Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rumle skrev:

 Koselig med en liten tur og da :jepp: Jeg blir bare hjemme i sommer, som vanlig 😊

 

Ja, det blir nok fint :jepp: det er på fjellet, rett ved skogen. Elsker skogen! 

Borte bra, men hjemme best! Og det er ikke til å kimse av. :jepp: kanskje du blir å pusle med hagen littegrann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Ja, det blir nok fint :jepp: det er på fjellet, rett ved skogen. Elsker skogen! 

Borte bra, men hjemme best! Og det er ikke til å kimse av. :jepp: kanskje du blir å pusle med hagen littegrann?

Høres veldig fint ut ❤ Ja, hagepusling blir det nok en del av, mye å gjøre der om dagen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dr. Ops skrev:

Nei da, 2 familier :jepp:

Ja det tror jeg også! :laugh:

Flott.    God tur når tiden er der    :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Takk :klemmer: blir bare en helgetur, skal ikke ha noe særlig med ferie i sommer sånn ellers. Planer for sommeren du da?

Helt enig.

Nommin :smilyblomst:

God bedring til pus :lillesky2:

Takk for det :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Ja, det blir nok fint :jepp: det er på fjellet, rett ved skogen. Elsker skogen! 

Høres koselig ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

En gang vi var på hyttetur, så gikk vi langt inn i fjellet, ved et vann. Det var midt i fjellreinområdet. Tåka la seg tjukk helt inntil veggen, om natta våknet vi av lyder mot hytteveggen og en slags lav "kneggerautelyd". Når vi kikket ut av vinduet så trodde vi at vi så grener, men det var rein! Rett ved vinduet, stor flokk med rein. Det var litt gøy. 

For en utrolig opplevelse :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mia83 skrev:

Takk for det :hjerte:

God bedring til pusen! Hvis han ikke har noen synlige skader så gikk det vel forhåpentligvis bra :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt mer sulten, men bikker nok over i hammocken og sover straks. Så godt å høre på regn og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

God dag. Turfolket er sendt ut. Jeg er igjen med en trøtt småbarnmamma og en baby. Mamman var så sliten så hun har jeg sendt tilbake i seng, så kan jeg passe den lille noen timer, gjøre litt nytte av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daryl Dixon skrev:

God dag. Turfolket er sendt ut. Jeg er igjen med en trøtt småbarnmamma og en baby. Mamman var så sliten så hun har jeg sendt tilbake i seng, så kan jeg passe den lille noen timer, gjøre litt nytte av meg. 

Så koselig :) håper du får en kjempefin hyttetur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Frøkensina skrev:

God bedring til pusen! Hvis han ikke har noen synlige skader så gikk det vel forhåpentligvis bra :hjerte:

Takk for det :hjerte: han halter mye mindre i dag iallefall. Så det ser ut til å ha gått bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...