Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Aner ikke hvem han er.

Denne i tillegg til Blair Witch Project er det mest oppskrytte søppel jeg noen gang har sett.

Det er han Gestapo sjefen...

Enig Blair Witch Project, var noe møkk, hadde gledet meg så til den filmen...men ble veldig skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Jeg syntes Death of Stalin var hysterisk morsom, farse tror jeg er rett ord. Britiske karakterskuespillere på rekke og rad, hvis du liker det, og Steve Buscemi storspilte. Samtidig som at det var en tankevekker hvor ekstremt et samfunn kan bli.

Jeg vet det er folk som nekter å se den fordi den visstnok inneholder historiske unøyaktigheter, man må nesten ta den som underholdning. Det kan være at dette ikke er filmen å invitere @Aragorn ll Elessar på.

Jeg har sett den filmen.

Jeg kan fint se på filmer med historiske unøyaktigheter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
46 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Dette er den mest idiotiske, overvurderte og latterlige filmen jeg har sett.  Fullstendig bortkastet tid for meg.    😡

Vettu, jeg kan godt skjønne det, for den er meget spesiell! Tarantino er jo og en merkelig skrue, så ikke alltid jeg skjønner filmene hans jeg. Denne likte jeg, selv om noe er langtekkelig. 

Endret av Daryl Dixon
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 70% og 90% av alle filmer laget før 1929 er forsvunnet.

Og 50% av alle filmer laget før 1950 er forsvunnet.

Man regner med at det har blitt laget ca 500.000 filmer i historien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Alkoholist skrev:

Jeg liker å se forskjellige filmsjangere jeg synes passer godt til de forskjellige årstidene. 

Hvilke sjangere synes du passer til de forskjellige årstidene da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alkoholist
5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Hvilke sjangere synes du passer til de forskjellige årstidene da? 

Vinter: eventyr og fantasy, vår og sommer: drama og komedie, høst: thriller og skrekkfilm. Og julefilmer i julen. 

Endret av Alkoholist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Vettu, jeg kan godt skjønne det, for den er meget spesiell! Tarantino er jo og en merkelig skrue, så ikke alltid jeg skjønner filmene hans jeg. Denne likte jeg, selv om noe er langtekkelig. 

Liker egentlig Tarrantino.  Men helst de tidligste. Og, ja...han er veldig spesiell.  Men denne greide jeg altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg synes det er vanskelig å finne gode serier som klarer å henge meg, men tror problemet er at det er jeg som er sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Catalina Culès skrev:

Her er dagens eller kanskje ukens mest uinteressante: Tone Damli venter en gutt.

Hva skal han hete da? Jeg foreslår Billy siden datteren heter Billie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CAPS LOCK skrev:

Hva skal han hete da? Jeg foreslår Billy siden datteren heter Billie 

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det Seljumannamesse som feires til minne om St.Sunniva som etter sagnet omkom i en hule sammen med sine ledsagere, Selje Mennene på Selje i Nordfjord.  Sunniva kom fra Irland men rømte fra et hedensk tvangsgiftemål og endte opp på Selje rundt år 950.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har sett den filmen.

Jeg kan fint se på filmer med historiske unøyaktigheter,

Fint, jeg håper du likte den. Måten de kvittet seg med Beria på, med den knappen under bordet, er korrekt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De prøvde å advare oss, folket, allerede i 1977. De er ikke enige med myndighetene forresten, om å holde viten om eksistensen deres skjult for befolkningen, ved å dekke over det og kalle det konspirasjonsteorier.

Edit: Var kanskje ikke så godt å høre hva han sier, så her er teksten:

This is the voice of Vrillon, a representative of the Ashtar Galactic Command, speaking to you. For many years you have seen us as lights in the skies. We speak to you now in peace and wisdom as we have done to your brothers and sisters all over this, your planet Earth. We come to warn you of the destiny of your race and your world so that you may communicate to your fellow beings the course you must take to avoid the disaster which threatens your world, and the beings on our worlds around you.

This is in order that you may share in the great awakening, as the planet passes into the New Age of Aquarius. The New Age can be a time of great peace and evolution for your race, but only if your rulers are made aware of the evil forces that can overshadow their judgments. Be still now and listen, for your chance may not come again. All your weapons of evil must be removed. The time for conflict is now past and the race of which you are a part may proceed to the higher stages of its evolution if you show yourselves worthy to do this. You have but a short time to learn to live together in peace and goodwill. Small groups all over the planet are learning this, and exist to pass on the light of the dawning New Age to you all.

You are free to accept or reject their teachings, but only those who learn to live in peace will pass to the higher realms of spiritual evolution. Hear now the voice of Vrillon, a representative of the Ashtar Galactic Command, speaking to you. Be aware also that there are many false prophets and guides operating in your world. They will suck your energy from you – the energy you call money and will put it to evil ends and give you worthless dross in return. Your inner divine self will protect you from this. You must learn to be sensitive to the voice within that can tell you what is truth, and what is confusion, chaos and untruth. Learn to listen to the voice of truth which is within you and you will lead yourselves onto the path of evolution. This is our message to our dear friends. We have watched you growing for many years as you too have watched our lights in your skies. You know now that we are here, and that there are more beings on and around your Earth than your scientists admit. We are deeply concerned about you and your path towards the light and will do all we can to help you. Have no fear, seek only to know yourselves, and live in harmony with the ways of your planet Earth.

We of the Ashtar Galactic Command thank you for your attention. We are now leaving the plane of your existence.

May you be blessed by the supreme love and truth of the cosmos.

(Sorry for the long post. Kunne lagt inn en potet her.)

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                         :rolleyes: *skuermotovenogavventer*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
8 timer siden, CAPS LOCK skrev:

Hva skal han hete da? Jeg foreslår Billy siden datteren heter Billie 

🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...