Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

I natt drømte jeg at fingrene mine var korte små stubber. Så korte som opp til første leddet. Alle unntatt tomlene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

I natt drømte jeg at fingrene mine var korte små stubber. Så korte som opp til første leddet. Alle unntatt tomlene..

Hehe. Litt uvanlig. Man skaper ofte det man vil skape når man drømmer da, vil du ikke ha lengre fingre kanskje, unntatt tomlene? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Catalina Culès skrev:

:hug: Du har alltid oss.

:hjerte: :hug:

 

12 timer siden, Jerry Lee skrev:

Å...    :hug:

...men har ikke du hytte, da?

:hug: 

Den er ikke min, så må deles litt. Og så må jeg låne bil for å være der. Men jeg skal tilbake :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harald Nicolai Storm Wergeland fetter av Henrik Wergeland og Camilla Collett ble 14 Juli 1841 den første person til å bestige 
Glittertinden. Han var også første person til å bestige

Store Hestdalshøgdi (18. juni 1841)
Skarddalseggje (24. juni 1841)
Glittertinden (14. juli 1841)[4]
Nørdre Svartdalspiggen (19. juli 1841)
Tverrådalskyrkja (2. august 1842)
Tjørnholstinden (28. august 1843)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint med sol på balkongen etter alt regnet, selv om jeg ikke takler å sitte i morgensolen. Men det er veldig fint å se på plantene få sol 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rumle Når jeg kom hjem hadde Augusta hjemme fem roser 🥰 Det har hun enda og tre av de er ekstra knallfarget. Håper du ikke skadet deg når du flyttet store rosepotter? :unsure:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

@Rumle Når jeg kom hjem hadde Augusta hjemme fem roser 🥰 Det har hun enda og tre av de er ekstra knallfarget. Håper du ikke skadet deg når du flyttet store rosepotter? :unsure:

Så fint 🥰 

Neida, det gikk bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, MarieLo skrev:

Hehe. Litt uvanlig. Man skaper ofte det man vil skape når man drømmer da, vil du ikke ha lengre fingre kanskje, unntatt tomlene? 🤔

For noe tull. Drømmer er drømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rumle skrev:

Så fint 🥰 

Neida, det gikk bra!

Ja det gikk jo bra selv om jeg kuttet hardt! 😅 Godt å høre 😊 Hvordan står det til med hagen og meiseungene? :blomst: Jeg har kapitulert og legger ut litt nøtter i en liten skål som står gjemt mot vinduet, hittil har ikke hele spurvflokken kommet. Men en og annen spurv og meisebarn på leting :hjerte:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

For noe tull. Drømmer er drømmer. 

Egentlig ikke. Drømmer er virkeligheten, og dette er en lekegrind for spirits som ikke har lært seg å kontrollere tankene og hva de skaper, yngre spirits altså. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja det gikk jo bra selv om jeg kuttet hardt! 😅 Godt å høre 😊 Hvordan står det til med hagen og meiseungene? :blomst: Jeg har kapitulert og legger ut litt nøtter i en liten skål som står gjemt mot vinduet, hittil har ikke hele spurvflokken kommet. Men en og annen spurv og meisbarn på leting :hjerte:

Det går bra! Men, sliter seriøst med plassen på en veldig overfylt terrasse :sjenert: Har kommet en del spurveunger nå også, de er veldig søte! 😊

Hvilke nøtter gir du spurvene?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg drømte at jeg traff min avdøde bestemor som døde for ca 20 år siden. Det var en koselig drøm 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Det går bra! Men, sliter seriøst med plassen på en veldig overfylt terrasse :sjenert: Har kommet en del spurveunger nå også, de er veldig søte! 😊

Hvilke nøtter gir du spurvene?

 

😅 Det kan jeg tenke meg! Kanskje du kan ta noe av det ut i hagen? :klo: 
 

De fuglenøttene, peanøtter. Men de er ikke like flinke til å dele de opp som meiser, samtidig har de jo gått helt banans over de når jeg hadde nøtter i større matere. Åh så koselig at du endelig har spurver og spurveunger da 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

😅 Det kan jeg tenke meg! Kanskje du kan ta noe av det ut i hagen? :klo: 
 

De fuglenøttene, peanøtter. Men de er ikke like flinke til å dele de opp som meiser, samtidig har de jo gått helt banans over de når jeg hadde nøtter i større matere. Åh så koselig at du endelig har spurver og spurveunger da 🥰

Åh jeg trodde ikke de klarte å dele de, så jeg hakker og hakker opp nøtter i mindre biter for å gi de :fnise: Men, da skal jeg prøve det :Nikke: Tror de klarer å spise solsikkekjerner uten skall?

Jaaa, elsker spurver! ❤

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg drømte at jeg traff min avdøde bestemor som døde for ca 20 år siden. Det var en koselig drøm 🙂

Bevisstheten vår går til den dimensjonen som de lever i, de lever videre der før de inkarnerer på nytt et sted. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MarieLo skrev:

Egentlig ikke. Drømmer er virkeligheten, og dette er en lekegrind for spirits som ikke har lært seg å kontrollere tankene og hva de skaper, yngre spirits altså. 🙂

Nei det er det ikke. Det er hjernen som genererer drømmene. Og det blir litt dårlig gjort å si sånt til de/oss som sliter med mareritt  i blant for det kan jo skremme og da får man mer mareritt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Åh jeg trodde ikke de klarte å dele de, så jeg hakker og hakker opp nøtter i mindre biter for å gi de :fnise: Men, da skal jeg prøve det :Nikke: Tror de klarer å spise solsikkekjerner uten skall?

Jaaa, elsker spurver! ❤

 

Gjør du vel ja :laugh: Men de synes nok det er mye lettere med ferdig opphakkete ja :fnise: Jaaaaa de gufler innpå solsikkekjerner som bare det, kjøp de til dem du! Altså når jeg måtte gi meg så tømte de jo en kilo eller mer av solsikkekjernene på bare et par timer :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...