Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Håper det er bedre i morgen da. 🌺

Jupp, takk :blomst: Håper svimmelheten din er bedre nå. 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jupp, takk :blomst: Håper svimmelheten din er bedre nå. 🌸

Ja, takk, det gikk over heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nei. Ikke pga troen sin men fordi de nektet å love lojalitet til staten og føye seg etter autoriteten. Romerriket var svært tolerant til importerte kulter og religioner, men hard mot alle som ikke ga lojalitet til staten. Da ble de ansett som kriminelle og henrettet som andre kriminelle. De som ga seg ble benådet.

Det stikker litt dypere enn dette, de måtte ikke bare sverge til staten, men også gudene som staten sverget til. De måtte altså frasi sin egen tro, hvis ikke ble de henrettet. Og da blir man henrettet for troen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Ja, takk, det gikk over heldigvis!

Så bra! Jeg føler meg også bedre nå etter siste runde medisiner :5: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Så bra! Jeg føler meg også bedre nå etter siste runde medisiner :5: 

Det er godt når det hjelper! Å ha vondt i hodet er så altoppslukende, migrene er sikkert enda verre! Jeg driver å kutter ut medisiner nå, de hjalp meg å sove når jeg hadde så vondt, men blir helt rar av de på dagtid. Da vil jeg ikke ha de.  Bivirkninger er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Det er godt når det hjelper! Å ha vondt i hodet er så altoppslukende, migrene er sikkert enda verre! Jeg driver å kutter ut medisiner nå, de hjalp meg å sove når jeg hadde så vondt, men blir helt rar av de på dagtid. Da vil jeg ikke ha de.  Bivirkninger er noe herk.

Håper det betyr at du har mindre vondt nå da? Ja veldig godt, hadde vært helt jævlig uten. Men jeg er enig i bivirkningene, de gjør at jeg ikke får til noe særlig uansett.🤪 Jeg håpet at jeg skulle bli bra nok av behandlingen til å slippe de for det har jeg blitt før, men det virker som det er utrolig individuelt og sensitivt akkurat dette med kiropraktorbehandling av nakke/hode. Han som det hjelper mest hos er på ferie til august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
14 minutter siden, Frøkensina skrev:

Håper det betyr at du har mindre vondt nå da? Ja veldig godt, hadde vært helt jævlig uten. Men jeg er enig i bivirkningene, de gjør at jeg ikke får til noe særlig uansett.🤪 Jeg håpet at jeg skulle bli bra nok av behandlingen til å slippe de for det har jeg blitt før, men det virker som det er utrolig individuelt og sensitivt akkurat dette med kiropraktorbehandling av nakke/hode. Han som det hjelper mest hos er på ferie til august.

Mye mindre vondt nå! Det første døgnet var helt forferdelig, men går seg mer til nå heldigvis. 

Synes og det er stor forskjell på behandlere, noen treffer de vonde punktene med en gang, og andre gjør det verre. Tar de sånn grep som ser ut som om de knekker nakken på deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Jeg tror ikke at mange tror det siden det ikke fantes feler da. Det er et «coloquial» engelsk uttrykk, ordspråk.

 

 

Jeg tror du forstår hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å dra innom apoteket i dag. Får ta det til uka når jeg henter de nye brillene mine 🤓 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Mye mindre vondt nå! Det første døgnet var helt forferdelig, men går seg mer til nå heldigvis. 

Synes og det er stor forskjell på behandlere, noen treffer de vonde punktene med en gang, og andre gjør det verre. Tar de sånn grep som ser ut som om de knekker nakken på deg? 

Godt å høre!  Håper det holder seg sånn :blomst:

Ja de vrir fort på nakken begge veier 😅 Og ja! Har fått skikkelig vondt i ryggen av behandlingen i går  :dry: Greit at jeg er stiv flere steder, men jeg vil ikke ha mer vondt enn jeg allerede har nå om dagen.

22 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

 

Jeg tror du forstår hva jeg mente.

Beklager det gjorde jeg nok ikke, tok det bokstavelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Godt å høre!  Håper det holder seg sånn :blomst:

Ja de vrir fort på nakken begge veier 😅 Og ja! Har fått skikkelig vondt i ryggen av behandlingen i går  :dry: Greit at jeg er stiv flere steder, men jeg vil ikke ha mer vondt enn jeg allerede har nå om dagen.

 

Håper jeg og, MR viste betennelse i flere sener og muskelfester, men når det ikke er vondt så overlever jeg.

Sånn nakkeknekk tør jeg ikke! Det ser så ubehagelig ut! Samboeren min gjør noe lignende på seg selv! :sjokkbla: ser psyco ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Håper jeg og, MR viste betennelse i flere sener og muskelfester, men når det ikke er vondt så overlever jeg.

Sånn nakkeknekk tør jeg ikke! Det ser så ubehagelig ut! Samboeren min gjør noe lignende på seg selv! :sjokkbla: ser psyco ut..

Er det noe som kan dempe disse betennelsene kanskje? 
Det ser verre ut enn det er, selv om jeg skvetter når de gjør det 😅 Gjorde mye mer vondt der hun dyttet «vanlig» på ryggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Dere apotekfarere: etter tips fra @Peanut kan jeg varmt anbefale farmasiet om de leverer til dere.

Ja? Er det enkelt å bruke de? :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Håper jeg og, MR viste betennelse i flere sener og muskelfester, men når det ikke er vondt så overlever jeg.

Sånn nakkeknekk tør jeg ikke! Det ser så ubehagelig ut! Samboeren min gjør noe lignende på seg selv! :sjokkbla: ser psyco ut..

Ååå, nakkeknekk! Det er digg, synes jeg! Har gått av og på til kiropraktor og lignende siden jeg var 16, og knekkingen har rett og slett hjulpet meg i fungere, om det er rygg eller nakke.
Kjenner jeg burde tatt turen igjen.. Den vridningen kroppen min holder på med, gjør jo ikke godt for alt som allerede er stivt.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja? Er det enkelt å bruke de? :blomst:

Gubben har prøvd, han var veldig fornøyd :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, FruN skrev:

Gubben har prøvd, han var veldig fornøyd :jepp: 

:blomst: Så bra :jepp: 

8 minutter siden, FruN skrev:

Ååå, nakkeknekk! Det er digg, synes jeg! Har gått av og på til kiropraktor og lignende siden jeg var 16, og knekkingen har rett og slett hjulpet meg i fungere, om det er rygg eller nakke.
Kjenner jeg burde tatt turen igjen.. Den vridningen kroppen min holder på med, gjør jo ikke godt for alt som allerede er stivt.. 

Kanskje du skal ta deg en tur snart da, det kan jo forebygge også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja? Er det enkelt å bruke de? :blomst:

Overraskende enkelt :jepp: både bestilling av resepter og "vanlig" handel. Lett å finne frem og fullføre forskjellige stegene til komplett bestilling.

Endret av Dr. Ops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å sitte på trappa med kaffe og se på regnet. Vann har veldig beroligende effekt på oss? Blir skikkelig søvnig her, men vil ikke legge meg så tidlig. Syns kveldene er koselige her, med litt vedfyring eller levende lys i lyktene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
11 minutter siden, Frøkensina skrev:

Er det noe som kan dempe disse betennelsene kanskje? 
Det ser verre ut enn det er, selv om jeg skvetter når de gjør det 😅 Gjorde mye mer vondt der hun dyttet «vanlig» på ryggen min.

Jeg kan ikke ta betennelsesdempende, så bruker en sånn gel som bare er så som så.. kortisonsprøyte får jeg heller ikke. Så legen vet ikke helt hva han skal gjøre. Må regne med at det kan komme tilbake, og forebygge med fysioterapi..

Min kiro dytter og midt på ryggen, og hvis jeg ikke rekker å puste ut så slår han pusten ut av meg, det er ubehagelig. 

13 minutter siden, FruN skrev:

Ååå, nakkeknekk! Det er digg, synes jeg! Har gått av og på til kiropraktor og lignende siden jeg var 16, og knekkingen har rett og slett hjulpet meg i fungere, om det er rygg eller nakke.
Kjenner jeg burde tatt turen igjen.. Den vridningen kroppen min holder på med, gjør jo ikke godt for alt som allerede er stivt.. 

Det ser bare så brutalt ut🤣

Men om det løser spenninger skjønner jeg at det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...