Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Stonehenge var i privat eie helt til utpå 1900-tallet tror jeg, hvor det ble gitt i gave/arv til staten. Tror jeg om jeg husker riktig. Druide-opplegget er også fra denne tiden og ikke noe som går langt tilbake, men det var de som fikk en slags rett på å bruke Stonehenge.

Interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det regner.  For en bombe!   :dry:

Så var det opphold.  Og så regnet det litt.

Men for Fanden, da...slipp løs et Hæwlete og bli ferdig med det.   Tror himmelen har trøbbel med prostata...   :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

I Norge er det påbudt at alle hotelldører står ulåst i 60sek, dersom du aktivt ikke låser den selv. Dette er fordi i 1986 døde 14 stk i en hotellbrann. Noen gikk ut av rommene og kom ikke inn igjen forde de hadde lukket døra og ikke hatt med nøkkel, og de døde av den kraftige røykutviklingen som fylte korridoren. Selve rommet skal fungere som en branncelle som skal holde en viss tid. Det jobbes med at låser på dører kobles opp til brannanlegg, når brannalarmen går, låses alle dører opp. Noe som er en sikrere måte både ved brann, og forde noen går uten å aktivt låse døren, og da kan tyver rekke å ta seg inn når gjesten forlater rommet og før døren låses. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

926d127280fbd2ef409166c0f2f4fe1c.jpg

God tur, Aragorn.   Ta med godt med niste.   😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå...den turen hadde det vært artig å bli med på. I alle fall de snille delene av den. Jeg hadde ikke Orket resten. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg glemte å legge parmesanen jeg kjøpte i går i kjøleskapet, må jeg kaste den nå? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg fant ut at jeg glemte å legge parmesanen jeg kjøpte i går i kjøleskapet, må jeg kaste den nå? :sukk:

Neida, det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Neida, det går fint :)

Håper det! Takk :blomst:Har ikke åpnet den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Håper det! Takk :blomst:Har ikke åpnet den enda.

Uåpnet, ja.  Null problem.   ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er for øyeblikket opphold, og jeg sitter på en stein helt nede ved elva. Lukter utrolig godt etter regnvær da 🙂 å sitte sånn og bsre nyte lufta og høre og se på elva, er rene meditasjonen. Sitter her nede hver kveld når det er opphold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er for øyeblikket opphold, og jeg sitter på en stein helt nede ved elva. Lukter utrolig godt etter regnvær da 🙂 å sitte sånn og bsre nyte lufta og høre og se på elva, er rene meditasjonen. Sitter her nede hver kveld når det er opphold. 

Sku' ønske jeg var der, også.   Ja...ikke som schærste, daaa...   :fnise:    Men for å få den opplevelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det kan være noe alvorlig? Svulst eller noe sånt. Er så lei av å ha vondt og å være kvalm når migrenemedisinen ikke virker. Samtidig har jeg ikke lyst til å styre masse med leger fordi det er så mye problemer med de.

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...