Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Phoenix Heart skrev (9 timer siden):

I går gikk  jeg forbi noen som stod i kø for å kjøpe fyrverkeri, tenk på  de stakkars dyrene sa jeg høyt da jeg gikk forbi. 

Bra! 👏 Det er sånt som jeg har lyst til, men ikke tør med mindre jeg har med meg venninna mi. Da blir jeg litt tøffere. Hva sa de idiotene da? Jeg hater fyrverkeri pga dyrene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Bra! 👏 Det er sånt som jeg har lyst til, men ikke tør med mindre jeg har med meg venninna mi. Da blir jeg litt tøffere. Hva sa de idiotene da? Jeg hater fyrverkeri pga dyrene. 

Man er vel ikke automatisk idiot fordi man kjøper fyrverkeri, de fleste er ansvarlige og skyter bare opp når det skal skytes og ikke lenge før og etter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Man er vel ikke automatisk idiot fordi man kjøper fyrverkeri, de fleste er ansvarlige og skyter bare opp når det skal skytes og ikke lenge før og etter.

Det skremmer dyr og dreper fugler uansett når da…😔

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det skremmer dyr og dreper fugler uansett når da…😔

Liker ikke fyrverkeri selv, aldri likt men synes likevel at det blir feil å kalle alle som kjøper fyrverkeri for idioter. Da kaller man også folk jeg, du og sikkert jukka kjenner for idioter siden de fleste liker fyrverkeri og vi er i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Mente det ikke helt bokstavelig, men det er en idiotisk handling å gjøre og de som kjøper det er midlertidig idioter etter min mening, hehe 😂 jeg hater raketter pga dyrene. Og enda verre er det at folk skyter opp raketter hele dagen og i flere dager etter nyttårsaften. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Mente det ikke helt bokstavelig, men det er en idiotisk handling å gjøre og de som kjøper det er midlertidig idioter etter min mening, hehe 😂 jeg hater raketter pga dyrene. Og enda verre er det at folk skyter opp raketter hele dagen og i flere dager etter nyttårsaften. 

Husker når jeg var 6 år og mamma ville vi skulle ut og se på oppskytingen, jeg begynte å grine av redsel så vi endte opp med å gå ned igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Blir glattisen da :sukk:

Tja spørs om det blir kaldt nok til at det fryser på, det er meldt 8 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (1 minutt siden):

Tja spørs om det blir kaldt nok til at det fryser på, det er meldt 8 grader.

Disney Adult on Ice. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen uinteressant ting, jeg liker ting med pæresmak men liker ikke pærer, jeg liker appelsin men ikke ting med appelsinsmak 🤷‍♀️

Endret av Disney Adult
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (56 minutter siden):

Ribba har stått i ovnen i straks en time, det snør ute (🤮) og jeg skal sove noen timer

Heldiggris 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (58 minutter siden):

Ribba har stått i ovnen i straks en time, det snør ute (🤮) og jeg skal sove noen timer

Langsteker du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...