Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, mia83 skrev:

Nei vet du.. det ble bare en veldig kjapp tur for melk og brød som jeg trenger. Katten min har vært i slagsmål så jeg måtte fort hjem igjen til han. Han halter litt stakkar :tristbla: han var ute for det samme for 8 år siden. Da ble han bitt i labben og da måtte han til dyrlegen og få en sprøyte fordi såret han fikk ble betent. :sukk:

Håper han slipper det nå :(

Uff, stakkars pus ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Rumle skrev:

Uff, stakkars pus ❤

Ja han fikk melk og nå ligger han og slapper av ved siden av meg. Labben er iallefall ikke varm nå. Så jeg håper det går bra :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mia83 skrev:

Ja han fikk melk og nå ligger han og slapper av ved siden av meg. Labben er iallefall ikke varm nå. Så jeg håper det går bra :hjerte:

Det håper jeg og ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 Juli er det 2376 år siden tidens største militære leder ble født

Aleksander den Store

 

fun-facts-alexander-the-great-and-diogen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

20 Juli er det 2376 år siden tidens største militære leder ble født

Aleksander den Store

 

fun-facts-alexander-the-great-and-diogen

Han kom seg langt avsted. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker når min første katt ble bitt av en røyskatt en gang på ferie  Milde himmel for et drama det var, hun var så syk og vi var langt uti gokk på et sted med null veterinærer. For et drama, heldigvis gikk det bra til slutt ❤

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
21 minutter siden, mia83 skrev:

Nei vet du.. det ble bare en veldig kjapp tur for melk og brød som jeg trenger. Katten min har vært i slagsmål så jeg måtte fort hjem igjen til han. Han halter litt stakkar :tristbla: han var ute for det samme for 8 år siden. Da ble han bitt i labben og da måtte han til dyrlegen og få en sprøyte fordi såret han fikk ble betent. :sukk:

Håper han slipper det nå :(

Stakkars :icon_frown: 🖤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
9 minutter siden, Rumle skrev:

Husker når min første katt ble bitt av en røyskatt en gang på ferie  Milde himmel for et drama det var, hun var så syk og vi var langt uti gokk på et sted med null veterinærer. For et drama, heldigvis gikk deg bra til slutt ❤

🖤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Husker når min første katt ble bitt av en røyskatt en gang på ferie  Milde himmel for et drama det var, hun var så syk og vi var langt uti gokk på et sted med null veterinærer. For et drama, heldigvis gikk det bra til slutt ❤

Uff! Godt å høre at det gikk bra! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Husker når min første katt ble bitt av en røyskatt en gang på ferie  Milde himmel for et drama det var, hun var så syk og vi var langt uti gokk på et sted med null veterinærer. For et drama, heldigvis gikk det bra til slutt ❤

Uff, røyskatter er vel heller ikke de enkleste for en katt å hanskes med. De snor seg rundt omkring og er ekstremt raske. Så godt å høre det gikk fint. ❤️ Så du at røyskatten bet, eller var det noe du tenkte kunne ha skjedd? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rant skrev:

Uff, røyskatter er vel heller ikke de enkleste for en katt å hanskes med. De snor seg rundt omkring og er ekstremt raske. Så godt å høre det gikk fint. ❤️ Så du at røyskatten bet, eller var det noe du tenkte kunne ha skjedd? 

Mener det var veterinæren som kom frem til at det måtte ha vært en røyskatt (eller lign) men det var en del røyskatter der, så det var mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rumle skrev:

Mener det var veterinæren som kom frem til at det måtte ha vært en røyskatt (eller lign) men det var en del røyskatter der, så det var mest sannsynlig.

Stakkar pus. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rant skrev:

Stakkar pus. ❤️

Det gikk heldigvis bra og hun ble sitt gamle jeg igjen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

God ferie! ❤

Takk :klemmer: blir bare en helgetur, skal ikke ha noe særlig med ferie i sommer sånn ellers. Planer for sommeren du da?

1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg savner ikke å gå på byen. Ferdig med det. 

Helt enig.

1 time siden, Rumle skrev:

Jeg har vært på terrassen for å ta et glass rose og prate med blomstene. Endte opp med å prate med måkene og synes så synd på de at jeg jeg måtte inn og finne en pakke ferske pølsebrød og gi de :ninja: Sååå da håper jeg at jeg har nok poteter til stappe! 😅

Nommin :smilyblomst:

29 minutter siden, mia83 skrev:

Nei vet du.. det ble bare en veldig kjapp tur for melk og brød som jeg trenger. Katten min har vært i slagsmål så jeg måtte fort hjem igjen til han. Han halter litt stakkar :tristbla: han var ute for det samme for 8 år siden. Da ble han bitt i labben og da måtte han til dyrlegen og få en sprøyte fordi såret han fikk ble betent. :sukk:

Håper han slipper det nå :(

God bedring til pus :lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Takk :klemmer: blir bare en helgetur, skal ikke ha noe særlig med ferie i sommer sånn ellers. Planer for sommeren du da?

Helt enig.

Nommin :smilyblomst:

God bedring til pus :lillesky2:

 Koselig med en liten tur og da :jepp: Jeg blir bare hjemme i sommer, som vanlig 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...