FrøkenMånestråle Skrevet 1. juni 2012 #2341 Del Skrevet 1. juni 2012 Strange Doll, long time no see Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 1. juni 2012 #2342 Del Skrevet 1. juni 2012 Fotball er virkelig ikke spennende...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. juni 2012 #2343 Del Skrevet 1. juni 2012 Strange Doll, long time no see Hvordan har du det? Jeg har det bra henger en del i den andre uniteressant tråden for tiden hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juni 2012 #2344 Del Skrevet 1. juni 2012 Er du en av de som MÅ se fotball fordi noen andre i huset der du bor MÅ se det LilleMY? I så fall forstår jeg at det blir kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. juni 2012 #2345 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har det bra henger en del i den andre uniteressant tråden for tiden hvordan går det med deg? Så bra Jeg har det og bra, har hatt besøk av en venninne helt til nå vi har drukket 3 liter med Fanta og spist alt for mye sjokolade Det blir trippel trilletur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 2. juni 2012 #2346 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg spiser MYE sukkererter. Det er sunne saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2012 #2347 Del Skrevet 4. juni 2012 Heia HALSBRANN! :fotball: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 4. juni 2012 #2348 Del Skrevet 4. juni 2012 Heia HALSBRANN! :fotball: Som brannsupporter sitter jeg faktisk å flirer litt av denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 4. juni 2012 #2349 Del Skrevet 4. juni 2012 Så bra Jeg har det og bra, har hatt besøk av en venninne helt til nå vi har drukket 3 liter med Fanta og spist alt for mye sjokolade Det blir trippel trilletur i morgen Lov å kose seg litt av og til vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. juni 2012 #2350 Del Skrevet 4. juni 2012 Lov å kose seg litt av og til vet du! Det er det, men vekten viser at jeg har kost meg en del etter at junior ble født Men men, det er jo ikke krise, det er alltid en tid for å gå ned i vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 4. juni 2012 #2351 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er det, men vekten viser at jeg har kost meg en del etter at junior ble født Men men, det er jo ikke krise, det er alltid en tid for å gå ned i vekt Det er helt sant, månemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. juni 2012 #2352 Del Skrevet 4. juni 2012 Alt til sin tid Månefrøken og søteDokka! Håper dere har det fint begge to. Og Kamikatze, bedre i halsen? Og forresten: Heia Vålerenga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #2353 Del Skrevet 4. juni 2012 Fotball er virkelig ikke spennende...... I think I love you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. juni 2012 #2354 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har titusen skrukketroll under en stor stein i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. juni 2012 #2355 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg klarer ikke sånne små ekle kryp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. juni 2012 #2356 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke jeg heller! Hva skal jeg gjøre, de er harde i skallet som kakerlakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. juni 2012 #2357 Del Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke helt jeg... Du kan jo ta vannslangen å prøve å spyle de vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. juni 2012 #2358 Del Skrevet 5. juni 2012 Du søte Månefrøken, du tror dusjing hjelper mot alt du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. juni 2012 #2359 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke sant Du får meg alltid til å smile med de kommentarene dine. Men det er jo verdt å prøve? Jeg hadde noen ekle kryp på terrassen og da blandet jeg zalo med vann å heiv det utpå...og det funka utrolig nok De har ikke kommet tilbake ennå iallfall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. juni 2012 #2360 Del Skrevet 5. juni 2012 De er så rampete de skrukketrollene, for de lever under steiner, og når jeg løfter på steinene så kryper de ned i jorda. Usjh.... God natt Månefrøken, gi en liten nuss til sønnen din fra Aldrisur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå