Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi lilleMy skulle snyte seg så kraftig og trompetaktig over der...jeg valgte å være høflig.

Det var en ren tilfeldighet at du sto der og spradet i full frontal nudity,

men jeg tok ikke noen skade av det. Gjorde du? :fnise:

Nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er mer type joggedress.

Bør noen ta ansvar for å gjøre denne tråden også klikkete og ugjennomtrengelig? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "skikkelig uinteressant" synes jeg vi skal fortsette å være være uklikkete og gjennomtrengelige :kaffekopp:

Hvis ikke så blir det så innmari klikkete og ugjennomtrengelig her. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer enn skikkelig uinteressant melding:

Det er for varmt med tøfler på nå, så jeg har de bare liggende ved føttene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "skikkelig uinteressant" synes jeg vi skal fortsette å være være uklikkete og gjennomtrengelige :kaffekopp:

Hvis ikke så blir det så innmari klikkete og ugjennomtrengelig her. :jepp:

Enig!

Uten å klikke for mye med deg akkurat nå!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller. Hvem er du? :)

Hva mener han med klikkete og ugjennomtrengelig?

Jeg trenger igjennom hele tiden jeg. :biggrin:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

ehm, jeg digger nordlendinger. spesielt han der Oluf, haha! det er et eller annet med den sterotypen; brisen rappkjefta nordlending som sier ka farsken han vil og gjær fullt faen i ka alle andre sir. attitude, daamn. En litt roligere type er jo "han Kjartan" fra Valen tv <3 humor på sitt beste. Vil du vite mer om meeeeg check ma (kinda depressing blog, but first of all honest) idatanker.blogg.no. shit, blottlegger meg helt.. men tenker det er ikke verdt å skjule hvem man er . That goes for det meste. Mange som har gjemt seg i det såkalte "skapet" for years, og det vet vi. At mange skjemmes her i dag pga legningen sin eller hva faen. Poenget mitt er at alle er invidivider, verdt like mye og alle de sjelene som har gjemt seg i skapet er alle et individ som spiller en rolle for felleskapet og det er forbanna urettferdig at mennesker er så høytidlig at så mange personer ikke tør å komme ut av skapet. Skjerpings mankind. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kittycat, var ikke skikkelig uinteressant, men faktisk ganske interessant. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest kittycat

mission failed da? nei trengte å få ut litt.. tanker!! klesskapet var her ment som the gay closet u know.

vil dere vite noe uinteressant?! jeg elsker dyr da og elsker å lukte på de og blir rolig av å lukte på de. meow :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vant til å lese så interessante innlegg, så vet ikke hva slags skap hun mente :sjenert::vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...