Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg er så inderlig drita lei sirenebiler rundt her hele døgnet.

Hva skjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hva skjer? 

Aner ikke. Bare at rundt her hyler musikkbussene nesten døgnet rundt.    Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SoWhat? skrev:

Fant de litt på høyder i skogen her. De som var nedenfor var ikke helt modne. Veldig godt å røre de med sukker 🙂

Ah....de modnes fortere der sola kommer til.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
52 minutter siden, Jerry Lee skrev:

KatteFant fra i går sov i hammocken da jeg kom ut i dag tidlig.   Så har den vel flyttet inn ute her, da.    :fnise:

Den fikk tunfisk (i vann fra boks) og vann.   Vet ikke hva katter tåler, men håper det var greit.  Den glefset det i seg.   😁

Nå har du fått en venn for livet. :jepp:

Man vet jo ikke, men kan være en sånn katt som eierene bare reiser i fra når de er på ferie. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i dag så tok jeg på meg hvite jeans og en fiolett topp og tok en tur til byen. Følte meg fin og gikk deretter  ^^,  
Nesten hjemme så var det en som tutet og da tenkte jeg bare uff  >_< 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Nå har du fått en venn for livet. :jepp:

 

Man vet jo ikke, men kan være en sånn katt som eierene bare reiser i fra når de er på ferie. 😔

Liker ikke katter...    :jolie:     (😉)

 

Jeg vet ikke.   Som sagt aldri sett den før.  Men den er uredd og tillitsfull.   Så kanskje jeg liker den litt...  hehe.

Men jeg kan ikke noe om katter.  Er det jeg ga den i dag greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.7.2020 den 21.44, Catalina Culès skrev:

En liger er en hybrid mellom en hannløve og en hunntiger, og blir vitenskapelig betegnet som Panthera tigris × Panthera leo. Den er således verken en art eller en underart, men kun et menneskeskapt eksperiment. En lignende hybrid, avkommet fra en hanntiger og en løvinne, kalles for en tigon.

:sukk:Syns ikke noe om slikt jeg.

Det visste jeg ikke. Jeg trodde det var frivillig. Altså, at de selv velger å parre seg. Men fordi de ikke fra naturens side befinner seg i samme verdensdel, så er det "menneskeskapt" fordi vi har latt dem omgås. Det blir litt som muldyr, som heller ikke kan reprodusere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Liker ikke katter...    :jolie:     (😉)

 

Jeg vet ikke.   Som sagt aldri sett den før.  Men den er uredd og tillitsfull.   Så kanskje jeg liker den litt...  hehe.

Men jeg kan ikke noe om katter.  Er det jeg ga den i dag greit?

Katter skal ikke ha salt, og spesielt kastrerte og steriliserte skal ha lite av visse mineraler. Leste og at de ikke skulle ha rå laks og kylling, om jeg husker rett.. 🤔 Det er mye de ikke tåler som egentlig har vært vanlig å gi dem før i tiden. Så å sjekke saltinnhold kan være greit. Vanlig butikkkattemat tåler de greit, i lengden hvis den flytter inn, kan det være lønnsomt å kjøpe kvalitetsmat som er basert mer på kjøtt, katten holder seg mett lenger og næringen er mer balansert. Dette har jeg lært av veterinær, er ingen ekspert selv altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Katter skal ikke ha salt, og spesielt kastrerte og steriliserte skal ha lite av visse mineraler. Leste og at de ikke skulle ha rå laks og kylling, om jeg husker rett.. 🤔 Det er mye de ikke tåler som egentlig har vært vanlig å gi dem før i tiden. Så å sjekke saltinnhold kan være greit. Vanlig butikkkattemat tåler de greit, i lengden hvis den flytter inn, kan det være lønnsomt å kjøpe kvalitetsmat som er basert mer på kjøtt, katten holder seg mett lenger og næringen er mer balansert. Dette har jeg lært av veterinær, er ingen ekspert selv altså. 

Takk.   Og ja, jeg vet dyr ikke skal ha salt og krydder.   

Håper whiskas og tunfisk i vann er ok.  Katten må gjerne bo på verandaen, men inn vil jeg ikke ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Kjerag

Spoiler

RV-800.jpeg

Kjerag

Spoiler

276513cc_b43d_4c6d_9750_0f5c8c98686c_96e

Lille Preikestolen 

Spoiler

ThWF9MJ.jpg

Prekestolen

Spoiler

IG-full.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
49 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Takk.   Og ja, jeg vet dyr ikke skal ha salt og krydder.   

Håper whiskas og tunfisk i vann er ok.  Katten må gjerne bo på verandaen, men inn vil jeg ikke ha den.

Helt til kalde, bløte og vindfulle høstkvelder, da blør hjertet og pusen ligger plutselig forran peisen. 😝🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Helt til kalde, bløte og vindfulle høstkvelder, da blør hjertet og pusen ligger plutselig forran peisen. 😝🙈🙈

Å, hold schmella på'rei....   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen....har fortsatt ikke fått svar på om det jeg har gitt/gir katten er ok....  er tunfisk i vann og stekt fisk (bare kjøttet) ok?

Vann eller melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Meeen....har fortsatt ikke fått svar på om det jeg har gitt/gir katten er ok....  er tunfisk i vann og stekt fisk (bare kjøttet) ok?

Vann eller melk?

Ser mange sier katter ikke skal ha melk.  Men hva med fjøskatter som har fått melk all sin tid? Min mors katt fikk melk og var frisk i 15 år.   

Jeg spør fordi jeg ikke vet helt hva jeg kan gi en katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg synes jeg har vært så effektiv i dag. Var godt å sove i egen seng. Har overraskende mye overskudd, noe de som hadde Bryan Adams-sing-along i stua mi i natt ikke har. 

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...