Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Har du spist noe du visste at du ikke burde spist?

Nei. Ikke i dag.

Jeg har kronisk betennelse i et kne. Noen dager er verre enn andre, sånn som i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Ikke i dag.

Jeg har kronisk betennelse i et kne. Noen dager er verre enn andre, sånn som i dag :(

Åhhh :(

Har du forsøkt alternativ behandling? som akkupunktur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh :(

Har du forsøkt alternativ behandling? som akkupunktur?

Jeg har forsøkt masse masse! Men faktisk ikke akkupunktur. Har levd med betennnelsen nesten halve livet. Heldigvis har jeg ikke vondt så ofte, men når det nesten er minus 14 ute blir det litt tøft for kneet :fnise:

Har tatt vidunder-medisinen min, så snart går det nok over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Dem dukka opp til slutt.

Nå skal jeg hjem og måke snø

Sá heldig du er! Jeg savner faktiskt á máke snó. Rar som jeg er, synes det er sá koselig.

Så bra :fnise:

Lykke til med måking!

Og ikke mist nøkkelen i snøen, dumt hvis du må bruke natta på å lete gjennom alle snøhaugene for å komme deg inn :rolleyes:

Tenk sá fint, for da kan de leke litt ekstra i snóen. Kanskje bygge snóhuler i tillegg? :jepp::Hehe:

Den eneste sjokoladen jeg kan spise MENGDER av, er Aero. Bra den ikke selges i Norge.

Her vi bor har de en sjokolade som heter Milka, den type sjokolade som smelter lett i munnen. Jeg fikk en gang et konfekt og ville egentlig dele det sammen med mannen min, men da han gikk og la seg og jeg startet med á spise det sá til slutt ble det helt tomt fór jeg ante det. Fólte litt dárlig samvittighet etterpá, men samtidig sá var den sjokoladen kjópt bare for meg. Jeg bare liker á dele med andre mange ganger nár jeg spiser sánt. Annen konfekt sjokolade kan jeg spise mindre av, men denne Milka sjokoladen er bare "farlig godt". :haar:

Jeg kan ikke spise mengder av noen sjokolade jeg :snurt:

Stakkars! :troest: Finnes det ikke en slags annen type sjokolade du kan spise? Ei tidligere venninne jeg hadde har diabetes og ho kan ikke spise mye av vanlig sjokolade, men sá har de laget en sjokolade som ikke har sá mye sukkerinnhold pá samme máte, eller som er ment for andre som ikke táler á spise mye av normal sjokolade. Denne var ná ogsá dyrere, men nár jeg fikk smake litt pá den sá var den minst like god som vanlig sjokolade.

Jeg har bytta dynetrekk

Alltid haerlig á sove i nyvaska dynetrekk. :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt masse masse! Men faktisk ikke akkupunktur. Har levd med betennnelsen nesten halve livet. Heldigvis har jeg ikke vondt så ofte, men når det nesten er minus 14 ute blir det litt tøft for kneet :fnise:

Åhhhhhhhh....

Jeg har liksom sette for meg deg med Nordlandsdialekt og Kjeledress :fnise: Hmmmm

Kanskje du kan bli sykemeldt og sendt til varmere strøk?

Men fra spøk til revolver, akkupunktur hjelper mot mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Det fikk meg til å tenke på da vi var små og tok skolebussen. :buss: Fram til ca. 4 trinn brukte de noen gamle busser som hadde "åpent hull" baki, et stort område uten seter, og derfra gikk det trapper opp til setene. Hver gang bussen skulle kjøre over en ferist, løp nesten alle bak og holdt seg i noen stenger i taket og hoppet. :hoppendeglad: Hoppene ble kraftige fordi selve feristen var nedsunket mer enn resten av vegbanen pga. tele.

Dette var dog ikke noe bussjåførene satte pris på :rodme:

Mange misfornøyde elever da bussene ble byttet ut :glare:

Der hadde du likt deg Hoppe ;)

Visste ikke at de hadde sánne busser da du var "liten" i alderen. :sjokkert: Da jeg var liten som var fór din tid, sá husker jeg ikke á ha sett noen busser som det her. :klo:

Kanskje du er en person som kom hit fra fortiden med tidsmaskin?

Jeg er en av de få som foretrekker stasjonære dataer.

Hvordan ser de ut ná igjen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhhhhhh....

Jeg har liksom sette for meg deg med Nordlandsdialekt og Kjeledress :fnise: Hmmmm

Kanskje du kan bli sykemeldt og sendt til varmere strøk?

Men fra spøk til revolver, akkupunktur hjelper mot mye ;)

:ler:

Trenger ikke å bli sykemeldt når jeg for tiden er en arbeidsledig sjel som tenker på å ta videre utdanning :fnise:

Men jeg skal vurdere akkupunktur hvis det blir verre! Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars! :troest: Finnes det ikke en slags annen type sjokolade du kan spise? Ei tidligere venninne jeg hadde har diabetes og ho kan ikke spise mye av vanlig sjokolade, men sá har de laget en sjokolade som ikke har sá mye sukkerinnhold pá samme máte, eller som er ment for andre som ikke táler á spise mye av normal sjokolade. Denne var ná ogsá dyrere, men nár jeg fikk smake litt pá den sá var den minst like god som vanlig sjokolade.

Ja det er litt kjipt å ikke kan spise vanlig sjokolade :sukk: Eller, jeg kan det men da får jeg vondt i magen og jeg klør i hele ansiktet... Både Cloetta, Sukkerfritt og Cavalier selger ekstremt gode sjokolader, men de er kun sukkerfrie. Melkefri sjokolade smaker ikke noe godt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kunne være verdt et forsøk, å skaffe sånn kne greie som de med kneskade noen ganger går med, sånn til det å gå ute i kaldt vær. Tanken var at kneet kanskje ville tåle kulda ute bedre. Hm tror dette kalles støttebandasje.

Du skrev at hu hadde på deg ullundertøy, så noe slikt måtte eventuelt sette på utsiden av tøyet. Jeg har langt undertøy i ull, men får ikke dette på meg, hvis jeg lar sokkene være på føttene, så trangt blir det. Jeg rev dessverre et lite hull i ullundertøyet første gangen da jeg skulle prøve det på meg i butikken, for jeg hadde ikke tatt av meg sokkene, heh syntes at jeg måtte kjøpe plagget da. :|

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kunne være verdt et forsøk, å skaffe sånn kne greie som de med kneskade noen ganger går med, sånn til det å gå ute i kaldt vær. Tanken var at kneet kanskje ville tåle kulda ute bedre. Hm tror dette kalles støttebandasje.

Du skrev at hu hadde på deg ullundertøy, så noe slikt måtte eventuelt sette på utsiden av tøyet. Jeg har langt undertøy i ull, men får ikke dette på meg, hvis jeg lar sokkene være på føttene, så trangt blir det. Jeg rev dessverre et lite hull i ullundertøyet første gangen da jeg skulle prøve det på meg i butikken, for jeg hadde ikke tatt av meg sokkene, heh syntes at jeg måtte kjøpe plagget da. :|

Jeg har støttebandasjer i alle former og fager. Med og uten bøyelige plastskinner på sidene. Jeg har også støttebandasje som man kan legge isposer inni :)

Ullundertøy er gull verdt når man bor her oppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Hvorfor finner noen ut at de skal bo langt inne i helvete? Over en bru med mye vind og en time å gå. Gruer meg, jeg hater den brua. Valget mellom å stå stille i 40 min for å vente på taxi (fordi taxisentralen selvfølgelig er langt vekk) eller gå. DER skal de liksom bo ! Og så forventer de besøk :fnise:

Bil er visst uaktuelt, det er bare normale mennesker som har sånne dingser.

Hva slags dingser prater du om her? :forvirra:

Louise Rayner døde den 8 oktober 1924 i en alder av 92 i St Leonards-on-Sea på den engelske sør kysten.

Ho levde et veldig langt liv da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er litt kjipt å ikke kan spise vanlig sjokolade :sukk: Eller, jeg kan det men da får jeg vondt i magen og jeg klør i hele ansiktet... Både Cloetta, Sukkerfritt og Cavalier selger ekstremt gode sjokolader, men de er kun sukkerfrie. Melkefri sjokolade smaker ikke noe godt :grine:

Men nå henger jeg etter her, men du tåler ikke melk? Er det slik? Altså du begynne rå klø eller får magevondt?

Gjelder det all slags melk?

Finnes sikkert sjokolade med Soyamelk, Geitemelk, Vikingmelk, laktoseredusert melk. Eller melk rett fra Kua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå henger jeg etter her, men du tåler ikke melk? Er det slik? Altså du begynne rå klø eller får magevondt?

Gjelder det all slags melk?

Finnes sikkert sjokolade med Soyamelk, Geitemelk, Vikingmelk, laktoseredusert melk. Eller melk rett fra Kua?

Jeg tåler hverken melk, gluten, fruktose eller sukker i store mengder.. Får både magevondt og en sinnsyk kløe..

Jeg får vel bare begynne å lete på nettet :fnise: Eller fortsette å leve uten sjokolade.

Melk rett fra kua har jeg ikke prøvd enda, men har ei venninne som driver med ku. Så skal teste det ut neste gang jeg skal til henne tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja?

Her er det jeg som stiller spørsmål :)

Godt å høre at du (antagelig) ikke har nøtteallergi. Du har kanskje nevnt nøtter tidligere som noe du spiste, ikke noe jeg fikk med meg.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler hverken melk, gluten, fruktose eller sukker i store mengder.. Får både magevondt og en sinnsyk kløe..

Jeg får vel bare begynne å lete på nettet :fnise: Eller fortsette å leve uten sjokolade.

Melk rett fra kua har jeg ikke prøvd enda, men har ei venninne som driver med ku. Så skal teste det ut neste gang jeg skal til henne tenker jeg :)

Nå fikk jeg det bildet her :hoho:Nosoul drikker melk fra ku Tjihi...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har egne hyller i butikker med glutenfrie produkter men jeg syns ikke dem småker noe godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg det bildet her :hoho:Nosoul drikker melk fra ku Tjihi...!

HAHAHAHAHA!

Dem har egne hyller i butikker med glutenfrie produkter men jeg syns ikke dem småker noe godt :)

Det er jeg klar over :lol: Har levd uten gluten i ganske mange år nå.. Jeg synes det smaker helt greit!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...