Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har spist opp alle kaloriene mine for denne dagen og litT til. Jeg er nemlig flink jente! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Selv om du trykker på stopp-knappen på bussen slik at de derre små lampene i busstaket lyser rødt, er det slettes ikke sikkert bussjåføren stopper på neste holdeplass allikevel.

Men hvis noen roper hei døøø! Stopp'a! - kjempehøyt. Da stopper han. Men da kan det hende at han stopper så fort at noen av de passasjerene som må stå, ramler og faller på bussgulvet.

:buss: Og så kjører vi videre og er ganske spente på hva som skjer neste gang noen trykker på stoppknappen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Selv om du trykker på stopp-knappen på bussen slik at de derre små lampene i busstaket lyser rødt, er det slettes ikke sikkert bussjåføren stopper på neste holdeplass allikevel.

Men hvis noen roper hei døøø! Stopp'a! - kjempehøyt. Da stopper han. Men da kan det hende at han stopper så fort at noen av de passasjerene som må stå, ramler og faller på bussgulvet.

:buss: Og så kjører vi videre og er ganske spente på hva som skjer neste gang noen trykker på stoppknappen. :nigo:

Trodde ikke jeg skulle komme meg hel av bussen i dag hvertfall.. også hadde jeg med meg 2 store bager og ble dårlig plass.. man faller jo over de man står ved siden av da.. stakkars mennesker man dytter borti

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What? :overrasket: Snipp snapp snute så var videoen ute?

Jaja, yoghurt med bringebær er slettes ikke å forakte det heller... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Ja, ikke sant? Det skulle vært sommer og skoleferie HELE året! :lur:

ja, absolutt! med lønn og stipend og alle andre goder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåser du i en del i kveld frøken Måne? :roll:

:fnise: Der var det visst en liten leif.

Jeg mente at det blåser en del ute i kveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke snuttet no sted. huh.png

Hmm. Såå du noen andre som var inne her og snuttet da? :ninja:

Det er nemlig finnerlønn! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så ingen. unsure.png Alt jeg sier vil bli brukt mot meg i tre eksemplarer, så jeg tier helt stille på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...