Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Så bra at du kunne være med på det.  Kos deg videre.    :)

Takk. :5:

 

 

Nå kaster jeg inn håndkle for i dag, litt tid i ro bak lukket dør, og skjærmtid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømte i natt at jeg var i fengsel og skulle henrettes. Da de kom for å hente meg begynte jeg å diskutere med dem og sa at jeg egentlig ikke hadde så lyst til å bli skutt og spurte om de hadde noen piller som kunne gjøre nytten i stedet. Hitler dro litt på det og sa "Ja jo, vi har forsåvidt noen medisiner her, men vi vet ikke om de virker." Jeg pekte på cella over gangen og sa "Kan dere ikke teste på han?" (Jeg klarer ikke å ta igjen hvem den personen var, men jeg tror det var en virkelig person som jeg misliker.) Jeg tror de gikk inn til han andre og så begynte jeg å planlegge avskjedsbrevet jeg måtte skrive til barna mine. Dette tenkte jeg på i halvsøvne da jeg våkna også, aldri har realiseringa av at det bare var en drøm vært bedre.

Ekstraopplysning 1: Dere kjenner ikke meg, men selv jeg er ikke i stand til å dikte opp noe sånt.

Ekstraopplysning 2: Jeg ruser meg ikke.

Ekstraopplysning 3: Jeg vil ikke ha noen uttalelser om at i et eller annet alternativt univers vandrer barna mine rundt morløse.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MarieLo skrev:

Jeg vasker hus og gjør ting klart så jeg kan flytte inn. 🙂

Ny bolig?   I så fall...   grattis.     :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ny bolig?   I så fall...   grattis.     :blomst:

Ny og ny, men takk. 🙂 Huset er nedbetalt, dog det er nytt for meg. Vurderer å pusse opp etter å ha solgt leiligheten min også, slenge inn et nytt kjøkken og bad f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MarieLo skrev:

Ny og ny, men takk. 🙂 Huset er nedbetalt, dog det er nytt for meg. Vurderer å pusse opp etter å ha solgt leiligheten min også, slenge inn et nytt kjøkken og bad f.eks. 

Ja.  Mente ny bolig for deg.   Dens alder tenkte jeg ikke over.   😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja.  Mente ny bolig for deg.   Dens alder tenkte jeg ikke over.   😊

Ja, ny for meg. 😊 Og så er det ute av sentrum, noe som blir ganske herlig, er litt utslitt av å bo rundt så mange mennesker. Kan ikke gå på butikken en gang uten å møte mange nye ansikter, og kanskje 2-3 kjente, på dagtid hvert fall. Ny start, nye muligheter. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MarieLo skrev:

Ja, ny for meg. 😊 Og så er det ute av sentrum, noe som blir ganske herlig, er litt utslitt av å bo rundt så mange mennesker. Kan ikke gå på butikken en gang uten å møte mange nye ansikter, og kanskje 2-3 kjente, på dagtid hvert fall. Ny start, nye muligheter. 🙂

Flott. Håper du vil trives.   Lykke til.    :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
4 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Litt ballbretting pssser fint på en mandag! 

Ja, og tørketrommelen holder på å lage en ny ball til meg nå. Kjenner jeg er veldig takknemlig for den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

I dag prøver jeg noe jeg ikke har prøvd før. Trodde jeg hadde kjøpt ekstra fin tunfisk i olje, men visste ikke de brukte hele fisker av de små. 

Virker som om skinnet er fullt spiselig, men ryggvirvlene tok jeg ikke sjansen på. Tatt skrekken av bein i halsen tidligere. Sikkert et dumt spørsmål dette, men hvordan skal man egentlig spise hele sardiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Flott. Håper du vil trives.   Lykke til.    :)

Takk igjen. Satser på det. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Villfisker skrev:

I dag prøver jeg noe jeg ikke har prøvd før. Trodde jeg hadde kjøpt ekstra fin tunfisk i olje, men visste ikke de brukte hele fisker av de små. 

Virker som om skinnet er fullt spiselig, men ryggvirvlene tok jeg ikke sjansen på. Tatt skrekken av bein i halsen tidligere. Sikkert et dumt spørsmål dette, men hvordan skal man egentlig spise hele sardiner?

Skal de ikke fileteres, da?  Husker hvordan mine bestefedre fileterte 7-8 cm små juleansjos og la de på hardkokt egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Skal de ikke fileteres, da?  Husker hvordan mine bestefedre fileterte 7-8 cm små juleansjos og la de på hardkokt egg.

Har aldri sett noen tilberede, så jeg aner ikke. Er dessverre ikke oppvokst med så mye variasjon, men mye lettvinte løsninger, men har prøvd mye rart i voksen alder. 

Jeg delte dem med gaffelen, og plukket ut ryggraden og de strengene oppi. Spiste fisken og skinnet. Ikke det beste jeg har smakt, men gikk fint an å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Villfisker skrev:

Har aldri sett noen tilberede, så jeg aner ikke. Er dessverre ikke oppvokst med så mye variasjon, men mye lettvinte løsninger, men har prøvd mye rart i voksen alder. 

Jeg delte dem med gaffelen, og plukket ut ryggraden og de strengene oppi. Spiste fisken og skinnet. Ikke det beste jeg har smakt, men gikk fint an å spise.

De jeg prater om lå i lake i en sekskantet boks.  Og de var hele, og ble filetert på vanlig måte ved skjære langs ryggraden på begge sider.  Ble jo ikke svære greiene. Hehe...

Sjøl bruker jeg i dag ferdig filetert småsild på egg.  De er noe større....10-12 cm.

 

Men det kanskje noe helt annet du prater om...?!     :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

De jeg prater om lå i lake i en sekskantet boks.  Og de var hele, og ble filetert på vanlig måte ved skjære langs ryggraden på begge sider.  Ble jo ikke svære greiene. Hehe...

Sjøl bruker jeg i dag ferdig filetert småsild på egg.  De er noe større....10-12 cm.

 

Men det kanskje noe helt annet du prater om...?!     :)

Vet bare at jeg kom hjem med noe annet enn forventet, men fikk i hvert fall mat. var i form av sardiner, så nå vet jeg at jeg kan klare å spise det også :) 

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Villfisker skrev:

Vet bare at jeg kom hjem med noe annet enn forventet, men fikk i hvert fall mat. var i form av sardiner, så nå vet jeg at jeg kan klare å spise det også :) 

Prøv dem på skivet hardkokt egg på brød. Kanskje blir det likt det jeg nevnte.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...