk på det. Av alle steikepanner den kunne sovet i, valgte den din.

Vår katt ble "gjenglemt" av noen sommerturister for noen år siden. Gikk vill i flere måneder, før den bestemte seg for å flytte inn hos oss. Dersom din katt blir værende hos deg, må du huske på å ikke skjemme den helt bort. Til å begynne med spiste vår katt alt, men nå er hun meeeeeget kresen. Kun Shebas og Whiskas, takk. Og fisk og annet , som man skulle tro katter spiste: Nei, takk.

Nå, ja...ikke mange som har steikepanner stående ute...og litt lukt av mat tiltrakk den kanskje.    :fnise:

Kommer ikke til å ta den inn.   Men rigge til ute, og fôre ute om den blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nå, ja...ikke mange som har steikepanner stående ute...og litt lukt av mat tiltrakk den kanskje.    :fnise:

Kommer ikke til å ta den inn.   Men rigge til ute, og fôre ute om den blir.

Tja, det sa jeg også. Jeg sa dessuten at jeg aldri skulle ha kjæledyr mer, for jeg blir så fortvilet når de dør. Men alt det var glemt når katten hadde innyndet seg et par dager. Så den har fast plass i sofaen nå:) Og det er veldig koselig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Minerwa skrev:

Tja, det sa jeg også. Jeg sa dessuten at jeg aldri skulle ha kjæledyr mer, for jeg blir så fortvilet når de dør. Men alt det var glemt når katten hadde innyndet seg et par dager. Så den har fast plass i sofaen nå:) Og det er veldig koselig.

Vi får se...noen eier og savner den kanskje.

...men  nuh...        :sove:        :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle svare på noe en bruker skrev, men så ombestemte jeg meg og gjorde det ikke allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er i bunn å grunn dette Ancient Aliens sier

amvgjyX_700bwp.webp

Fun fact:

Ancient Aliens sier sannheten i blant, men lyger mye også, det samme gjør Gaia. Som f.eks historien om Annunaki som kom fra Niburu og hit for å finne gull så de lagde oss som slaver.

For det er ingen som kan leve på Niburu, Annunaki kom i det den passerte forbi bare, vi var en primitiv sivilasjon da og de fortalte oss at de var gudene våre og at de hadde skapt oss. Det var som en 50-åring forteller det til noen 5-åringer, ikke vanskelig å overbevise noen små barn da.

Det er en del som fortsatt tror på dette også.

Og Annunaki forlot planeten på 90-tallet pga eventen som kommer også, og har ingen intensjoner om å komme tilbake, det er bare lakeiene deres som er igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Machu Picchu ble gjenoppdaget 24 Juli 1911 av Hiram Bingham

Det første bilde av Machu Picchu tatt i 1912 av Hiram Bingham, etter at området hadde blitt ryddet 

Spoiler

1280px-Machupicchu_hb10.jpg

Machu Picchu i 2009

Spoiler

1024px-80_-_Machu_Picchu_-_Juin_2009_-_e

 

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Helt til kalde, bløte og vindfulle høstkvelder, da blør hjertet og pusen ligger plutselig forran peisen. 😝🙈🙈

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Å, hold schmella på'rei....   :fnise:

Vi hadde en katt overvintre i en kasse utenfor verandadøren vår et år. Den flyttet inn våren etter 😅

 

3 timer siden, Minerwa skrev:

Så heldig du er. Du har en katt som har valgt DEG. Tenk på det. Av alle steikepanner den kunne sovet i, valgte den din.

Vår katt ble "gjenglemt" av noen sommerturister for noen år siden. Gikk vill i flere måneder, før den bestemte seg for å flytte inn hos oss. Dersom din katt blir værende hos deg, må du huske på å ikke skjemme den helt bort. Til å begynne med spiste vår katt alt, men nå er hun meeeeeget kresen. Kun Shebas og Whiskas, takk. Og fisk og annet , som man skulle tro katter spiste: Nei, takk.

Den katta nevnt over her ble «glemt» av naboen.. De forsvant i flere måneder, og når de kom tilbake, anklagde de oss for å stjele katta 🙄 

———

Kattene våre nektet å spise annet enn tørrfôr fra dyrebutikk 😅 Ikke våtfôr, og ikke tørrfôr fra matbutikken 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruN skrev:

Vi hadde en katt overvintre i en kasse utenfor verandadøren vår et år. Den flyttet inn våren etter 😅

 

Den katta nevnt over her ble «glemt» av naboen.. De forsvant i flere måneder, og når de kom tilbake, anklagde de oss for å stjele katta 🙄 

———

Kattene våre nektet å spise annet enn tørrfôr fra dyrebutikk 😅 Ikke våtfôr, og ikke tørrfôr fra matbutikken 🙈

Ja, vi har hatt flere katter, som noen har forsøkt å kvitte seg med. Druknet, dumpet fra bil når det kjøres forbi osv . Mange triste skjebner for katter dessverre. Men felles for de som har havnet hos oss, er at de var absolutt altetende når de , etter å ha gått vill en periode, bestemte seg for å bo hos oss. Men det gikk ikke lange tiden, før de ble svært kresne. Ingen first price kattemat nei. Kun det beste er godt nok liksom. Og selvsagt fikk de det akkurat som de ville, og det visste de veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rangering av de filmene jeg sett som vant Oscar for beste film fra best til dårligst

1 Gone With The Wind (1939)
2 The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
3 The Godfather (1972)
4 The Godfather Part II (1974)
5 How Green Was My Valley (1941)
6 Forrest Gump (1994)
7 Amadeus (1984)
8 Dances with the Wolves (1990)
9 The Best Years of Our Lives (1946)
10 Mrs. Miniver (1942)
11 Lawrence of Arabia (1962)
12 Casablanca (1942)
13 No Country for Old men (2007)
14 Gladiator (2000)
15 The Last Emperor (1987)
16 Platoon (1986)
17 Gandhi (1982)
18 The King`s Speech (2010)
19 It Happened One Night (1934)
20 Spotlight (2015)
21 Rocky (1976)
22 One Flew Over The Cuckoo`s Nest (1975)
23 Ben-Hur (1959)
24 Out of Africa (1985)
25 My Fair Lady (1964)
26 Hamlet (1948)
27 Rebecca (1940)
28 American Beauty (1999)
29 The Sound of Music (1965)
30 Titanic (1997)
31 Shakespeare in Love (1998)
32 Chicago (2002)
33 West Side Story (1961)

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...