Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Sku' ønske jeg var der, også.   Ja...ikke som schærste, daaa...   :fnise:    Men for å få den opplevelsen.

Du hadde vært velkommen 😊 nå tente jeg bålet også. Begynner nok å regne snart igjen, men koselig med bål. Jeg syns nesten at kveldene er best her. Og morgenene. Sovnet ista før middag, så blir kanskje delvis våkenatt etterhvert. Men det gjør jo ingenting. Trenger ikke å stå opp kl 06 liksom:-) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du hadde vært velkommen 😊

 nå tente jeg bålet også. Begynner nok å regne snart igjen, men koselig med bål. Jeg syns nesten at kveldene er best her. Og morgenene. Sovnet ista før middag, så blir kanskje delvis våkenatt etterhvert. Men det gjør jo ingenting. Trenger ikke å stå opp kl 06 liksom:-) 

 

Tusen takk. Det kunne blitt koselig.  😀

Bål er kos både til matmekking, varme og bare...eh...kos.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Tusen takk. Det kunne blitt koselig.  😀

Bål er kos både til matmekking, varme og bare...eh...kos.

 

Nettopp. På kveldene er det for bare kos 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, så det. Håper det ikke er starten på en ny bølge!

Men du har ikke vært der de var håper jeg? Nei håper virkelig ikke det. Det som er skummelt er hvordan de fleste oppfører seg som vanlig nå og at man kun finner smitte når noen  først blir så syke at de trenger innleggelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Frøkensina skrev:

Håper du ikke har vært i byen nå @Rumle Litt skummelt! :unsure: https://www.dagbladet.no/nyheter/urolig-for-ny-smittebolge-i-bergen/72674164

Kjedelig. Det virker som om mange tror at man ikke kan bli smittet lenger. Skulle ønske alle holdt avstand og tok hensyn fremdeles.

Visste forresten ikke at Rumle var fra de traktene 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Men du har ikke vært der de var håper jeg? Nei håper virkelig ikke det. Det som er skummelt er hvordan de fleste oppfører seg som vanlig nå og at man kun finner smitte når noen  først blir så syke at de trenger innleggelse.

Har ikke det 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Kjedelig. Det virker som om mange tror at man ikke kan bli smittet lenger. Skulle ønske alle holdt avstand og tok hensyn fremdeles.

Visste forresten ikke at Rumle var fra de traktene 🙂


Da burde  jeg jo ikke spre det 😬. Kan redigere da Rumle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Bra! 😅 Skal jeg/vi redigere vekk?

Tror nok den katten er ute av sekken for lenge siden :ler:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en litt godt bevart hemmelighet hvor vi er fra... :lur:  Noen av oss jaffal.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoWhat? skrev:

Sitter inne i hytta med fyr i vedovnen. Ikke at det er så kaldt akkurat, men det regner, så bare for kos. Snakka med skjæra i dag også, men visste ikke hva jeg kunne gi den da solsikkefrøene ble spist i går. Snakket med den igjen, og tror den lurer litt 😄 jeg blir her til i morgen. Koser meg så mye her. Veldig rart at jeg ikke savner mennesker mer enn det jeg gjør. Hm  Kanskje jeg har avslørt en litt introvert side med meg selv 😄 kan jammen begynne å lure...

Kanskje gi den litt fisk? De er jo kjøttetere. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Rumle skrev:

Tror nok den katten er ute av sekken for lenge siden :ler:

 

😅 Den hopper rundt og ruller seg i kattemynte i hagen din :strix: 

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er en litt godt bevart hemmelighet hvor vi er fra... :lur:  Noen av oss jaffal.

Mulig det, og mulig noen av oss aner noe :lur: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rant skrev:

Kanskje gi den litt fisk? De er jo kjøttetere. :) 

Det tenkte jeg ikke på. Men var redd for å gi den noe den ikke tålte 😄 da blir det fisk på den da. Hvis jeg får noen. Har fått flere ørreter, og gårdbrukerne over enga her, sa at det er mye ørret her. Det er laks også, men noen laksefisker er jeg ikke 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Frøkensina skrev:


Da burde  jeg jo ikke spre det 😬. Kan redigere da Rumle? 

Å.

Ps. Så at Rumle hadde svart nå 🙂

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det tenkte jeg ikke på. Men var redd for å gi den noe den ikke tålte 😄 da blir det fisk på den da. Hvis jeg får noen. Har fått flere ørreter, og gårdbrukerne over enga her, sa at det er mye ørret her. Det er laks også, men noen laksefisker er jeg ikke 😄

Nam. Det er jo snaddermat for både mennesker og rovdyr. Den blir nok veldig glad for det. 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

I Norge er det påbudt at alle hotelldører står ulåst i 60sek, dersom du aktivt ikke låser den selv. Dette er fordi i 1986 døde 14 stk i en hotellbrann. Noen gikk ut av rommene og kom ikke inn igjen forde de hadde lukket døra og ikke hatt med nøkkel, og de døde av den kraftige røykutviklingen som fylte korridoren. Selve rommet skal fungere som en branncelle som skal holde en viss tid. Det jobbes med at låser på dører kobles opp til brannanlegg, når brannalarmen går, låses alle dører opp. Noe som er en sikrere måte både ved brann, og forde noen går uten å aktivt låse døren, og da kan tyver rekke å ta seg inn når gjesten forlater rommet og før døren låses. 

Det var brannen på Caledonien i Kristiansand var det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rumle skrev:

Tror nok den katten er ute av sekken for lenge siden :ler:

 

Visste ikke jeg, men jeg ble overrasket uten å vite hvorfor 🙂 Bergen er bra. Vakker by av det jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...