Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Hadde ikke det vært kjekt å ha klipp fra barndommen din du kunne sett tilbake?

Er nok mye som ikke hadde tatt seg så bra ut på film du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men dette var ná ogsá koselig! :biggrin: Husker egentlig ikke at du var sá lite imótekommende og kjip mot meg jeg, men sá er det heller ikke sá viktig á komme opp med det igjen ná. ;) Trivelig á vite at du ogsá verdsetter at jeg er tilbake igjen. :jepp: Og ingen grunn til á ha dárlig samvittighet. :klemmer:

Hyggelig å høre. :) Neida, vi trenger ikke å grave så veldig mye, men litt synes jeg vi kan. :vetikke: For selv om vi ikke har snakket så mye sammen så har jeg jo lest mye av hva du har skrevet og synes mye av det er ganske bra og jeg har jo fått et lite inntrykk av at du er en koselig og hyggelig person ellers og. :blomst:

Jeg har aldri vært i klammeri med lensmann og øvrighet. :nigo: <-----stolt

Jeg har. Flere ganger til og med.

Og om ikke uinteressant nødvendigvis, hvor overraskende var ikke det da? :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hver gang jeg logger av her på KG så tenker jeg på alle de som er i denne tråden. ^^, [...]

Var da fælt til skitten fantasi på den tøtta? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner noen ut at de skal bo langt inne i helvete? Over en bru med mye vind og en time å gå. Gruer meg, jeg hater den brua. Valget mellom å stå stille i 40 min for å vente på taxi (fordi taxisentralen selvfølgelig er langt vekk) eller gå. DER skal de liksom bo ! Og så forventer de besøk :fnise:

Bil er visst uaktuelt, det er bare normale mennesker som har sånne dingser.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da fælt til skitten fantasi på den tøtta? :sjokk:

"Tøtta"? :blink:

Har ingen skitten fantasi sånn jeg. Det er mer sånn "Oi, jeg gleder meg til å logge meg på igjen, lurer på hva .... og ...... og ...... og ....... og ........ og ...... med flere har skrevet? :strix: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...