Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Horatio Hornblower

Alexandrina Victoria bedre kjent som Dronning Victoria var 18 år da hun for første gang gikk alene opp trappene. Grunnen var ut hun var blitt Dronning og tilot ikke at hennes mor gikk med henne opp trappene lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Louise Rayner døde den 8 oktober 1924 i en alder av 92 i St Leonards-on-Sea på den engelske sør kysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise Rayner døde den 8 oktober 1924 i en alder av 92 i St Leonards-on-Sea på den engelske sør kysten.

Oki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Her har dere uten noe grunn et maleri av Catherine Perugini som var datter av Charles Dickens. Bildet ble malet Charles Edward Perugini som var svigersønn av Charles Dickens og gift med hans datter Catherine noe som vel sier seg selv siden han var hans svigersønn vel det kunne jo hvert en av de andre døttrene men siden det var samme etternavn men nå babbler jeg i vei så nå stopper jeg.

Charles_Edward_Peregrini_-_Kate.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Visste dere at lakris er lakserende?

Det visste ikke jeg heller før i kveld. Etter at jeg hadde spist opp en stor pose hvor det stod skrevet: "Excessive consumption may have a laxative effect".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Tuuusen takk, strevde litt med det selvportrettet!

Synes virkelig at avataren din er sá stilig. :klappe: Ogsá farger det mer opp nár alle ordner til et avatar bilde pá profilen sin. :jepp:

PINGVINEN :strix:

Takker. :smilyblomst::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Visste dere at lakris er lakserende?

Kan tenke meg at dette var "lawyer speak", noe man skriver bare så i tilfelle denne ene personen reagerer kraftig på noe, eller at det er en person så spiser så mye at det blir helt galt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser snøføyke fyke av taket på et hus et stykkeunna, der jeg sitter bak stuevinduet. Det er tydelig at det blåser ute her i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...