Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Rumle skrev:

:hoppendeglad: Gi den litt tid! Den blir bedre og bedre jo mer du blir kjent med karakterene (som ofte er ganske uspiselige) 😊

Var kanskje ikke den beste dagen i dag for den 😅 Får nesten ikke med meg noen ting, tenker bare æsj kjedelige buisnessfolk/smiskefamilie og faller ut :fnise: Må eventuelt se den om igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
14 minutter siden, Rumle skrev:

Sliter han med å legge på? ❤

Ja. Men bare søt da. Ringer for å gi kort beskjed, men så baller det på seg, forteller om alt, så sier han glad i deg minst 4 ganger, og hadet og ses hundre ganger.🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rumle said:

Gjør det! Det er en slags bittersøt parodi på noen av verdens rikeste familier, type Murdich familien osv. Men, det er mye mer enn det om man følger med litt videre, det er mye drama innad i familien som er lik den familiedynamikken man kan finne i de fleste familier. Jeg elsker den, men har null problemer med å se at enkelte kanskje bare misliker denne type serier.

Angående rike familier. Så nettopp dokumentar om den britiske etteretningstjenesten under andre verdenskrig. De rekrutterte døtre fra rike familier for det var allment kjent at døtre fra rike familier var flinkere til å holde hemmeligheter enn døtre fra arbeiderklassefamilier. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieLo skrev:

Høres spennende ut. Murdoch familien mener du? Var de gode mennesker de?

Er litt spent på å se om det blir forståelig å se hvorfor enkelte bare liker denne type serier og. 😊

Murdoch ja! Gode mennesker? Nei altså, jeg kjenner jo ikke  de spesielt, om akkurat det er viktig for deg for å se serien tror jeg kanskje ikke du vil like den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Ja. Men bare søt da. Ringer for å gi kort beskjed, men så baller det på seg, forteller om alt, så sier han glad i deg minst 4 ganger, og hadet og ses hundre ganger.🤣

Kjenner meg igjen i det :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Var kanskje ikke den beste dagen i dag for den 😅 Får nesten ikke med meg noen ting, tenker bare æsj kjedelige buisnessfolk/smiskefamilie og faller ut :fnise: Må eventuelt se den om igjen.

Forstår :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg tok akkurat og flyttet rundt på noen møbler

Fornøyd med forandringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Murdoch ja! Gode mennesker? Nei altså, jeg kjenner jo ikke  de spesielt, om akkurat det er viktig for deg for å se serien tror jeg kanskje ikke du vil like den?

Spiller ingen rolle for serien, jeg er bare nysgjerrig. Har jo hørt navnet før og vet jo at de fikk en del innflytelse på slutten av 1800-tallet, og den første generasjonen var vel teologer og fikk 14 barn om jeg husker rett, så oppfant neste generasjonen elektrisk ovn og skrev kokebøker for å lage mat på de.

Er serien basert på en sann historie eller bare inspirert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MarieLo skrev:

Spiller ingen rolle for serien, jeg er bare nysgjerrig. Har jo hørt navnet før og vet jo at de fikk en del innflytelse på slutten av 1800-tallet, og den første generasjonen var vel teologer og fikk 14 barn om jeg husker rett, så oppfant neste generasjonen elektrisk ovn og skrev kokebøker for å lage mat på de.

Er serien basert på en sann historie eller bare inspirert?

Usikker, men vil tro den er inspiret av ja :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Usikker, men vil tro den er inspiret av ja :jepp:

Oki. Jeg skal begynne å se første episode nå straks. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarieLo said:

Spiller ingen rolle for serien, jeg er bare nysgjerrig. Har jo hørt navnet før og vet jo at de fikk en del innflytelse på slutten av 1800-tallet, og den første generasjonen var vel teologer og fikk 14 barn om jeg husker rett, så oppfant neste generasjonen elektrisk ovn og skrev kokebøker for å lage mat på de.

Er serien basert på en sann historie eller bare inspirert?

Murdoch-familien er de som eier Fox News, The Sun, News of  the World(før den ble nedlagt), osv. 

Svært rik familie med mye innflytelse gjennom mediene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieLo skrev:

Oki. Jeg skal begynne å se første episode nå straks. 🙂

Håper du liker 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Murdoch-familien er de som eier Fox News, The Sun, News of  the World(før den ble nedlagt), osv. 

Svært rik familie med mye innflytelse gjennom mediene. 

Har du sett Succession? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...