Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

19. juli er den 200. dagen i året. 201. i skuddår. Det er 165 dager igjen av året.

Den 19. juli 4241 f.Kr. er kalt «verdens første dag» etter den gamle egyptiske kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Og Sverre Wilberg gikk  bort  19.7. 1996 kun 66 år gammel. Han var født 24.12.1929. Han er nok mest kjent som  kriminalinspektør Hermansen i Olsen Banden filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så lurer jeg på om de som sitter å skriver nyhetene i det tatt har fått kaffen sin om morgene. For jeg har hele tiden trodd at et heter selvmord å ikke selvdrap. Eller så må det være jeg som er udatert på hvordan man beskriver selvmord på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
11 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Noen ganger så lurer jeg på om de som sitter å skriver nyhetene i det tatt har fått kaffen sin om morgene. For jeg har hele tiden trodd at et heter selvmord å ikke selvdrap. Eller så må det være jeg som er udatert på hvordan man beskriver selvmord på.

Man kan vel bruke begge ordene, trodde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns det er godt med gressløk i eggerøre og jeg syns den blir ekstra god om jeg bruker fløte istedet for melk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg syns det er godt med gressløk i eggerøre og jeg syns den blir ekstra god om jeg bruker fløte istedet for melk. 

Det bruker jeg også. Eggerøre blir mer luftig å bedre. Skulle kjøpe fløte igår men butikken var tom, så det ble H melk istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Daryl Dixon skrev:

God dag. Turfolket er sendt ut. Jeg er igjen med en trøtt småbarnmamma og en baby. Mamman var så sliten så hun har jeg sendt tilbake i seng, så kan jeg passe den lille noen timer, gjøre litt nytte av meg. 

Det setter hun sikkert stor pris på! Kos deg :blomst: 

2 timer siden, mia83 skrev:

Takk for det :hjerte: han halter mye mindre i dag iallefall. Så det ser ut til å ha gått bra. :)

Så bra da :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å spise mine to ukentlige egg i smudien min. Rått.  🏋️‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg lært at fugler kan se dobbelt så raskt som mennesker :unsure:

Eller oppfatte bildeinntrykk dobbelt så raskt er kanskje riktigere?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...