Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg fant seks f`er. :nigo: 

Jeg misset dem første gang. Ganske fascinerende syns jeg. Hva som går oss hus forbi. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg misset dem første gang. Ganske fascinerende syns jeg. Hva som går oss hus forbi. 

Ikke sant? :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronning Kleopatra av Egypt levde nærmere vår tid enn da Kheopspyramiden/Den store pyramiden i Giza og Sfinksen i Giza ble bygget. Byggene ble ferdigstilt rundt 2600 år før Kristus og Kleopatra døde 30 år før Kristus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevian said:

Det er ikke noe gøy å bli førti år. Det er jo nesten åtti år!

Har du bursdag? :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
5 minutter siden, Nevian skrev:

Gratulerer med dagen! Du er jo bare halvveis! Maaaange år igjen! Og ikke alle som blir 40 hell, så alternativet ville være kjedeligere. :jepp: 

Men bursdag i Coronatiden kan vel være litt kjedelig om man et vandt til å feire. For de som er introverte er det sikkert den beste bursdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Nevian skrev:

Gratulerer med halvveis til 80! :roser:

Håper du får en særdeles lite diskrimenerende/ stigmatiserende bursdagsfeiring, til tross for Corona! :nigo:

:gave::kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 lange kutt på rad og rekke nedover armen min klarte jeg i et svuuup i dag. Det må være ny rekord. Og jeg må kjøpe meg lengre rosehansker :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Nevian skrev:

Gratulerer med dagen! :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
45 minutter siden, Rumle skrev:

12 lange kutt på rad og rekke nedover armen min klarte jeg i et svuuup i dag. Det må være ny rekord. Og jeg må kjøpe meg lengre rosehansker :ninja:

Sånn kan du ha når du steller roser. :jepp: og vanlig hanske på hånda. 61HWGMWO1iL._AC_UL1001_.thumb.jpg.ad3d8f816c44139bee41186c0a97162c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, nå har jeg tabbet meg ut. Jeg skulle skrevet "være" i stedet for "bli", for jeg har jo ikke bursdag akkurat idag (nærmere 41 enn 40), men tusen takk til alle likevel! :sjenert:  Superhyggelige folk i denne tråden :klem1:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Nevian said:

Nei nei nei, nå har jeg tabbet meg ut. Jeg skulle skrevet "være" i stedet for "bli", for jeg har jo ikke bursdag akkurat idag (nærmere 41 enn 40), men tusen takk til alle likevel! :sjenert:  Superhyggelige folk i denne tråden :klem1:

Takk og du er jo i tråden så da er du også blant oss supehyggelige folk. :klem1:

Litt mokkakake for å feire 40-årsdagen på etterskudd og 41-årsdagen på forskudd. 

Mocha-Cake-beauty-e1534560496694.jpg

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nevian skrev:

Da var det i så fall en gratulasjon på etterskudd :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Sånn kan du ha når du steller roser. :jepp: og vanlig hanske på hånda. 61HWGMWO1iL._AC_UL1001_.thumb.jpg.ad3d8f816c44139bee41186c0a97162c.jpg

Genial! 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, SVK skrev:

Takk og du er jo i tråden så da er du også blant oss sypehyggelige folk. :klem1:

Litt mokkakake for å feire 40-årsdagen på etterskudd og 41-årsdagen på forskudd. 

Hey da har vi jo en kake til overs! 

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, SVK skrev:

Takk og du er jo i tråden så da er du også blant oss sypehyggelige folk. :klem1:

Kakeeeee!! :sikle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake er alltid på sin plass. :spise: 

2 timer siden, Nevian skrev:

...men om en tenker på alle de som aldri nådde å bli 40...så er det ikke så verst, egentlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...