Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #224481 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (6 timer siden): I morgen må jeg opp kl 0430 Har time for ny operasjon kl 0700 og det tar litt over en time å kjøre, så må dra rundt 0530. Det er ganske langt å gå (eller for min del trille i rullestolen) fra parkeringen og opp til sengeposten. Egentlig skulle jeg reise inn i kveld og overnatte, men så var det ikke plass likevel. Men på en måte bedre å sove i egen seng selv om jeg må opp ekstremt tidlig. Samboer må begynne litt senere på jobb siden han må kjøre meg. Kan jo ikke kjøre selv med beinet i gips, ikke hadde jeg klart det heller om jeg kunne siden jeg er pissnervøs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. januar #224482 Del Skrevet 2. januar Det er deilig med lang juleferie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar #224483 Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Takk ♥️ faen som jeg gruer meg. Er helt skjelven. Svimmel også. Snart dusje og legge meg. Får neppe sove så mye, men håper jeg får sove litt, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #224484 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (1 minutt siden): Takk ♥️ faen som jeg gruer meg. Er helt skjelven. Svimmel også. Snart dusje og legge meg. Får neppe sove så mye, men håper jeg får sove litt, ihvertfall. Vi sender våretanker og våreklemmer til deg, og vi ønsker deg kjempemasse lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 2. januar #224485 Del Skrevet 2. januar tånegla skrev (16 timer siden): Bare 2 arbeidsdager denne uken Og det gøyeste er at det er de 2 siste dagene for meg. Nå skal jeg ut å finne noe nytt å gjøre på. Hva har du jobbet med? Og hva ønsker du å jobbe med nå? Masse lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 2. januar #224486 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (10 timer siden): I morgen må jeg opp kl 0430 Har time for ny operasjon kl 0700 og det tar litt over en time å kjøre, så må dra rundt 0530. Det er ganske langt å gå (eller for min del trille i rullestolen) fra parkeringen og opp til sengeposten. Egentlig skulle jeg reise inn i kveld og overnatte, men så var det ikke plass likevel. Men på en måte bedre å sove i egen seng selv om jeg må opp ekstremt tidlig. Samboer må begynne litt senere på jobb siden han må kjøre meg. Kan jo ikke kjøre selv med beinet i gips, ikke hadde jeg klart det heller om jeg kunne siden jeg er pissnervøs. Føler så med deg! Gjerne oppdater oss på hvordan det gikk! Masse masse lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 2. januar #224487 Del Skrevet 2. januar MegJa skrev (23 minutter siden): Hva har du jobbet med? Og hva ønsker du å jobbe med nå? Masse lykke til Jeg vil bli milliardær og bare drive dank, drikke Cosmopolitan ved bassenget på et varmt sted, men det går ikke Så det blir innen helse fortsatt, bare et annet sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar #224488 Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi sender våretanker og våreklemmer til deg, og vi ønsker deg kjempemasse lykke til. Tusen takk 🩷 MegJa skrev (54 minutter siden): Føler så med deg! Gjerne oppdater oss på hvordan det gikk! Masse masse lykke til Tusen takk 🩷 Det skal jeg gjøre. Ja, det må bli bra i morgen, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør 3 operasjoner på 2,5 uker er flere operasjoner enn jeg har tatt i hele mitt liv tidligere. De skal sikkert bare putte i noen flere skruer eller noe for å stabilisere mer. Håper det, ihvertfall 🤞 Håper jeg får komme hjem i morgen ettermiddag og. Men hyyyyl, jeg skjelver av skrekk 😢 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #224489 Del Skrevet 2. januar Sender varme tanker og gode ønsker til deg @jukkapalme ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar #224490 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (5 minutter siden): Sender varme tanker og gode ønsker til deg @jukkapalme ❤️ Tusen takk 🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. januar #224491 Del Skrevet 2. januar @jukkapalme❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #224492 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (2 minutter siden): Tusen takk 🩷 Kom forøvrig "tenner" istedenfor tanker først, skal ikke sende deg varme tenner 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #224493 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (20 minutter siden): Tusen takk 🩷 Tusen takk 🩷 Det skal jeg gjøre. Ja, det må bli bra i morgen, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør 3 operasjoner på 2,5 uker er flere operasjoner enn jeg har tatt i hele mitt liv tidligere. De skal sikkert bare putte i noen flere skruer eller noe for å stabilisere mer. Håper det, ihvertfall 🤞 Håper jeg får komme hjem i morgen ettermiddag og. Men hyyyyl, jeg skjelver av skrekk 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar #224494 Del Skrevet 2. januar Phoenix Heart skrev (6 minutter siden): @jukkapalme❤️ Takk 🩷 Cid skrev (5 minutter siden): Kom forøvrig "tenner" istedenfor tanker først, skal ikke sende deg varme tenner 😝 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Takk 🩷 Blir våkenatt i natt er jeg redd, men får prøve å sove litt selv om det ikke er lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #224495 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (3 minutter siden): Takk 🩷 Takk 🩷 Blir våkenatt i natt er jeg redd, men får prøve å sove litt selv om det ikke er lett. Vil ikke gi deg mareritt på toppen av det hele lol. Du kan heller drømme om oss fininger på kåge som koser oss med snop men så kommer onde ronja og stjeler alt. Vi må ut på et stort eventyr for å stjele tilbake snopet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar #224496 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (Akkurat nå): Vil ikke gi deg mareritt på toppen av det hele lol. Du kan heller drømme om oss fininger på kåge som koser oss med snop men så kommer onde ronja og stjeler alt. Vi må ut på et stort eventyr for å stjele tilbake snopet. Haha, ja det hadde vært en kul drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #224497 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (9 minutter siden): Takk 🩷 Takk 🩷 Blir våkenatt i natt er jeg redd, men får prøve å sove litt selv om det ikke er lett. Vi håper også at du får sove litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #224498 Del Skrevet 2. januar jukkapalme skrev (4 minutter siden): Haha, ja det hadde vært en kul drøm Blir til en såpeopera som varer i 50 år, med seriefinale i 2075, tidsnok til @FrankDrebin 2 1/2 sin 100 årsdag 👴🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #224499 Del Skrevet 3. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. januar #224500 Del Skrevet 3. januar Cid skrev (5 timer siden): Blir til en såpeopera som varer i 50 år, med seriefinale i 2075, tidsnok til @FrankDrebin 2 1/2 sin 100 årsdag 👴🏻 Haha! 😂 På vei til sykehuset nå. Fy faen som jeg gruer meg 😢 Fikk ikke sove noe. Var så nervøs at jeg måtte opp å tisse og til tross for få timer i senga 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå