TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2012 #781 Del Skrevet 6. april 2012 jeg har drukket fanta. nå er jeg påkledd. til byen med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 6. april 2012 #782 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg sitter og ser på "Say yes to the dress" på TLC! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2012 #783 Del Skrevet 6. april 2012 Begriper ikke at folk orker å gå ut på denne tiden. Det er svarte natta ute jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #784 Del Skrevet 6. april 2012 Hadde du vært i nærheten, så kanskje!! (Ps: jeg har drukket rødvin) Kult! Jeg har drukket rødsaft. Men jeg skal jobbe i morgen, og sjefen tillater ikke at vi har oss på jobb. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #785 Del Skrevet 6. april 2012 Begriper ikke at folk orker å gå ut på denne tiden. Det er svarte natta ute jo... Natta er søt. det er morgenen som er beisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #786 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Kult! Jeg har drukket rødsaft. Men jeg skal jobbe i morgen, og sjefen tillater ikke at vi har oss på jobb. Beklager. Jeg trodde ikke du var en sucker for autoriterer! But now I know how to get you! Endret 6. april 2012 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. april 2012 #787 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg skal ikke ut, og jeg lurer på hvordan jeg skal få sove så tett i hue og nese jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #788 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg skal ikke ut, og jeg lurer på hvordan jeg skal få sove så tett i hue og nese jeg er! Otrivin og Paracet + ibux. Evn noe sterkere dersom du har vondt. I feel ur pain! Var nylig syk. vært sengeliggende i flere dager. Endelig begynt å komme meg! Kan snakke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 6. april 2012 #789 Del Skrevet 6. april 2012 Spiller xbox og banner så det lukter svidd hver gang det går meg imot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #790 Del Skrevet 6. april 2012 U wish! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #791 Del Skrevet 6. april 2012 U wish! :gjeiper: Pass deg nå, kittycat! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #792 Del Skrevet 6. april 2012 Du vet - denne katten har ni haler. Men ikke på jobb. Der er det blodig alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2012 #793 Del Skrevet 6. april 2012 Få dere et rom, småtroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #794 Del Skrevet 6. april 2012 Du vet - denne katten har ni haler. Men ikke på jobb. Der er det blodig alvor. ni haler?? WOW! Imponerende! Du er sikkert veldig hot i blodig alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #795 Del Skrevet 6. april 2012 Takk! :bukker: Nå er det skjønnhetssøvn som står på agendaen. Maggi, her er en oppløftende drøm: Etter å ha spist to bokser kikerter inhalerer du større mengder helium, og blir misbrukt på det groveste av de syv velutrustede dverger, som etter tur bruker deg som zeppeliner med donald-duck-motorlyd. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. april 2012 #796 Del Skrevet 7. april 2012 Nå går jeg snart å legger meg, må bare se filmen ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. april 2012 #797 Del Skrevet 7. april 2012 Ha en forskrekkelig hyggelig påskeaften, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 7. april 2012 #798 Del Skrevet 7. april 2012 Takk i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. april 2012 #799 Del Skrevet 7. april 2012 Sønnen min ligger å sover og jeg kjeder meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyRose Skrevet 7. april 2012 #800 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har en dårlig hårdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå