Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på terrassen for å ta et glass rose og prate med blomstene. Endte opp med å prate med måkene og synes så synd på de at jeg jeg måtte inn og finne en pakke ferske pølsebrød og gi de :ninja: Sååå da håper jeg at jeg har nok poteter til stappe! 😅

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg har vært på terrassen for å ta et glass rose og prare ned blomstene. Endte opp med å prate med måkene og synes så synd på de at heg jeg måtte inn og finne en pakke ferske pølsebrød og gi de :ninja: Sååå da håper jeg at jeg har nok poteter til stappe! 😅

Så snill du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
8 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg savner ikke å gå på byen. Ferdig med det. 

Savner det ikke jeg heller 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg har vært på terrassen for å ta et glass rose og prate med blomstene. Endte opp med å prate med måkene og synes så synd på de at jeg jeg måtte inn og finne en pakke ferske pølsebrød og gi de :ninja: Sååå da håper jeg at jeg har nok poteter til stappe! 😅

Fordelenen med å alltid ga 547 skrivefeil i HVERT eneste innlegg er at det er vanskelig å vite når jeg har fått for mye 🍷eller alt bare er som normalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Rumle skrev:

Er det fint på fjellet? :) @Daryl Dixon

 

Det er tjukk tåke. 😁 Men bak den er der nok fint. Jeg har bare vært rundt hytta, og blir ikke noen lange turer på meg. Men godt kjent i disse fjella, og er jo flott her! Jeg har ingen måker å prate med da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
9 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Savner det ikke jeg heller 🙂

Det er nesten litt godt å si at det er et kapittel man er ferdig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Det er tjukk tåke. 😁 Men bak den er der nok fint. Jeg har bare vært rundt hytta, og blir ikke noen lange turer på meg. Men godt kjent i disse fjella, og er jo flott her! Jeg har ingen måker å prate med da...

Tåke er flott og trollsk da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Det er nesten litt godt å si at det er et kapittel man er ferdig med.

Enig i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Det er nesten litt godt å si at det er et kapittel man er ferdig med.

Enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Rumle skrev:

God ide! Kjøp noe gøy? :jepp:

Er melk og brød gøy? :fnise: blir vel kanskje med noe mer også da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mia83 skrev:

Er melk og brød gøy? :fnise: blir vel kanskje med noe mer også da.

Hva? Ikke kinderegg og lakrislisser?! :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

En gang vi var på hyttetur, så gikk vi langt inn i fjellet, ved et vann. Det var midt i fjellreinområdet. Tåka la seg tjukk helt inntil veggen, om natta våknet vi av lyder mot hytteveggen og en slags lav "kneggerautelyd". Når vi kikket ut av vinduet så trodde vi at vi så grener, men det var rein! Rett ved vinduet, stor flokk med rein. Det var litt gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

En gang vi var på hyttetur, så gikk vi langt inn i fjellet, ved et vann. Det var midt i fjellreinområdet. Tåka la seg tjukk helt inntil veggen, om natta våknet vi av lyder mot hytteveggen og en slags lav "kneggerautelyd". Når vi kikket ut av vinduet så trodde vi at vi så grener, men det var rein! Rett ved vinduet, stor flokk med rein. Det var litt gøy. 

For en opplevelse! ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

En gang vi var på hyttetur, så gikk vi langt inn i fjellet, ved et vann. Det var midt i fjellreinområdet. Tåka la seg tjukk helt inntil veggen, om natta våknet vi av lyder mot hytteveggen og en slags lav "kneggerautelyd". Når vi kikket ut av vinduet så trodde vi at vi så grener, men det var rein! Rett ved vinduet, stor flokk med rein. Det var litt gøy. 

Herlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Rumle skrev:

Hva? Ikke kinderegg og lakrislisser?! :fnise:

 

Nei vet du.. det ble bare en veldig kjapp tur for melk og brød som jeg trenger. Katten min har vært i slagsmål så jeg måtte fort hjem igjen til han. Han halter litt stakkar :tristbla: han var ute for det samme for 8 år siden. Da ble han bitt i labben og da måtte han til dyrlegen og få en sprøyte fordi såret han fikk ble betent. :sukk:

Håper han slipper det nå :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...