Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

nei, det bare er dønn stile. null å gjøre på. jeg sitter og bestiller deler til bronco på ebay og surfer aviser. kjeeeeedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, forstår at det kan bli lange dager av sånt. :sove: Er det en jobb du har når du ikke er dørvakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Er du rød, blå, rosa, grønn, svart eller orange? :blomst: Eller noe annet? Hva står det på russekortet ditt da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sjeldent dørvakt, men det hender. jobber i et firma som leverer vakter og annet utelivs/hotellrelatert personell, over hele landet. vi driver også med sikkerhet og ansvar for skjenkeområder på konserter og andre kulturarrangementer. akkurat idag har jeg vaktansvar for flere hoteller og restauranter i bergen, men det er stille. veldig stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Er du rød, blå, rosa, grønn, svart eller orange? :blomst: Eller noe annet? Hva står det på russekortet ditt da? :)

Jeg er rødruss :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Kult! Og du er kjempesøt! Du har en spennende vår foran deg - bare husk, husk å være forsiktig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Kult! Og du er kjempesøt! Du har en spennende vår foran deg - bare husk, husk å være forsiktig. :sjenert:

Tusen takk for det :)

Skal være forsiktig, i promise :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK WT, men har du blitt smittet av en litt vimsete, men koselig dame her inne? :biggrin:

Storbokstavetterpunktumogbegynnelsenavennysetningviruset? Hæ. hæ? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ausjen! Det er noe kjent med det ansiktet der, men hyggelig å se deg her :forvirret:

Fikk ikke med meg hva kaninen sa, for jeg har en fryktelig skravlekopp av en mann i stua her. :fnise:

Får se på det en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er rødruss :skaal:

Haha konge utsagn!!! Det er alltid kos å nå kokepunktet ja;)

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...