Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Kronprinsen vår har bursdag i dag, 46 år.

47.     :opplyser:      😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg kjente en Marit, hun gikk i klassen min på vidergående.

Jeg jobbet med en Marit.   Vi var kollegaer....og litt til.   :sjenert:

 

7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ja, vist skrev feil 😊

   Fort gjort.   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke fisk  sent i går kveld gitt. Men skjæra fikk hermetisk skinke i små biter, og den åt det!  

Jeg har bestemt meg for å bli her noen dager til. Ringte søsteren min, og hun skulle sjekke leilighet og post. Jeg har vært i sivilasjonen og handlet nå. Det blir mye hermetikk, men spiser mye tomater og sylta hvitløk, og har også med tran som jeg er avhengig av 🙂 Tror det er noe av det viktigste en får i seg.

Har også alltid appelsiner her, så tror ikke jeg får noen msngelsykdommrr akkurat:-) hermetikk er enkelt og greit, og det ble kjøttboller, brun lapskaus og snurring pluss en del rett i koppen-supper.  Og litt annet. 

Kjæresten skal på ferie med barna, eks-kone og mannen  hennes. Syns det er fint at de har så godt forhold.  "Neste år blir nok du med også" så han på telefonen i går. Og da ble jeg glad. Fordi han tenker at vi fremdeles er sammen neste år. Håper de får en fin tur. Jeg kjøpte med en pocketbok, men nå finner jeg den ikke! Den har sikkert ramlet ut av posen i bilen. Husker ikke hva tittelen var heller, bare tok med meg. Og så kjøpte jeg mer hermetisk skinke, så skjæra får. Den burde hatt en navn... 🙂

Endret av SoWhat?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det var en gang....og innafor der var kjøkkenet.

Ja, Elve rum og kjøkken.

Tror det tok ett minutt før jeg skjønte den, haha 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Måker er forferdelig frekke og ondskapsfulle. Helt uforståelig for meg at de er fredet. Man så dem aldri i boligområder før, men nå tar de stadig mer plass.

Fikk nesten ødelagt morgenen da flere sinte måker prøvde å stupe ned i ansiktet på meg, mens andre prøvde å drite på meg. Alt jeg gjorde, var å gå i en gate ned til byen. Ondskapsfulle drittjævler, bokstavelig talt 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tror det tok ett minutt før jeg skjønte den, haha 

😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Villfisker skrev:

Måker er forferdelig frekke og ondskapsfulle. Helt uforståelig for meg at de er fredet. Man så dem aldri i boligområder før, men nå tar de stadig mer plass.

Fikk nesten ødelagt morgenen da flere sinte måker prøvde å stupe ned i ansiktet på meg, mens andre prøvde å drite på meg. Alt jeg gjorde, var å gå i en gate ned til byen. Ondskapsfulle drittjævler, bokstavelig talt 😓

Du ba om det da du ga én måke chips....    :fnise:    ...for det var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg fikk ikke fisk  sent i går kveld gitt. Men skjæra fikk hermetisk skinke i små biter, og den åt det!  

Jeg har bestemt meg for å bli her noen dager til. Ringte søsteren min, og hun skulle sjekke leilighet og post. Jeg har vært i sivilasjonen og handlet nå. Det blir mye hermetikk, men spiser mye tomater og sylta hvitløk, og har også med tran som jeg er avhengig av 🙂 Tror det er noe av det viktigste en får i seg.

Har også alltid appelsiner her, så tror ikke jeg får noen msngelsykdommrr akkurat:-) hermetikk er enkelt og greit, og det ble kjøttboller, brun lapskaus og snurring pluss en del rett i koppen-supper.  Og litt annet. 

Kjæresten skal på ferie med barna, eks-kone og mannen  hennes. Syns det er fint at de har så godt forhold.  "Neste år blir nok du med også" så han på telefonen i går. Og da ble jeg glad. Fordi han tenker at vi fremdeles er sammen neste år. Håper de får en fin tur. Jeg kjøpte med en pocketbok, men nå finner jeg den ikke! Den har sikkert ramlet ut av posen i bilen. Husker ikke hva tittelen var heller, bare tok med meg. Og så kjøpte jeg mer hermetisk skinke, så skjæra får. Den burde hatt en navn... 🙂

Nok en gang....jeg gleder meg SÅ på dine vegne over at du koser deg så godt der.  Og at andre ting også er bra.    :hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Du ba om det da du ga én måke chips....    :fnise:    ...for det var du?

Har aldri gitt dem noe, ok kommer aldri til å gi dem noe heller. De er slemme 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Villfisker skrev:

Har aldri gitt dem noe, ok kommer aldri til å gi dem noe heller. De er slemme 😠

Da husket jeg feil.   Noen ga nemlig en måke en chips og hele slekta kom.    :fnise:

Måker er drittale fugler, ja.    :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Da husket jeg feil.   Noen ga nemlig en måke en chips og hele slekta kom.    :fnise:

Måker er drittale fugler, ja.    :raven:

Tror faktisk jeg husker det, når du nevner det. Forferdelig utakknemlige de er også da. Fysjom. 

Kan godt forstå at noen tar dem. Jeg gjør det ikke, men det hadde vært fristende i dag. 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjærer er drittsekker, også.   På hytta vekkes jeg grytidlig av at de løper på taket.   :angry:

Men for faen...du er en fugl. Du har vinger.   FLY, for pokker!!     :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Skjærer er drittsekker, også.   På hytta vekkes jeg grytidlig av at de løper på taket.   :angry:

Men for faen...du er en fugl. Du har vinger.   FLY, for pokker!!     :raven:


Kanskje de gjør det med vilje? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Villfisker skrev:


Kanskje de gjør det med vilje? :forvirret:

Det har jeg begynt å tro.   At de gjør det på jævelskap.    :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...