Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, MarieLo skrev:

Aldri sagt noe om at en tro er den eneste eller rette. Provoserende og frekt å ønske å hjelpe andre da. Det kan ikke tenkes at en misforstår intensjonene mine litt hvis en oppfatter det slik?

Men du gjør det når du presenterer din tro som sannheten. Intensjonene dine er sikkert gode, men det kan likevel oppleves provoserende når du gir svar som at drømmer er ånder og at man ønsker å ha korte fingre om man har drømt det f.eks., og presenterer alt som en urokkelig sannhet. Det du tror på er alternativt, utenfor normene og når du gjentatt presenterer det som en sannhet blir det å tre det nedover hodene på folk. Det samme ville jeg ha syntes om en som var sterkt kristen holdt på på samme måte selv om det er eller har vært mer vanlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Frøkensina skrev:

Men du gjør det når du presenterer din tro som sannheten. Intensjonene dine er sikkert gode, men det kan likevel oppleves provoserende når du gir svar som at drømmer er ånder og at man ønsker å ha korte fingre om man har drømt det f.eks., og presenterer alt som en urokkelig sannhet. Det du tror på er alternativt, utenfor normene og når du gjentatt presenterer det som en sannhet blir det å tre det nedover hodene på folk. Det samme ville jeg ha syntes om en som var sterkt kristen holdt på på samme måte selv om det er eller har vært mer vanlig.

Det er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Frøkensina skrev:

Alle forsvinner bare. Og jeg har ingen steder å gjøre av meg eller noe å se på :sukk:Kjip høstsommer.

:hug: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

For noe tull. Drømmer er drømmer. 

Stemmer det. Jeg skulle gjerne bestilt gode drømmer, om det kunne kontrolleres. Blir irritert hvis jeg våkner, når jeg drømmer noe gøy. 

Noen ganger har jeg gått og lagt meg igjen, i håp om at jeg skulle få fortsette drømmen ferdig, men det skjedde selvfølgelig ikke 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 Juli var det forresten 63 år siden den 17 år gamme John Lennon møte 15 år gamle Paul McCartney første gang, 

Siste gang John Lennon og Paul McCartney så hverandre var 24 April 1976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager ble tråden om Johnny Depp stengt/borte for moderering? Har Egmont noen tenktakler til The Sun eller hva? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, MarieLo skrev:

Aldri sagt noe om at en tro er den eneste eller rette. Provoserende og frekt å ønske å hjelpe andre da. Det kan ikke tenkes at en misforstår intensjonene mine litt hvis en oppfatter det slik?

Du motsier deg selv. Nå avslutter vi for å ikke ødelegge tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Du motsier deg selv. Nå avslutter vi for å ikke ødelegge tråden. 

Jeg har avsluttet det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villfisker skrev:

Jeg så 2 veldig søte ting tidligere i dag :) 

Hva så du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De 10 beste bøkene av Charles Dickens etter min personlige mening

1 Our Mutual Friend
2 Bleak House
3 Great Expectations
4 A Tale of Two Cities
5 Nicholas Nickleby
6 Barnaby Rudge
7 The Old Curiosity Shop
8 Oliver Twist
9 Little Dorrit
10 Dombey and Son

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Akkurat nå, Titania skrev:

Hva så du?

1. En søt hund som satt på fanget i passasjersetet med tunga ut, smilte skikkelig, og nøt turen.

2. Masse søte spurver med store bollemager, som samlet materiale til reir :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Jeg synes solsikke er fine på avstand, men de er så ekle i midten! Noen har fobi mot solsikker, og det heter helianthophobia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg synes solsikke er fine på avstand, men de er så ekle i midten! Noen har fobi mot solsikker, og det heter helianthophobia.

Hvorfor er det ekkelt? Jeg synes sånt er kjempefascinerende 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...