Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Måtte ut i nattkjolen nå, og berge katten som sloss med en grevling. Så vidt det ikke ble legevakten på meg , for jeg snublet i en stol og for på hodet inn i en rosebusk. Man da forsvant grevlingen fortere enn lynet. Jammen er de kjappe selv om de har korte bein. Katten har gjemt seg. Og jeg har nå roet meg ned med en kopp varm kakao , og litt pyrisept på skrubbsårene. Ganske fint å sitte ute nå i grunnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Minerwa skrev:

Måtte ut i nattkjolen nå, og berge katten som sloss med en grevling. Så vidt det ikke ble legevakten på meg , for jeg snublet i en stol og for på hodet inn i en rosebusk. Man da forsvant grevlingen fortere enn lynet. Jammen er de kjappe selv om de har korte bein. Katten har gjemt seg. Og jeg har nå roet meg ned med en kopp varm kakao , og litt pyrisept på skrubbsårene. Ganske fint å sitte ute nå i grunnen.

Oj, da!  Her går'e unna Gunnar.   😨

Fint det gikk bra...og kos deg ute i natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er spennende tider 😬 mest for katten, som strever med denne grevlingen nesten hver natt. Skal på død og liv prøve å jage den vekk. Men nå har freden senker seg, så jeg tusler snart inn igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minerwa skrev:

Ja, det er spennende tider 😬 mest for katten, som strever med denne grevlingen nesten hver natt. Skal på død og liv prøve å jage den vekk. Men nå har freden senker seg, så jeg tusler snart inn igjen.

Men plutselig tar grevlingen katten.  En katt kan sjelden skade en grevling...men omvendt...en grevling dreper lett en katt.

Kanskje kan grevlingen flyttes...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

🎶🎶kjærlighet er ikke en spøk må du tro, det kiler i øra og banker i blod. Jeg hørte ikke riktig hva du sa til meg, men, du sa jeg tror jeg elsker deg. 🎶🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Men plutselig tar grevlingen katten.  En katt kan sjelden skade en grevling...men omvendt...en grevling dreper lett en katt.

Kanskje kan grevlingen flyttes...?

Ja, er litt bekymret, for katten er ganske frynsete i pelsen av og til.  Dette er tredje katten jeg har, og alle har sloss med grevlingen, (men det kan vel ikke være den samme?) Han er kjempediger og bet nesten ene foten av den forrige katten. Får ikke katten til å være inne om natta heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For halvannet år siden kjørte jeg til Lunner en sen kveld, ja det var vel mer natt og etter to mil møtte jeg den første bilen, så jeg bestemte meg for å telle. Jeg kom til 29. I dag tok jeg den samme turen, helt alene, og tenkte jeg kunne telle i dag også. Det ble 1624 motoriserte kjøretøy jeg møtte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Minerwa skrev:

Ja, er litt bekymret, for katten er ganske frynsete i pelsen av og til.  Dette er tredje katten jeg har, og alle har sloss med grevlingen, (men det kan vel ikke være den samme?) Han er kjempediger og bet nesten ene foten av den forrige katten. Får ikke katten til å være inne om natta heller.

Kanskje ikke samme dyr...men samme familie.  De er ganske trofaste til sitt område.

En voksen mann har problemer med angripende grevling. En katt har ikke en sjanse om grevlingen virkelig får tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Hvorfor ikke? 

Tja.... liker det bare ikke...     😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grevlinger angriper mennesker mot strupen og skrittet. Men ingen vet hvordan grevlingen vet at de stedene er spesielt sårbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg har så langt navn. Hele 4, dvs 2 mellomnavn. Familie bruker det første navnet mest, venner bruker det andre. Og liker det andre best selv. Det tredje bruker jeg ikke så mye. Søstrene mine har bare 3 forde om de giftet seg kunne de beholde etternavnet sitt i tillegg til sitt nye. Men det skulle jo ikke skje med meg, så jeg fikk 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Grevlinger angriper mennesker mot strupen og skrittet. Men ingen vet hvordan grevlingen vet at de stedene er spesielt sårbare.

De har anatomi på skolen sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

De har anatomi på skolen sikkert. 

Ja.     Grevlinglærer'n :  " bit mennesker i halsen, balla og vulva. Der gjør det mest vondt    :opplyser:  "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg traff en grevling en gang, jeg var ute og gikk, og under et fjøs krøp det en grevling. Og jeg tenkte "Å, hund!" 

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg traff en grevling en gang, jeg var ute og gikk, og under et fjøs krøp det en grevling. Og jeg tenkte "Å, hund!" 

:klaske:

Jeg støtte på en grevling på hytta.  Vi skvatt begge.   Jeg rygget sakte tilbake mens beistet stirret på meg.   Da jeg var på trygg avstand ruslet den videre.  Den var diger. Det var faktisk litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...