Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

En stor vaskeklut har nå blitt oftet til dypet, i dassen.

Hadde to vaskekluter i bøtta tilfeldigvis og jeg glemte å ta ut begge før jeg tømte bøtta i do.

Sendte du bøtta i do og? Har du utedo?

Anonymous poster hash: 50635...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Yummeh! :sikle: Milka er god den. :strix:

Vikingmelk er usøtet kondensert melk. Ser sånn ut:

viking-melk-410-g-nestle.jpg

Vikingmelk bruker mange til å lage karamellpudding eller creme caramel flan.

Så finnes det og søtet kondensert melk fra Nestlé. Kan blant annet brukes i vietnamesisk iskaffe. :strix:

Kuult. Takk for svar med bilde igjen. Har faktiskt ikke sett den Vikingmelken fór, eller sá har jeg kanskje ikke lagt merke til den.

Er kjempeglad i karamell flan, har alltid vaert glad i desserter generelt. Synes dessert er mye mer stas enn bare godteri. Da jeg var lita og vi besókte kjaeresten til onkelen min sá hadde vi grónnsak suppe som var ogsá min favoritt, og ofte har mennesker vi besókte dessert, men jeg sá ikke noe komme enda, sá da spurte jeg: "Skal vi ha dessert ogsá?" Foreldrene mine fólte seg flau over dette og fortalte meg at sánt spór man ikke, men dama sa at det gjorde ikke noe, og at de skulle komme ut med desserten snart. ;):laugh:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuult. Takk for svar med bilde igjen. Har faktiskt ikke sett den Vikingmelken fór, eller sá har jeg kanskje ikke lagt merke til den.

Er kjempeglad i karamell flan, har alltid vaert glad i desserter generelt. Synes dessert er mye mer stas enn bare godteri. Da jeg var lita og vi besókte kjaeresten til onkelen min sá hadde vi grónnsak suppe som var ogsá min favoritt, og ofte har mennesker vi besóker dessert, men jeg sá ikke noe komme enda, sá da spurte jeg: "Skal vi ha dessert ogsá?" Foreldrene mine fólte seg flau over dette og fortalte meg at sánt spór man ikke, men dama sa at det gjorde ikke noe, og at de skulle komme ut med desseeten snart. ;):laugh:

:fnise:

Dessert er høydepunktet i et måltid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Milka har de her også, den er god den også. :jepp: Dog, ikke like god som Aero, heldigvis? Haha!

Synes egentlig Milka er mye bedre enn Aero sjokoladen. ;) Aero er sánn sjokolade som skal liksom ha luft i det? Noe av samme slaget som Stratos sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N.. neeei. Det er forskjell på det å tømme en bøtte i do, og det å kaste en bøtte i do. :)

Vel, den her må jeg tygge bittelitt på.

Mulig det kommer en oppfølger i kveldens utgave av Lyg og Lygenytt. (Dagens Reklame).

Anonymous poster hash: 50635...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den her må jeg tygge bittelitt på.

Mulig det kommer en oppfølger i kveldens utgave av Lyg og Lygenytt. (Dagens Reklame).

Hoppetaujenta? Er det deg? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å spekulerer på hvor lenge en bit agurk må ligge før den har tørket ut nok til at jeg kan bruke den som opptenningsved i peisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får dere til å ha "signatur" under innleggene deres?

Gå inn i kontrollpanelet ditt. Der finner du valgene til venstre. Endre signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Har ikke lagt merke til det, men vet at den kan påvirke blodtrykket, i alle fall i sin rene form.

Så det ble ny stjert-orkan på deg igjen da eller?

(og takk til deg for å ha tilført dette fantastiske ordet i ordforrådet mitt)

Thihi, Nå bør det vel kanskje nevnes at jeg har en meget sart mage. Det er bare å si "BØH!", så brygger det raskt opp til en liten stjert-orkan. I allefall litt fekalt fyrverkeri i form av kroppens egne klosett-kinaputter.

Men jeg slapp unna mage-tsunamiene denne gangen, til tross for hyppige besøk og mindre god lukt. Og i dag er det bare lettere vom-jordskjelv.

PS! Og takk til deg Petter :blomst: Både for komplimenten og for at du er kommet tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Jeg sitter å spekulerer på hvor lenge en bit agurk må ligge før den har tørket ut nok til at jeg kan bruke den som opptenningsved i peisen.

Du bruker en tórr agurk som oppteningsved i peisen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig Milka er mye bedre enn Aero sjokoladen. ;) Aero er sánn sjokolade som skal liksom ha luft i det? Noe av samme slaget som Stratos sjokolade?

Mulig den som bare er sjokolade smaker som stratos, men jeg har bare prøvd den med mint, og den med hvit sjokolade. Mint er favoritten. Det beste av alt er jo at de ikke bruker kunstige tilsetningsstoffer i den. Er ikke så glad i mat/snacks som smaker kunstig eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...