Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

De papegøyene som er mindre heter vel....sånne..."Parasitter", vel? - Ordet :klo:  *kan jeg få noen sånne onkel Jerri?* 

Nei!   :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
3 minutter siden, Rant skrev:

Jeg tror det er dvergpapegøyer. Utrolig fine. De heter Love Birds, fordi dem må leve som par, ellers blir de ulykkelige. For noen søtnoser. 

Er det ikke sånn med undulater og? Hørt om at hvis den ene dør så dør den andre og kort tid etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Villfisker skrev:

De lager veldig fin lyd.

Enig. Fugler er fascinerende. Noen kan etterligne de merkeligste lyder. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Er det ikke sånn med undulater og? Hørt om at hvis den ene dør så dør den andre og kort tid etter. 

Ja, har hørt det samme selv. De er svært monogame. Ikke alle fugler er det, men de som er det går all in, som man sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Rant skrev:

Ja, har hørt det samme selv. De er svært monogame. Ikke alle fugler er det, men de som er det går all in, som man sier. 

Ååå... ❤❤ Størst av alt er kjærligheten. 

 

 

Møkkafolk som tror dyr ikke har følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Ååå... ❤❤ Størst av alt er kjærligheten. 

 

 

Møkkafolk som tror dyr ikke har følelser. 

Ja. 😍

Selv om de ikke tenker akkurat som oss, så tenker de faktisk, har hukommelse og medfølelse. Herregud som jeg sipper når jeg ser klipp av dyr som hjelper hverandre. Kan legge ut om noen er interessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rumle said:

Jeg har lest mye om Kea- papegøyer i dag .. herregud de håper jeg å se en dag! De r helt koko 🥰

Mange morsomme bilder og videosnutter, men synes de er såpass store at jeg hadde foretrukket å se dem på trygg avstand. Hadde ikke følt meg komfortabel om en slik papegøye kom bort til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
5 minutter siden, Rant skrev:

Ja, har hørt det samme selv. De er svært monogame. Ikke alle fugler er det, men de som er det går all in, som man sier. 

Svaner gjør også det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Mange morsomme bilder og videosnutter, men synes de er såpass store at jeg hadde foretrukket å se dem på trygg avstand. Hadde ikke følt meg komfortabel om en slik papegøye kom bort til meg. 

Nei? Tror ikke de er kjent for å være aggresive mot mennesker 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Rant skrev:

Ja. 😍

Selv om de ikke tenker akkurat som oss, så tenker de faktisk, har hukommelse og medfølelse. Herregud som jeg sipper når jeg ser klipp av dyr som hjelper hverandre. Kan legge ut om noen er interessert. 

Jeg og. 🙈 Og dyr som mister bestevennen sin feks. Klarer ikke se klipp med dyr nesten, med mindre jeg vet det er morsomme klipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, det er klart at du kan få sånne fine med vinger, så kan du leke litt med dem
og så kan jeg steike dem på grillen etterpå!!   - Jerri :spise: 

              Hoppe:   Men Jerri da? :sjokkbla:                                                                           :grine: <<< Ordet 

7 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Er det ikke sånn med undulater og? Hørt om at hvis den ene dør så dør den andre og kort tid etter. 

Det er slik med oss her inne også tror jeg. Vi kan ikke klare oss uten hverandre etter hvert. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Rumle said:

Nei? Tror ikke de er kjent for å være aggresive mot mennesker 🙂

Føler det blir litt som å titte ned kanten på stup. Selv om man ikke kommer til å falle ned så ønsker ikke gå bort til kanten for å titte. 

Er generelt ganske feig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, SVK skrev:

Føler det blir litt som å titte ned kanten på stup. Selv om man ikke kommer til å falle ned så ønsker ikke gå bort til kanten for å titte. 

Er generelt ganske feig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 

Det er slik med oss her inne også tror jeg. Vi kan ikke klare oss uten hverandre etter hvert. :sukk: 

Det synes jeg var veldig søtt sagt. Og jeg er enig! Vi en gjeng parakitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg så ett naturprogram, der mamma elefanten stod i flere dager å passet på sin døde unge :trist:😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tøvefant.   

   Takk. :nigo: 

1 minutt siden, SVK skrev:

Er generelt ganske feig. 

Fornuftig heter det. :jepp: 

NÅ skal jeg logge av og finne min seng, så god natt til alle dere forumvennene mine og sov vakkert når dere skal det. :klem: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...