Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Det er til og med noen her jeg bor også. Så overraskende og fint å plutselig høre samisk i mellom reolene. :)

Jeg, poden og søstera mi hørte på samisk barne-tv en liten stund i går selv om vi ikke er det spor samiske. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

I utgangspunktet en fin dag, faktisk uforglemmelig. Men sånn som med de siste et par, tre søndagene så ender de møkk. Måtte bare ha det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet en fin dag, faktisk uforglemmelig. Men sånn som med de siste et par, tre søndagene så ender de møkk. Måtte bare ha det ut.

Hva skjer Noz? :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser chips.

Nå fikk jeg lyst på chips, og jeg har faktisk chips i huset, for jeg kjøpte tre pakker i går av min gamle favoritt: Olaf Sands Rifla potetflak - potetchips med ækte salt, færdi' stekt! Den kainn etes rætt i fra posen! De' e bærre lækkert!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Nå fikk jeg lyst på chips, og jeg har faktisk chips i huset, for jeg kjøpte tre pakker i går av min gamle favoritt: Olaf Sands Rifla potetflak - potetchips med ækte salt, færdi' stekt! Den kainn etes rætt i fra posen! De' e bærre lækkert!

Jeg spiser veldig sjeldent chips. Kjøper det egentlig bare når jeg er kvalm\kastet opp siden det er det eneste jeg greier å spise. Eneste chipsen jeg spiser er paprikachips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Den Pre-prerafaelittiske maleren John William Waterhouse ble født i 1849 i Roma. Han døde i London i det herrens år 1917.

Dette er hvordan han så ut i ca 1886

180px-John_William_Waterhouse_001.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme hvor lenge jeg tenker, så klarer jeg ikke komme på noe uinteressant.. jeg er vel bare for interessant, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å samle sammen noen hybelkaniner og fått dem druknet i vaskebøtta.

Anonymous poster hash: 50635...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...